Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga morgen naar amsterdam in de avond ik zoek een mooie donkere/zwarte damen op de wallen iemand aanraders? en met tijden erbij uiteraard
Ik denk dat je bij hun het goedkoopst uit bent en de kans op een beter service is bij Afrikaanse dames ook groter. Alles beter dan oost europese dvp's want die zijn echt geslepen als het om snel afwerken gaat zeker op de wallen.
 
Ik denk dat je bij hun het goedkoopst uit bent en de kans op een beter service is bij Afrikaanse dames ook groter. Alles beter dan oost europese dvp's want die zijn echt geslepen als het om snel afwerken gaat zeker op de wallen.
Klopt maar lang niet in amsterdam geweest sinds ik ben verhuisd dus welke zijn beetje aanraders die morgen werken?
weet iedergeval dat ik op oudekerkplein moet zijn
 
Klopt maar lang niet in amsterdam geweest sinds ik ben verhuisd dus welke zijn beetje aanraders die morgen werken?
Ik ben bij een paar geweest maar dat was een tijdje geleden weet de namen niet meer woon niet in Amsterdam. De service was goed ik heb bij een dame in de avond maar 40 betaald. Ik zei hoe duur ze zei hoeveel heb je bij je, ik zei 40 kom maar binnen zei ze.😁
 
Daar ja.. Maar Afrikaanse dames staan daar al lang niet meer voor zover ik weet, tegenwoordig Latina's. Molensteeg staat er ook een enkele. Maar vroeger kreeg je rond de kerk al betere service voor minder als je mij vraagt en dat is niet anders tegenwoordig.
 
Daar ja.. Maar Afrikaanse dames staan daar al lang niet meer voor zover ik weet, tegenwoordig Latina's. Molensteeg staat er ook een enkele. Maar vroeger kreeg je rond de kerk al betere service voor minder als je mij vraagt en dat is niet anders tegenwoordig.
Nee? weet vorig jaar toen ik nog amsterdam woonde waren er in de middag wel paar en in de avond zaten er vaak wel veel maar weet niet hoe het nu is vandaar dat ik het vraag molensteeg zijn veel afrikanen?
 
Wie heeft ervaring met een dame vol met tattoo op oude Nieuwstraat 8c. Die zit bijna elke avond in die kamer maar niet vaak bezoek heeft. Ze vraagt 100 voor een half uur.
 
Ik ben op zoek naar een wat oudere dame met een mooie voorgevel. Zij droeg altijd een haarband. Voor het laatst gezien oude Oudezijds 32. Zijn vertelde dat zij in Buitveldert woonde. Wie weet waar zij nu staat?
 
Afgelopen Zaterdag avond op stap in Mokum, en heb rond 2300 uur een rondje over de wallen gelopen. Man wat een drukte, eenrichtingsverkeer en schuifelend langs de ramen, vol van raam tot water.
Viel me wel op dat bijna alle ramen wel bezet waren, en er stonden echt wel een flink aantal bijzonder mooie dames. Gezien mijn eigen slechte ervaringen gedurende de afgelopen keren, en de comments hier op dit forum toch maar niet naar binnen gestapt, hoewel de verleiding wel heel groot was.
De helft is helaas niet geboren als vrouw wat prima is zolang heren vooraf worden geïnformeerd
 
Over die prijsverhoging, gewoon filteren! Er zijn nog genoeg dames die gewoon 50 € vragen! Al die anderen die nu proberen de prijs omhoog te gooien zijn straks allemaal uitgewerkt! Als je een slimme hoer bent, dan schakel je de concurrentie uit door je gewoon aan het standaard tarief te houden! Je trekt op die manier alle serieuze vaste klanten naar je toe! Klanten zien dat die dames vaak bezet zijn en snappen dat die de moeite waard zijn om op te wachten! Dames die weinig bezet zijn en de hele dag met hun telefoon bezig zijn, zijn het geld niet waard! Die loop ik in ieder geval straal voorbij! Ook al zijn het prachtige dames! En trouwens de mooiste dames daar krijg je vaak helemaal niks! Dat is in ieder geval mijn ervaring! Mijn beste advies, ga naar dames die vaak of altijd bezet zijn! Dat zijn degene waar je het meeste krijgt voor een normaal tarief! Effe serieus, het zijn euro's en geen guldens meer! En om dan €100 euro neer te leggen voor een standaard bezoekje? Nee, dan is voor mij het geile er vanaf! En al die Top Notch hoeren zijn straks allemaal uitgekauwde kauwgompjes!
Hoeveel denk je dat de kamerhuur van de dames is gestegen?

Ondernemers en sekswerkers op de Wallen naar de rechter om vervroegde sluitingstijden - https://nos.nl/l/2471306
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan