Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan iemand mij vertellen op welke dagen, tijden en welke kamer precies ik de Hindoestaanse Rosita kan bezoeken? Ik heb haar ongeveer een jaar geleden een keer aan het raam gesproken en zou haar graag nog steeds een keer willen bezoeken. Toen zat ze volgens mij op ONS 19 maar ik las een stukje terug dat ze nu op singel zit maar weet niet waar precies en wanneer.
 
@Henkers91 Ik denk dat het vooral aan het vroege tijdstip ligt. Ik wandel daar soms in de middag en soms in de avond en zie altijd wel tussen de 5 en 10 dames aanwezig. Maar elke kamer een dame aanwezig, dat was een paar jaar geleden misschien nog maar nu nooit. Het verschilt ook wel per dag inderdaad.
 
Hangt er vanaf of je overdag of 's avonds gaat. Overdag wil dit vaak nog wel lukken, maar in de avond wordt ook nog wel eens 100 euro voor 15 min gevraagd.
 
In de avond is het alleen maar vanaf € 100 bij de Wallen en sommige dames rekenen p of n appart erbij en bij sommige dames zit het inbegrepen.

Ik was gisteravond en nacht in de Singel na een lange tijd en daar vragen de dames nu ook allemaal € 100 en 1 dame rekent pijpen er appart bij, maar ze zijn ook niet eerlijk (zoals de meesten) want ik had aan iemand gevraagd hoeveel hij had betaald zei hij € 50 voor p+n, later ging ik naar die dame toe, vraagt ze aan mij € 100.

Maar wat staan er op de wallen veel lekkere dames zeg pff, de meeste hebben ook allemaal een mooie lichaam.
 
Vandaag bij de blonde met krulhaar, Anja op de ONS 22 geweest.
Ben zoekend naar een draadje over haar, iemand?
Was een uurtje bij dr, erg relaxte dame, meer dan service gericht.
Zou graag een review schrijven, dat verdiend ze zeker.
Ben wel benieuwd naar je ervaring bij deze dame.
 
Laatst bewerkt:
Kom net van de ruyadelkade wat een triest zooitje geen 1 topper gezien. Dan maar naar spui geweest en daar mn kruit verschoten.en op de kade allemaal minimaal 100 sommige zelfs 150 euro
Regelmatig op de Ruysdaelkade en het Spuikwartier geweest. Vond nooit iets wat me echt aantrok, zelfs als ik toch zin had. Zo'n reis wil je niet voor niets maken. De Wallen, voor een sentimental journey toen er nog leuke Hollandse of buitenlandse meisjes en dames waren voor een normale prijs. Nu hordes toeristen en klikken de camera's. Krankzinnige prijzen, je wordt uitgepeesd en een groot publiek als je in- en uitgaat. Wie neemt nog de moeite. In Den Haag soms fotomodellen voor een normale prijs (E50,-) in de Geleenstraat en vaak vind je best wat leuks in de Doubletstraat voor een schappelijke prijs (E40 - E50,-). Je hoeft je niet af te laten schrikken door de vele allochtonen, in de omgeving wel opletten maar dat geldt voor Amsterdam ook. Zolang je maar geen dure dingen laat zien. Te ver, ook in de Achterdam in Alkmaar kun je best wat leuks vinden als je maar regelmatig komt kijken.
 
Dat zijn te algemene vragen. Er zijn dames die dit doen, maar dat is de uitzondering.

Zoals met alle betaalde diensten, kan het erg afhangen van wat je te bieden hebt, maar ga er maar vanuit dat de meeste dames die 100-150 vragen voor een vluggertje geen interesse hebben in pzc. En zeker niet voor een klein extratje.

Ze proberen zo min mogelijk te doen wat op echte sex lijkt. Het is vaak zo klinisch dat je je kan afvragen of je uberhaupt met een vrouw het bed hebt gedeeld.
 
Wat is het toch met Amsterdam, ik heb echt het idee dat er maar half zoveel dames staan als een paar jaar terug.
Verder ook allemaal 100 euro, als je met enige frequentie langsgaat is dat toch echt een flinke aanslag op mijn budget.
 
Ja inderdaad @lovehp veel minder dames zeker overdag. Hele OZ Achterburgwal staat bijna niemand. En in de avond allemaal voor heel veel geld heel weinig tijd en plezier. En wat @tripper ook zegt elke 5 meter kan je weer stoppen voor een groepje toeristen. Het is gewoon kut.
 
Ja inderdaad @lovehp veel minder dames zeker overdag. Hele OZ Achterburgwal staat bijna niemand. En in de avond allemaal voor heel veel geld heel weinig tijd en plezier. En wat @tripper ook zegt elke 5 meter kan je weer stoppen voor een groepje toeristen. Het is gewoon kut.
Eens! En het sluiten van de ramen bij de dollebegijnensteeg, Sint Annenstraat en Trompettersteeg is echt een gemis :mad: :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan