Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zag vanmiddag op Stoofsteeg 6 linker raam, Angel zitten die een paar jaar geleden ook in de stoofsteeg zat op verschillende plaatsen. Ik meen uiteenlopende recensies te herinneren van geweldig tot verschrikkelijk.
 
Heren, aan welke van deze twee hoeren geef jij de voorkeur Iryna, Amsterdam, Spuistraat 24d of Katja, Amsterdam, Oude Nieuwstraat 19?
Wat is de voorkeur van Spuiten1970 zelf? Ik zie alleen maar juichverhalen van hem over Katja. Dan zijn we ook wel heel benieuwd naar soortgelijke geile verhalen over Iryna... dus bij deze een aansporing daarvoor...

Mijn voorkeur is overigens om ze allebei tegelijk te doen, maar dat heb ik helaas nog niet voor elkaar gekregen...
 
Laatst bewerkt:
Iemand bekend met Lorena, kmr 131 links?
Werkt 5 a 6 avonden in de week vanaf circa 20.30 uur.
Was nog erg weinig aanbod, zij stak er met vlag en wimpel boven uit.
Prachtige dame om te zien, superslank, donkerblond als ik me goed herinner, uit het voormalige Oostblok.
Pijpt als de beste, en krijgt van neuken niet genoeg is mijn ervaring, ben voor 1e ingestapt voor €100, een volgende keer meer om langer te verblijven.
Hier al gezocht maar niet kunnen vinden.
Zou graag dan de revieuw aanvullen, anders moet ik maar nieuwe topic starten.
 
Thanks denk niet dat zij het zou zijn.
Eerder 10 jaar ouder, en in recentie is sprake van "stevige" meid.
Zij is juist superslank wel mooie strakke buik, schat een 1,50 a 1,60 lang, wel zonder haar wel 15 cm high heels...
Vanavond kijken of ze er is, ze werkt hele weekend aldus haar gisteravond...
Ze is verslavend.....
 
Zondag rond de middag bij Sylvia binnen geweest, op de Oude Nieuwstraat 8, meest linker raam.
Best slanke lang benige dame, het was haar strakke figuur wat me een praatje liet maken bij het raam, klonk goed. Praat naast Engels ook wel Nederlands.
Tjonge ze zegt dat ze niet extra sport, maar ze heeft best wel gespierde armen, wat je bij bepaalde sexy standjes nog eens extra ziet benadrukt worden.
We kwamen natuurlijk voor de sex, wel dat was meer dan goed, heb sterk het idee dat zij erook van genoot, gezien haar lichamelijke reactie bij het sexen.
Ruim half uurtje binnen geweest. Zeker terug voor volgend sex avontuur...
Mocht iemand een linkje hebben, kan ik daar een recensie kwijt.
 
Weet iemand wanneer deze dame werkt?
Blonde dame met super grote borsten waarschijnlijk sillicone
op de Oudezijds Achterburgwal 32 Laaste rechter raam vlak bij de brug.
Zag haar maandag in de nacht rond een uur of 1
helaas ben ik niet gegaan wou der graag bezoeken maar had haast dus was daar die dag ook niet om te wandelen.i
Is hier nog wat bekend over wie dit is?
 
Beetje offtopic dit, maar hoe wordt er op de wallen op nepgeld gecontroleerd? Het lijkt me dat je onder die neonlampen het nepgeld kunt zien, maar tegenwoordig heb je nepgeld dat daar bestendigd voor is. Is het dan niet simpel om als dvp genept te worden?
 
Sommigen hebben zo een swap apparaatje, maar de meesten gebruiken er inderdaad licht voor en gevoel voor.

Zo vaak zal het niet voorkomen. Er zijn maar weinig mensen die met realistisch lijkend nepgeld rond lopen. De kans dat die er mee gaan betalen bij dames die een alarmknop binnen handbereik hebben met politie om de hoek en camera's op elke meter lijkt me vrij klein.
 
vanmiddag naar de oude nieuwstraat geweest voor katja. ik zag even haar gordijn open maar ze was steeds aan het bellen.weet niet of ik naar binnen zou stappen. haar kamer is ook niet echt discreet. cafe daar schuin tegenover waar mensen allemaal stonden. en ze is niet echt mijn type. wel lekker slank figuurtje. mischien toch is een keer proberen als ze niet aan het bellen is en het wat rustiger is. als ik die verhalen lees is het een geile hoer. hou wel van smerigheid
 
vanmiddag naar de oude nieuwstraat geweest voor katja. ik zag even haar gordijn open maar ze was steeds aan het bellen.weet niet of ik naar binnen zou stappen. haar kamer is ook niet echt discreet. cafe daar schuin tegenover waar mensen allemaal stonden. en ze is niet echt mijn type. wel lekker slank figuurtje. mischien toch is een keer proberen als ze niet aan het bellen is en het wat rustiger is. als ik die verhalen lees is het een geile hoer. hou wel van smerigheid
Voor de een is ze een heel geil "smerig" sletje en voor de ander is ze een prinses, je weet nooit welke Katja je krijgt.
 
Beetje offtopic dit, maar hoe wordt er op de wallen op nepgeld gecontroleerd? Het lijkt me dat je onder die neonlampen het nepgeld kunt zien, maar tegenwoordig heb je nepgeld dat daar bestendigd voor is. Is het dan niet simpel om als dvp genept te worden?
Ik heb er wel eens een praatje met een dvp over gemaakt over het risico van nepgeld en zij zei dat het zelden gebeurd was dat iemand dat geprobeerd had. Volgens haar had ze het ook gemerkt en die man weggestuurd. Wat ik ook van haar gehoord heb is dat ze ook andere valuta accepteert Zweedse en Noorse kronen en US-dollars en dan lijkt het me nog moeilijker om te zien of het wel echt is. Dus het risico zal waarschijnlijk wel meevallen voor ze.
 
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum, maar heb vaak meegelezen. Ik vroeg me af of iemand van jullie weet waar de prachtige Mia/ Monika werkt. Ze zat voor en rond corona op de linkerhoek van de Monnickendamstraat op de Wallen. Iemand enig idee? Zou haar graag nog een keer opzoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan