Recensie Lorena, Amsterdam, Bethlehemsteeg 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vincent5

Wandelaar
41
17/01/22
20
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net bij Lorena geweest. Knappenwulpse dame met donker haar +/- 20jr lief gezichtje
Gewldig goed gevormd lichaam. Dikke DD borsten en prachtige ronde kont met goede taille.

Ze staat dus in dat kleine overdekte rondloop prostitutie plekje aan einde van de steeg. Wat n lieve meid!
50,- voor p+n plus gewoon lekker alles uit en aanraken. Je kunt flink stoten en ze doet niet moeilijk over standjes. Ze is echt heel lief en heeft n heel geil klein strak neukkutje terwijl je dat niet verwacht bij zo'n stevig en wulps neuklichaam.
als er cijfers gegeven konden worden dan een 7 voor het pijpen (was prima maar wellicht iets te voorzichtig. Dikke 8,5 voor het neuken en een 10 voor haar karakter.

Mij ziet ze terug.
 
Laatst bewerkt:
Ze staat dus in dat kleine overdekte rondloop prostitutie plekje aan einde van de steeg.
Dat rondloop plekje wordt nog altijd "La Vie en Rose" genoemd (naam is tegenwoordig iets anders). Lorena staat op k6.
Ik ken haar wel, heb haar vijf jaar geleden meerdere malen bezocht. Ze is dus wel iets ouder dan 18-25, eind twintig. Maar ze is lief en speels, zeker. ;)
 
Zo jammer dat ze niet terugkomt. Ik zag haar vaak vóór het coronavirus, waarschijnlijk mijn favoriete meisje. Echt lief en bereid om te behagen. Ik ben van plan om Amsterdam weer regelmatig te bezoeken, maar zij zal er niet zijn :(
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan