Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
lekkere seks wil ik wel.
Ook voor de hoofdprijs krijg je nog steeds robotische afwerkseks. Totaal geen intimiteit, de dienstverlening lijkt meer op een bezoek aan de dokter dan op seks.

Ik heb twee keer een flinke smak geld (200-300 EUR) uitgegeven aan bloedmooie DVPs op de Wallen. Achteraf had ik dat geld net zo goed door het toilet kunnen spoelen. Ik kan nu weliswaar zeggen dat ik een bloedmooie vrouw heb geneukt, maar 'geneukt' voelt nog als een te groot woord.

UItzonderingen daargelaten, maar dat zullen meestal oudere dames met een tintje zijn.

Er was er 1 die vroeg 100 euro voor een blowjob.
Toen ik vroeg hoeveel pijpen en neuken was zei ze 200 omdat ik nederlander ben, voor toeristen was het 300.
Daar gaat het mij niet eens zozeer om.

Ik wil in principe best 200 EUR neerleggen voor 'pijpen en neuken', maar niet als dat op een mechanische, onpersoonlijke en gehaaste manier gebeurt.

Nooit ga ik 200 euro neerleggen bij een dame voor pijpen en neuken! Never! Op die manier verneuk je het voor de gemiddelde wandelaar! Dom! Is natuurlijk jouw beslissing!
Dat zijn dus al zo'n beetje de standaardprijzen op de Wallen (ligt dus niet aan mij) als je voor meer dan de standaardopties gaat en ik zeg juist dat het NIET de moeite waard is.

Laatst bewerkt:
Op die manier verneuk je het voor de gemiddelde wandelaar! Dom! Is natuurlijk jouw beslissing!

Onzin, behalve die 200 euro, want dat is best veel.
200 is afhankelijk van de service best veel, maar 50 euro is gewoon veel te weinig.

Juist mensen als jij (die er op deze site heel veel zijn) maken de raamprostitutie kapot met jullie kruideniersmentaliteit.

De prijs is al sinds 2002 € 50 of zelfs minder in veel raamgebieden. Dat kan voor veel dames niet meer uit en je ziet overal een toename van lege ramen omdat het steeds lastiger wordt voor dames om geld te verdienen.

Nou ja, overal lege ramen? De nacht in Amsterdam waar de prijs hoger ligt maakt veel duidelijk: Elk raam bezet met dames die je qua looks bijna nergens meer vindt. Er is geen raamgebied in nederland dat ook maar een beetje bij in de buurt komt bij de avondshift in Amsterdam. Qua dames en qua bezetting.

Dus ik draai het gewoon om: Juist de wandelaars die wat meer besteden bij de dames dan 50 euro zorgen ervoor dat niet binnen een paar jaar de meeste raamgebieden in nederland dicht zullen zijn.

Want juist het vasthouden aan die 50 euro van jullie maakt op dit moment alle raamgebieden kapot. Den Haag Geleenstraat blijft nog overeind maar ook daar zie je veel leegstand. Alkmaar, Eindhoven, Doetinchem, Nijmegen, Haarlem, Deventer? Leegstand en vooral oudere dames. Aflopende zaak waarbij het in de laatste drie steden alleen nog de vraag is wanneer de verhuurder de stekker eruit trekt.

Even iets over na te denken:

Een bedrag van 50,00 euro uit 2002 is nu € 83,39 op het prijskaartje.
Een bedrag van € 50,00 in 2025 was in 2002 evenveel als € 29,98.

1749629131946.png

200 is afhankelijk van de service best veel, maar 50 euro is gewoon veel te weinig.

Juist mensen als jij (die er op deze site heel veel zijn) maken de raamprostitutie kapot met jullie kruideniersmentaliteit.

De prijs is al sinds 2002 € 50 of zelfs minder in veel raamgebieden. Dat kan voor veel dames niet meer uit en je ziet overal een toename van lege ramen omdat het steeds lastiger wordt voor dames om geld te verdienen.

Nou ja, overal lege ramen? De nacht in Amsterdam waar de prijs hoger ligt maakt veel duidelijk: Elk raam bezet met dames die je qua looks bijna nergens meer vindt. Er is geen raamgebied in nederland dat ook maar een beetje bij in de buurt komt bij de avondshift in Amsterdam. Qua dames en qua bezetting.

Dus ik draai het gewoon om: Juist de wandelaars die wat meer besteden bij de dames dan 50 euro zorgen ervoor dat niet binnen een paar jaar de meeste raamgebieden in nederland dicht zullen zijn.

Want juist het vasthouden aan die 50 euro van jullie maakt op dit moment alle raamgebieden kapot. Den Haag Geleenstraat blijft nog overeind maar ook daar zie je veel leegstand. Alkmaar, Eindhoven, Doetinchem, Nijmegen, Haarlem, Deventer? Leegstand en vooral oudere dames. Aflopende zaak waarbij het in de laatste drie steden alleen nog de vraag is wanneer de verhuurder de stekker eruit trekt.

Bekijk bijlage 342210
33 jaar gelden waren console games net zo duur als vandaag. Kun je nagaan hoeveel onze ouders kwijt waren voor Nintendospellen :)

Laatst bewerkt:
Over de leegstand geef ik je volkomen gelijk! Bizar om te zien nu! In de jaren negentig waren de kamers overal bezet! De Wallen, de Geleenstraat en niet te vergeten het Utrechtse Zandpad zat vol met dames.
Dat was Gen X in een andere economische fase van nederland. Gen Z heeft meer perspectief en die gaan hun kontjes niet meer verkopen. En als ze het doen voor de hoofdprijs net als de dames uit het Oostblok.

Ik wil binnenkort de dames op de Ruysdaelkade gaan bezoeken.

Nu kwam mij ter oren dat er daar nu voor een bezoekje van 20 minuten voor "intiem + blowjob" al 100 euro betaald moet worden...

Zijn dit de gangbare prijzen tegenwoordig of zijn dit uitzonderingen ?

Mijn dank is groot voor enige informatie van jullie.

Nu kwam mij ter oren dat er daar nu voor een bezoekje van 20 minuten voor "intiem + blowjob" al 100 euro betaald moet worden...

Mijn ervaring is dat er nog genoeg dames met een instaptarief van € 50,= op Ruysdaelkade zijn.
Maar inderdaad ff de dames langs en goed onderhandelen en afspraken maken

Bekijk bijlage 342210
Hoewel ik het eens ben met de observatie dat €200 voor 20 minuten een aanzienlijk bedrag is, ben ik het oneens met de conclusie dat een hogere prijsstelling noodzakelijk is voor het voortbestaan van raamprostitutie. Integendeel: de structureel hoge tarieven (vaak tussen de €200 en €300) vormen juist een belangrijke verklaring voor de toenemende leegstand in raamgebieden.

De vraagkant in de prostitutiemarkt is sterk prijsgevoelig. Zeker in een tijd van economische druk, inflatie en veranderende sociale normen, zijn wandelaars/klanten minder bereid of in staat om zulke hoge bedragen te betalen voor een relatief korte ontmoeting. Het gevolg is een afname van het aantal betalende bezoekers, terwijl het aanbod (inclusief freelancers en online alternatieven) niet evenredig afneemt. De klassieke economische wet van vraag en aanbod is hier direct van toepassing: een prijs die te ver boven het marktniveau ligt, leidt tot vraaguitval — en dus tot lege ramen.

Het idee dat vrouwen beter verdienen bij hogere tarieven is op korte termijn wellicht logisch, maar op de lange termijn leidt dit tot lagere klantvolumes, minder terugkerende bezoekers en een verslechtering van het ondernemingsklimaat voor zowel sekswerkers als exploitanten. Een lagere prijs — bijvoorbeeld €50 tot €80 — zou juist kunnen zorgen voor hogere doorloopsnelheid, meer regelmatige klanten, en uiteindelijk een stabielere omzet per dag. Keerzijde is wel dat een bloedmooie prostituee wel helemaal uitgewoond zal worden door het hoge klantenvolume die ze zal krijgen bij een prijs van €50 tot €100.

Tot slot: het verwijt van "kruideniersmentaliteit" is kortzichtig. Consumenten zijn bereid te betalen wanneer zij het gevoel hebben dat de prijs in verhouding staat tot de ervaren waarde van het product of de dienst. Als de beleving, tijd en intimiteit niet in verhouding staan tot de prijs, (cq 200 euro voor 20 minuten) stemmen zij in dit geval met hun afwezigheid. Dergelijke bedragen (€200–€300) zou ik alleen overhebben voor modellen van het niveau Victoria's Secret (of de Chantal Janzen, Tatjana Simic, Kylie Jenner Kim Kardashian van deze wereld), niet voor een vrouw afkomstig uit een Roemeens gehucht.

Hoewel ik het eens ben met de observatie dat €200 voor 20 minuten een aanzienlijk bedrag is, ben ik het oneens met de conclusie dat een hogere prijsstelling noodzakelijk is voor het voortbestaan van raamprostitutie. Integendeel: de structureel hoge tarieven (vaak tussen de €200 en €300) vormen juist een belangrijke verklaring voor de toenemende leegstand in raamgebieden.

De vraagkant in de prostitutiemarkt is sterk prijsgevoelig. Zeker in een tijd van economische druk, inflatie en veranderende sociale normen, zijn wandelaars/klanten minder bereid of in staat om zulke hoge bedragen te betalen voor een relatief korte ontmoeting. Het gevolg is een afname van het aantal betalende bezoekers, terwijl het aanbod (inclusief freelancers en online alternatieven) niet evenredig afneemt. De klassieke economische wet van vraag en aanbod is hier direct van toepassing: een prijs die te ver boven het marktniveau ligt, leidt tot vraaguitval — en dus tot lege ramen.

Het idee dat vrouwen beter verdienen bij hogere tarieven is op korte termijn wellicht logisch, maar op de lange termijn leidt dit tot lagere klantvolumes, minder terugkerende bezoekers en een verslechtering van het ondernemingsklimaat voor zowel sekswerkers als exploitanten. Een lagere prijs — bijvoorbeeld €50 tot €80 — zou juist kunnen zorgen voor hogere doorloopsnelheid, meer regelmatige klanten, en uiteindelijk een stabielere omzet per dag. Keerzijde is wel dat een bloedmooie prostituee wel helemaal uitgewoond zal worden door het hoge klantenvolume die ze zal krijgen bij een prijs van €50 tot €100.

Tot slot: het verwijt van "kruideniersmentaliteit" is kortzichtig. Consumenten zijn bereid te betalen wanneer zij het gevoel hebben dat de prijs in verhouding staat tot de ervaren waarde van het product of de dienst. Als de beleving, tijd en intimiteit niet in verhouding staan tot de prijs, (cq 200 euro voor 20 minuten) stemmen zij in dit geval met hun afwezigheid. Dergelijke bedragen (€200–€300) zou ik alleen overhebben voor modellen van het niveau Victoria's Secret (of de Chantal Janzen, Tatjana Simic, Kylie Jenner Kim Kardashian van deze wereld), niet voor een vrouw afkomstig uit een Roemeens gehucht.
Je lijkt wel een doorgedraaide wetenschapper die door de bomen het bos niet meer ziet.

Bekijk bijlage 342210
Ik voel mij niet aangesproken.
want ik kom al een poosje bij dezelfde dames op de Rdk en heb het met hen samen prima naar de zin. Ik neem vaak wat mee wat we soms samen oppeuzelen en dan tot actie overgaan. Gewoon gezellig.

Deze dame is een oplichtser ze probeert wat uit, de prijzen zijn 100 euro voor een vluggertje 200 euro is een leugen.
Er zijn genoeg DVPs in de avondshift op de Wallen die 100 EUR voor alleen pijpen vragen (instaptarief), waarbij vervolgens letterlijk iedere actie extra geld kost (zelfs het uitdoen van hun kleding). Maar goed, de meeste DVPs daar zijn wat mij betreft sowieso al oplichters.

Je lijkt wel een doorgedraaide wetenschapper die door de bomen het bos niet meer ziet.
Ja, rare reactie inderdaad. Klinkt als een student economie die voor een opdracht op nogal gezochte / geforceerde wijze een oppervlakkige economische analyse van de Wallen maakt, inclusief (te) hoogdravend taalgebruik. Sorry hoor, maar niemand hier zit daar op te wachten.

Het is simpel: de Wallen zijn tegenwoordig eerder een attractiepark voor toeristen dan een rosse buurt. De DVPs stellen zich daar dan ook op in / het trekt een bepaald soort DVP aan. Vanuit hun perspectief kan ik het stevige verzet tegen de plannen van de gemeente Amsterdam om de prostitutie aldaar naar een 'erotisch centrum' te verplaatsen dan ook heel goed begrijpen, maar persoonlijk zou ik er geen traan om laten.

Laatst bewerkt:
Want juist het vasthouden aan die 50 euro van jullie maakt op dit moment alle raamgebieden kapot.
Heeft er niets mee te maken het heeft een andere reden. Wat dacht je van prive-ontvangst de dvp's werken liever illegaal want ze kunnen daar meer verdienen en betalen geen cent belasting. Bovendien hoeven ze niet achter een raam te staan en hebben ze meer privacy. Ook hebzucht speelt een grote rol, raamdames waren voor het gewone volk voor mensen die niet veel geld hadden. Als je veel geld gaat vragen dan jaag je eigenhandig je klanten weg.

Laatst bewerkt:

Ik ga lekker naar Duitsland betaal tussen de 30 en 50 euro alles inclusief.

dat weet ik niet. lig momenteel in bed. maar ze is me een aantal keer opgevallen. kan me niet exact heugen op wat voor dagen ik dr daar gezien heb. poosje terug in ieder geval
Er staat daar overdag vaak een grote Trans die ook op kinky staat , maar ik heb Mila(ned) daar ook wel eens gezien. Snachts kom ik er niet dus weet dat niet.

dat weet ik niet. lig momenteel in bed. maar ze is me een aantal keer opgevallen. kan me niet exact heugen op wat voor dagen ik dr daar gezien heb. poosje terug in ieder geval
Klopt. Ze staat er vaak in de avonden.

Trapje af, ietsje lager dan straat-niveau.

Al een jaartje of 3. Vaak vriendelijk naar elkaar geglimlacht, toen ik daar nog wandelde wel eens over gedacht, maar nooit naar binnen gestapt.
zal wel die trans zijn waar ik aan denk. jammer, hou wel van een opgespoten bimbo maar het piemel aspect verpest het voor mij
Het leek mij gewoon een vrouw hoor.

Maar goed, niet gesproken, dus 100% zeker ben ik niet. Misschien was dat dan toch de reden dat ik er nooit op af stapte. Maar mijn intuïtie zei altijd gewoon: Blonde dame, grote boezem.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan