Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De bezetting waar ik over schrijf gaat over de dag, en niet s avonds. In de corona tijd herinner ik mij een dame daar in de avond. Toen mocht ik nog naar binnen voor 50 euro voor standaard. Of zij er nu nog staat weet ik niet.

Volgens mij doelt Zizek op een blonde dame met flinke borsten die je juist goed ziet omdat je iets hoger langs loopt dan haar kamer, waarvoor je een trapje af moet.
Staat er pas sinds 2022 of 2023 en alleen in de avond, dus ik denk dat onze intuïtie klopt. ;)

Toevalstreffer!

Daar ben ik van 2021 tot 2023 4x geweest:

Ik wil binnenkort de dames op de Ruysdaelkade gaan bezoeken.

Nu kwam mij ter oren dat er daar nu voor een bezoekje van 20 minuten voor "intiem + blowjob" al 100 euro betaald moet worden...

Zijn dit de gangbare prijzen tegenwoordig of zijn dit uitzonderingen ?

Mijn dank is groot voor enige informatie van jullie.
Overdag vragen de meeste dames nog gewoon €50.- in de nacht zit je wel aan die €100

Rustaaaaagh. 😀
Maar klopt wel. Had niet door dat het over RDK ging.
Volgende week ga ik daar op onderzoek uit want de meeste recensies over RDK zijn vrij oud en hebben betrekking op meubelstukken die daar al een tijd diensten aanbieden aan de mensen die al een tijd bij dezelfde dames komen.

Vond Adam in het algemeen een grote teleurstelling. Vroegah vond je op de wallen van alles nog wat vinden maar het is akelig geworden en ook de privé ontvangers zijn apart. Zegt er 1 tegen me, ik ga eerst lunchen dan sporten en dan rusten en dan kun je langskomen. Nou, dacht het niet. Van de 8 geappte dames reageren er maar 3, waarvan er 1 super was maar in Diemen en de andere 2 met fratsen. Het mooie weer en de zichtbare stringetjes van de toeristenmeisjes was eigenlijk nog wel het hoogtepunt van mijn dag.

Terug
Bovenaan Onderaan