Recensie Greta, Amsterdam, Boomsteeg 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.519
02/07/21
4.204
47
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze staat op de plek waar Rebecca normaal gesproken staat, maar die is weer even naar haar thuisland vertrokken of nu werkzaam in Den Haag (waar ze ook wel eens werkt).

Van origine Spaanse dame die denk ik de 30 wel aantikt, maar die ik direct sympathiek vond. Gevoelsmatig is dat wederzijds, maar dat weet e natuurlijk nooit helemaal zeker. In ieder geval praten we makkelijk over van alles en nog at voor en na de daad.

A-typische dame voor de Wallen, meer een gezellige, aantrekkelijke buurvrouw waar het opeens intiem mee wordt. Daarom is de Boomsteeg ook een ideale plek voor haar, toch een beetje uit de OZA drukte van het toerisme, meer een plekje voor de liefhebber.

Heb haar een paar keer bezocht. Slank lichaam, mooi kontje, sensueel gezicht, halflang bruin haar.

Eerste bezoekje vond ik iets tegenvallen, daarna vond ik het juist meevallen, je raakt op haar ingespeeld en het is gezellig en dat is op de Wallen toch wel een unicum. Geen idee of dat voor iedereen zo werkt, maar wij klikken wel goed.

Pijpbeurt prima, missio prima, voelt meer als echte sex dan als sex met een dvp en juist dat spreekt me er wel in aan.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben al een paar keer op herhaling geweest bij deze dame.

Denk dat ze vroeg in de dertig is. En gek genoeg een van de weinige dames op de Wallen die me momenteel aanspreken.

Het is wel een gekke gedachte dat ze in de kamer werkt waar Rebecca de laatste periode op de Wallen ook werkte. Geen idee trouwens of die nog terugkomt. Zou mooi zijn. Maar wie mag de kamer dan houden?

In ieder geval: Ik lig dus in dezelfde kamer waar ik mijn voormalige favoriet bezocht met een volstrekt andere meid te neuken.

Heb dat overigens niet tegen haar gezegd. Het is puur die kamer, verder zijn het geheel andere types en ervaringen.

Veel dames in het RLD vind ik momenteel verveeld ogen of basic hoerig, maar Greta had gewoon je knappe onderbuurvrouw kunnen zijn. Daar ben ik inmiddels wel achter: Ik zoek dvp's die niet ogen als dvp's.

Op zich hoef ik niet heel veel te melden wat anders was dan bij mijn eerste bezoekje, hooguit kan ik zeggen dat de sex die we hebben vertrouwder en intenser gaat aanvoelen omdat je elkaars lijf al vrij goed kent.

Ze houdt wel eens een handje waar ik dat niet helemaal ideaal vind, maar heb eigenlijk niet de indruk dat dat is om me af te remmen, want kan prima met haar neuken, meer om er voor te zorgen dat alles geheel veilig verloopt.

Verder is het in mijn geval een lekkere prater, intelligente dame ook, wiens blowjob vaardigheden per bezoekje beter lijken te worden.
Maar misschien is ook dat omdat het inmiddels vertrouwder is dan de eerste keer.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan