Recensie Claudia, Amsterdam, Boomsteeg 2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BeardyTwat

Newbie
21
16/06/22
63
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bji een zekere Claudia uit Colombia. Ik was vrij vroeg in Amsterdam gearriveerd, rond 10 uur. Mijn doel was om Katja vol te spuiten op haar gezicht, maar volgens mij was ik veel te vroeg aangekomen aangezien heel veel kamers, inclusief die van haar, nog dicht waren. Uiteindelijk ben ik maar naar de wallen bij de Oude Kerk gelopen, maar ook daar waren heel veel kamers nog leeg. Uiteindelijk kwam ik Claudia in de Boomsteeg tegen het lijf - letterlijk.

Claudia heeft lekkere volle fake tieten waar ik aan kon sabbelen en een mooie ronde kont. Pmc was ontzettend aangenaam en ze ging er flink op los daarmee. Doordat ik echter kramp kreeg aan mijn kniebanden tijdens het neuken (ik had de dag ervoor flink wezen squaten op de sportschool) raakte ik al snel afgeleid waardoor ik niet tot een hoogtepunt kwam. Ondanks dat voorval, probeerde Claudie toch nog mij klaar te laten komen door mij voortdurend af te trekken, maar ik was al aardig uit mijn apropos. Nadat ik het zelf nog probeerde lukte het gewoon niet en ben ik uiteindelijk maar weg gegaan zonder hoogtepunt. Iets waar zij niks aan kan doen.

Claudia is een mooie Colombiaanse vrouw met een heerlijke ronde kont en ze liet veel toe om haar lichaam te laten verkennen. Ondanks dat ze de moeite nam om mij flink af te sjorren nadat ik kramp kreeg, merkte ik wel dat de interactie vrij zakelijk bleef. Gewoon neuken en klaar, ook al kreunde ze wel lekker door tijdens het pompen.
Na de onvoltooide daad probeerde ik tijdens het aankleden nog een compliment te geven aan haar dat ze er goed uit ziet en verontschuldigde ik me dat het niet lukte met klaarkomen, in de hoop dat ze niet dacht dat het aan haar lag, maar het viel me wel op dat ze afstandelijk bleef en niet in ging op wat ik tegen haar zei.

Misschien vond ze me gewoon een klootzak die me aanzag voor een toerist, dat kan natuurlijk ook.

Al met al, een voldoende. Overigens liet ze vingeren aardig toe toen ze mij aftrok.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan