mijne ook, maar dat zal wel wishful thinking zijn.Maar mijn intuïtie zei altijd gewoon: Blonde dame, grote boezem.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenmijne ook, maar dat zal wel wishful thinking zijn.Maar mijn intuïtie zei altijd gewoon: Blonde dame, grote boezem.
Overdag vragen de meeste dames nog gewoon €50.- in de nacht zit je wel aan die €100Ik wil binnenkort de dames op de Ruysdaelkade gaan bezoeken.
Nu kwam mij ter oren dat er daar nu voor een bezoekje van 20 minuten voor "intiem + blowjob" al 100 euro betaald moet worden...
Zijn dit de gangbare prijzen tegenwoordig of zijn dit uitzonderingen ?
Mijn dank is groot voor enige informatie van jullie.
Nou niet dus. Ik kom er net vandaan en werkelijke elke dame aan wie ik het vroeg zei 100 euro voor 20 minuten.Overdag vragen de meeste dames nog gewoon €50.- in de nacht zit je wel aan die €100
Wallen of RDK?Nou niet dus. Ik kom er net vandaan en werkelijke elke dame aan wie ik het vroeg zei 100 euro voor 20 minuten.
Zag in het uurtje dat ik op de wallen aan het rondlopen was dan ook niet 1 persoon ergens naar binnen gaan. En dat snap ik heel goed.
Wallen.Wallen of RDK?