Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Waar kan ik het beste parkeren als ik de wallen wil bezoeken?
Bijenkorfparking heeft de kortste loopafstand, reken op een flink uurtarief. Wil je goedkoop neem dan een P+R zoals bij de Rai, parkeren € 1.- zolang je kunt aantonen met het OV binnen Amsterdam te reizen.

Ik hoop dat je slechts de toerist wil uithangen en niet van zin bent bij een van de dames naar binnen te stappen. Voor een leuker avondje uit (met bezoek aan de dames) kun je veel beter parkeren op de Oudeleeuwenrui in Antwerpen. Er zijn in Antwerpen veel ramen (ca 250), weinig toeristen, het is er veilig want geen rondhangende drugsdealers, ontzettend veel leuke dames die veel betere service verlenen en dat ook nog eens veel goedkoper dan op de Wallen. Bovendien zijn de meeste kamers in het Schipperskwartier van betere kwaliteit dan de afwerkruimtes op de Wallen.

De RDK is dus blijkbaar de beste locatie voor de dames.

Kom er zelden, maar zou me niets verbazen als inna daar binnenkort ook staat ipv de Spuistraat. Binnenkort maar weer eens even een kijkje nemen hoe dood het daar is. En dus nu ook Carlos zijn ramen sluit.

En dus nu ook Carlos zijn ramen sluit.

Bij mijn weten blijft Carlos actief op de wallen.
Hij had maar weinig ramen in de Spuistraat en moest er een tweede kantoor voor aanhouden. Daarom heeft hij het huurcontract niet verlengd en hebben de ramen nu geen uitbater.

In principe kan één van de andere verhuurders ze nu aan zijn bestand toevoegen en kunnen ze dan weer open. Maar gezien de bezetting in het Singelgebied zal daar weinig belangstelling voor zijn.

Bijenkorfparking heeft de kortste loopafstand, reken op een flink uurtarief. Wil je goedkoop neem dan een P+R zoals bij de Rai, parkeren € 1.- zolang je kunt aantonen met het OV binnen Amsterdam te reizen.

Ik hoop dat je slechts de toerist wil uithangen en niet van zin bent bij een van de dames naar binnen te stappen. Voor een leuker avondje uit (met bezoek aan de dames) kun je veel beter parkeren op de Oudeleeuwenrui in Antwerpen. Er zijn in Antwerpen veel ramen (ca 250), weinig toeristen, het is er veilig want geen rondhangende drugsdealers, ontzettend veel leuke dames die veel betere service verlenen en dat ook nog eens veel goedkoper dan op de Wallen. Bovendien zijn de meeste kamers in het Schipperskwartier van betere kwaliteit dan de afwerkruimtes op de Wallen.
Helemaal mee eens. Vroeger (jaren 90 en begin jaren 2000) kwam ik vaak op de wallen. Toen was het daar nog oke. Maar de laatste 20 jaar is Antwerpen de place to bie voor mij

Terug
Bovenaan Onderaan