Een van de P+R lokaties bij de ring. Zelf heb ik een voorkeur voor Rai of Noord. Olympisch Stadion is leger, maar lastiger met tram / metro.Waar kan ik het beste parkeren als ik de wallen wil bezoeken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen van de P+R lokaties bij de ring. Zelf heb ik een voorkeur voor Rai of Noord. Olympisch Stadion is leger, maar lastiger met tram / metro.Waar kan ik het beste parkeren als ik de wallen wil bezoeken?
Kijk op Google MapsWaar kan ik het beste parkeren als ik de wallen wil bezoeken?
Bijenkorfparking heeft de kortste loopafstand, reken op een flink uurtarief. Wil je goedkoop neem dan een P+R zoals bij de Rai, parkeren € 1.- zolang je kunt aantonen met het OV binnen Amsterdam te reizen.Waar kan ik het beste parkeren als ik de wallen wil bezoeken?
Precies de Wallen is al tig jaar een toeristentrapp, matige service voor belachelijk hoge prijzenDe doorgewinterde forumbezoeker vermijdt de Wallen, ik denk dat je er alleen achter gaat komen door zelf bij haar naar binnen te stappen.
Gisteren, 11 nov, liep ik 's middags om 15:20 over de Wallen. In de Stoofsteeg 5, Oudekennissteeg 4, Molensteeg 3, Boomsteeg 3 en in de Monikkenstraat slechts 2 dames.Precies de Wallen is al tig jaar een toeristentrapp, matige service voor belachelijk hoge prijzen
En dus nu ook Carlos zijn ramen sluit.
Helemaal mee eens. Vroeger (jaren 90 en begin jaren 2000) kwam ik vaak op de wallen. Toen was het daar nog oke. Maar de laatste 20 jaar is Antwerpen de place to bie voor mijBijenkorfparking heeft de kortste loopafstand, reken op een flink uurtarief. Wil je goedkoop neem dan een P+R zoals bij de Rai, parkeren € 1.- zolang je kunt aantonen met het OV binnen Amsterdam te reizen.
Ik hoop dat je slechts de toerist wil uithangen en niet van zin bent bij een van de dames naar binnen te stappen. Voor een leuker avondje uit (met bezoek aan de dames) kun je veel beter parkeren op de Oudeleeuwenrui in Antwerpen. Er zijn in Antwerpen veel ramen (ca 250), weinig toeristen, het is er veilig want geen rondhangende drugsdealers, ontzettend veel leuke dames die veel betere service verlenen en dat ook nog eens veel goedkoper dan op de Wallen. Bovendien zijn de meeste kamers in het Schipperskwartier van betere kwaliteit dan de afwerkruimtes op de Wallen.