Johnny Walk
Forumfiel
Lopen daar altijd noord afrikanen rond in de avond
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus een oude dronken man mag je gewoon aanvallen, in elkaar timmeren en beroven? Zijn trouwens allemaal aannames die je doet en valt niets van te staven.Aangezien hij aan het drinken was is er een kans dat hij zich raar gedroeg (dronkenschap) en daardoor een makkelijke prooi was. En op zijn leeftijd 72 ben je ook niet meer de sterkste om je tegen criminelen te verweren.
Nou, lijkt me dan bepaald geen veilige buurt om 's avonds/'s nachts rond te wandelen.Lopen daar altijd noord afrikanen rond in de avond
Tuurlijk mag je niemand aanvallen maar ergens zegt mij dat deze man zich te kwetsbaar heeft opgesteld waardoor dit hem is overkomen drankje te veel op ofzo. Ik ben overigens in Amsterdam wezen stappen je komt daar de raarste figuren tegen van drugsdealers tot junkies zeker in de nacht moet je op je hoede zijn.Dus een oude dronken man mag je gewoon aanvallen, in elkaar timmeren en beroven? Zijn trouwens allemaal aannames.
Nu doe ik een andere aanname. Misschien was het wel gewoon een wandelaar die zojuist een dvp had bezocht en nog even aan het nagenieten was van een goede sessie onder het genot van een lekker biertje. Doe ik zelf ook vaak.
Nou, lijkt me dan bepaald geen veilige buurt om 's avonds/'s nachts rond te wandelen.![]()
Dat is ook mijn ervaring. Trouwens, in Den Haag vind ik het allemaal nog stukken erger. Rondom de Doublet en de Geleen kom je af en toe de meest vreemde snuiters tegen. Hun bedoelingen? Daar zet ik zo mijn vraagtekens bij.je komt daar de raarste figuren tegen van drugsdealers tot junkies zeker in de nacht moet je op je hoede zijn.
Ga NIET naar Amsterdam voor betaalde sex... weggegooid geldVraagje van een Belg die nog eens Amsterdam komt bezoeken.
Mijn eerste bezoeken jaren geleden, kon je nog naar de ramen op de Wallen voor 50 euro.
Vorig jaar vroegen die echter woekertarieven. 100 euro en dan ging je enkel nog maar blowjob krijgen. Sommige vroegen 300 voor meer. En dat voor 15 minutenwelke zot betaald dit..
Zijn die prijzen de nieuwe normaal?
Zijn de tarieven op de Ruysdaelkade nog wat te doen?
Ga er vanuit dat daar wel meer locals komen.
Enige tips van de Amsterdammers?
Bedankt
Vraagje van een Belg die nog eens Amsterdam komt bezoeken.
Mijn eerste bezoeken jaren geleden, kon je nog naar de ramen op de Wallen voor 50 euro.
Vorig jaar vroegen die echter woekertarieven. 100 euro en dan ging je enkel nog maar blowjob krijgen. Sommige vroegen 300 voor meer. En dat voor 15 minutenwelke zot betaald dit..
Bedankt
In de avond zeker. Overdag niet. Wat versta je onder gedoe?Maar gedoe en grote kans dus op matige service tegen teveel geld
Dan bezoek de verkeerden.Maar gedoe en grote kans dus op matige service tegen teveel geld
Dat je heel wat dames af moet voordat je iets goed hebt v normale prijsIn de avond zeker. Overdag niet. Wat versta je onder gedoe?
Wat ik zei in de avond zeker het geval. Los van alle dealers is de service idd slecht. Ik kom er dan ook niet in de avond. Overdag is dit zeker niet aan de orde. De dag dames balen ook enorm van de nachtploeg. Heeft ook flinke impact op hun verdiensten.Dat je heel wat dames af moet voordat je iets goed hebt v normale prijs
natuurlijk, domme vraag lijkt me. Check vanaf 4 sterrenDan is er ook matige bezetting, maar zijn de goede dames gerecenseerd?
Ruige tent daar op de hoek, zijn in het verleden ook een aantal incidenten voorgekomen.Lopen daar altijd noord afrikanen rond in de avond
Als geboren Amsterdammer tip ik je lekker in Antwerpen te gaan wandelen.Vraagje van een Belg die nog eens Amsterdam komt bezoeken.
Bedankt