Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In de Geleenstraat zitten ook mooie dvp's hoor.
Nou, de laatste keer dat ik er was viel het enorm tegen.
Bovendien loopt daar te veel gespuis rond wat daar niets heeft te zoeken. Veel van die drugsdealer types met petje en VW Polo.
Ik voel me daar in ieder geval minder veilig dan in Duisburg of Antwerpen.
De prijzen die ze in de Geleen vragen liggen bovendien stukken hoger dan in Duisburg en de service is minder kan ik zeggen uit eigen ervaring.

Niet alle allochtonen zijn drugsdealers. In Amsterdam en Antwerpen heb je in de avond meer sneller gezeik met getint volk onder invloed en drugsdealertjes al voel ik me daar ook nog steeds veilig , gewoon geen oogcontact en negeren.

Niet alle allochtonen zijn drugsdealers. In Amsterdam en Antwerpen heb je in de avond meer sneller gezeik met getint volk onder invloed en drugsdealertjes al voel ik me daar ook nog steeds veilig , gewoon geen oogcontact en negeren.
In Antwerpen nog nooit last van gehad en in Duisburg al helemaal niet.
Daar is het nu super veilig sinds ze dat 2 euro betaalsysteem hebben ingevoerd.
Om binnen te komen in een laufhaus dien je eerst 2 euro te betalen. Dat is een perfect middel gebleken om tuig en criminelen die daar niets te zoeken hebben buiten de deur te houden. Vroeger hing de hele hangjeugd uit Duisburg daar rond. Sinds ze dat 2 euro systeem in hebben gevoerd zie je ze plotseling niet meer. :ROFLMAO:
Ik ben er blij mee en zouden ze op meer plekken in moeten voeren.

In Antwerpen ook niet vaak maar wel vaker dan in Den Haag, ruzie zoekende gadten of drugs aanbieden in de late avond of nacht in Antwerpen maar niet zodanig dat ik mij er onveilig voel, Den Haag is dat te verwaarlozen
Duisburg kom ik niet te ver rijden en hoor daar niet zo fris qua allochtonen en sfeer maar kan dat niet uit eigen ervaring zeggen.

Dan weet je de juiste dames niet te vinden.

Of vinden bepaalde dames hem niet leuk
Ja, natuurlijk dan zal het wel weer aan de wandelaar zelf liggen.:ROFLMAO:
Dom gelul natuurlijk wat nergens op slaat.
Raar dan dat ze me in Duisburg opeens wel allemaal ''leuk'' vinden en dat ik daar dan de juiste dames opeens wel kan vinden.:ROFLMAO:
Geoefende wandelaars weten trouwens maar al te goed dat het in deze business niet draait om ''leuk vinden''. Hier draait het vooral om de harde pegels, de money.
Een dvp kan een vent nog zo leuk vinden, als er op dat moment een oerlelijke , oude en stinkende kwal langs haar raam loopt die 2 keer zoveel betaalt dan krijgt die kwal wel mooi voorrang boven die ''leuke'' vent.

Ik hoorde eind december inderdaad van een aantal dames aan de Ruysdaelkade dat een bepaalde klant niet meer welkom is en dat de klant had gezegd dat hij ze zwart gaat maken op internet.
Wel toeval dat eind december dat net deze Wandelaar zich heeft aangemeld en compleet Amsterdam zit zwart te maken hier.

En verder als Duisburg hem beter bevalt dan blijf je daar toch lekker. Dan ga je niet op deze manier je oude wandelbuurt zwart maken, lijkt wel een klein kind.

Ik hoorde eind december inderdaad van een aantal dames aan de Ruysdaelkade dat een bepaalde klant niet meer welkom is en dat de klant had gezegd dat hij ze zwart gaat maken op internet.
Wel toeval dat eind december dat net deze Wandelaar zich heeft aangemeld en compleet Amsterdam zit zwart te maken hier.
En wat heeft die wandelaar gedaan dan dat hij ze niet meer mag bezoeken?

De boodschappen zijn in Duitsland ook goedkoper dan in Nederland.
Boodschappen en prostitutie is niet te vergelijken.

Ooit gehoord van goedkoop is duurkoop?
Daar is een wandelaar in duisburg ook achtergekomen. Beveiliging daar slaat een wandelaar compleet tot moes, 1 van de grootste rechtzaken momenteel in duitsland. Een verstandig iemand vermijd deze buurt en betaald een paar tientjes meer in amsterdam

Boodschappen en prostitutie is niet te vergelijken.

Ooit gehoord van goedkoop is duurkoop?
Daar is een wandelaar in duisburg ook achtergekomen. Beveiliging daar slaat een wandelaar compleet tot moes, 1 van de grootste rechtzaken momenteel in duitsland. Een verstandig iemand vermijd deze buurt en betaald een paar tientjes meer in amsterdam
Voor iemand die zegt nooit in Duisburg te komen en deze ramenbuurt te haten ben je er best wel stevig in geinteresseerd gezien je Duisburg gebash op dit forum en bij de ijsbeertjes.
Al die research naar onregelmatigheden op en rond de Vulkan, daar zal best wat tijd in gaan zitten.:ROFLMAO:

In Amsterdam op de wallen mocht ik een keer voor 50 euro kreeg alleen een blowjob mocht me shirt niet eens uit doen hou maar aan zei ze. Die blowjob werd na paar minuten een trek beurt en maar trekken want de dame moest veel voor kamer betalen en ze had snel geld nodig. Tijdens het trekken vroeg ze of ik voor 50 euro extra haar wou neuken ben hem gelijk gesmeerd zonder klaar te komen Mr,Bean raferelen. De enige positieve was wel dat ze super knap was een geile blonde Russische met een super lichaam en ik tijdens het blowjob aan haar geile Russische billen mocht zitten.😉😅

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan