Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ajoh ze willen allemaal wel 'stoppen'. Totdat de centen weer op zijn en aan een 'normale' baan willen de meeste überhaupt niet beginnen (logisch).

Dus die komt wel weer terug. Of dat nou nog een paar maanden of een paar jaar duurt.

Ze vertelde mij ooit eens dat zolang ze fit blijft en haar uiterlijk het toe laat het eigenlijk financieel te risicovol is om te stoppen. Goed punt lijkt me.

Maarja ze wordt duidelijk gemist, dat zeker!

Ajoh ze willen allemaal wel 'stoppen'. Totdat de centen weer op zijn en aan een 'normale' baan willen de meeste überhaupt niet beginnen (logisch).

Dus die komt wel weer terug. Of dat nou nog een paar maanden of een paar jaar duurt.

Ze vertelde mij ooit eens dat zolang ze fit blijft en haar uiterlijk het toe laat het eigenlijk financieel te risicovol is om te stoppen. Goed punt lijkt me.

Maarja ze wordt duidelijk gemist, dat zeker!
Beter om die dame die getopt is direct uit je hoofd te zetten die dames denken echt niet meer aan jou ze zijn je direct vergeten en wat hun betreft mag je het verder maar bekijken wat je doet

Precies. Je spreekt feiten! Er zitten hier zoveel mensen die stiekem verliefd zijn op inna en andere sexwerkers. Vervolgens zetten ze die vrouw op een voetstuk en owee was je was negatiefs over zo'n vrouw zegt dan.. haha.

Precies. Je spreekt feiten! Er zitten hier zoveel mensen die stiekem verliefd zijn op inna en andere sexwerkers. Vervolgens zetten ze die vrouw op een voetstuk en owee was je was negatiefs over zo'n vrouw zegt dan.. haha.
Ach zo zijn er ook mannen die zich tekort gedaan voelen als een dvp niets zegt als ze voor langere tijd weg gaat.

De profielfoto van haar whatsapp van haar is nu ook verdwenen, dus ik denk dat het finito is met haar.

Terug
Bovenaan Onderaan