Mike.de.beste1
Wandelaar
Iemand Ina nog waargenomen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus als je de prijs per kilo lichaamsgewicht berekent is het helemáál voordeligJe krijgt iig een hoop vlees voor je geld.![]()
De laatste keer dat ik Ina sprak vertelde zij dat ze wilde stoppen.... (ik doe af en toe boodschapjes voor de dames als de beheerder er niet is)Iemand Ina nog waargenomen?
Beter om die dame die getopt is direct uit je hoofd te zetten die dames denken echt niet meer aan jou ze zijn je direct vergeten en wat hun betreft mag je het verder maar bekijken wat je doetAjoh ze willen allemaal wel 'stoppen'. Totdat de centen weer op zijn en aan een 'normale' baan willen de meeste überhaupt niet beginnen (logisch).
Dus die komt wel weer terug. Of dat nou nog een paar maanden of een paar jaar duurt.
Ze vertelde mij ooit eens dat zolang ze fit blijft en haar uiterlijk het toe laat het eigenlijk financieel te risicovol is om te stoppen. Goed punt lijkt me.
Maarja ze wordt duidelijk gemist, dat zeker!
Ach zo zijn er ook mannen die zich tekort gedaan voelen als een dvp niets zegt als ze voor langere tijd weg gaat.Precies. Je spreekt feiten! Er zitten hier zoveel mensen die stiekem verliefd zijn op inna en andere sexwerkers. Vervolgens zetten ze die vrouw op een voetstuk en owee was je was negatiefs over zo'n vrouw zegt dan.. haha.