- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4046288-jennifer#overview
- Totale kosten (in euro)
- 150
Afspraak met andere dame gemaakt, maar zij deed open. Totaal geen spijt van.
Bij binnenkomst zeer enthousiast ontvangen met kussen, daarna mee naar boven.
Ze beweerd in de tekst dat ze een pro is in pijpen…. En dat klopt.
Gekozen voor pijpen met rubber, maar daar voel je weinig hinder van zo lekker doet ze het, inclusief ballen.
En dan niet het irritante balzak zuigen zoals sommigen doen, en dan kappen als het net lekker begint te worden, nee, ze ging net zolang door tot het rubbertje vol zat en dan nog net even doorgaan. Uitstekende ervaring dus.
Even een ontspannende rugmassage daarna weer een rubbertje eromheen voor de volgende ronde.
Eerst weer een paar minuten pijpen, gevolgd door verschillende standjes.
40 minuutjes later weer tevreden het huis verlaten.
Het is echt de slanke dame van de foto's van haar advertentie, t.o.v. de foto's van het rondreizende circus van zuid Amerikaanse dames die regelmatig hier in de regio actief zijn. Was eerst argwanend toen ik niet de blonde dame zag, waar ik dacht contact mee te hebben, maar al met al een meer dan uitstekende ontmoeting.
Bij binnenkomst zeer enthousiast ontvangen met kussen, daarna mee naar boven.
Ze beweerd in de tekst dat ze een pro is in pijpen…. En dat klopt.
Gekozen voor pijpen met rubber, maar daar voel je weinig hinder van zo lekker doet ze het, inclusief ballen.
En dan niet het irritante balzak zuigen zoals sommigen doen, en dan kappen als het net lekker begint te worden, nee, ze ging net zolang door tot het rubbertje vol zat en dan nog net even doorgaan. Uitstekende ervaring dus.
Even een ontspannende rugmassage daarna weer een rubbertje eromheen voor de volgende ronde.
Eerst weer een paar minuten pijpen, gevolgd door verschillende standjes.
40 minuutjes later weer tevreden het huis verlaten.
Het is echt de slanke dame van de foto's van haar advertentie, t.o.v. de foto's van het rondreizende circus van zuid Amerikaanse dames die regelmatig hier in de regio actief zijn. Was eerst argwanend toen ik niet de blonde dame zag, waar ik dacht contact mee te hebben, maar al met al een meer dan uitstekende ontmoeting.