Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op 199 stond ook een kleine latina mild, met dikke tieten. Ze heet Tatiana, dacht ik. Heeft iemand die recent nog gezien?

Bericht van 3 jaar geleden.......

Ja ik ben er ooit wel eens wezen kijken maar kom er echt zelden.
Vind de afstand vanaf de ramen aan de Ruysdaelkade te groot om er even langs te lopen. Iemand die op de fiets is zal dat misschien wel af en toe doen.

Zit altijd iets ouds of onaantrekkelijks

Daarom.
300 meter voor een paar ramen met dames die ruim buiten mijn intresse vallen is me te veel. Je moet daarna ook weer teleurgesteld terug he.

Het is voor mij net zo iets als die twee aparte ramen verderop in de Spuistraat. Liep ik ook nooit naar toe terwijl dat misschien maar 50 a 80m is.

Als de verwachting laag is mbt wat je denkt er aan te treffen dan is de afstand al snel te groot. Dat is ook de reden waarom ik dit jaar nog niet in het Singelgebied ben geweest.

Bericht van 3 jaar geleden.......

Ja ik ben er ooit wel eens wezen kijken maar kom er echt zelden.
Vind de afstand vanaf de ramen aan de Ruysdaelkade te groot om er even langs te lopen. Iemand die op de fiets is zal dat misschien wel af en toe doen.
Vragen staat altijd vrij toch?
Bovendien staat Claudia daar nog, naar mijn idee een topper. En dus die andere, waar ik naar vraag. De rest is inderdaad niet zo veel soeps.

Ik heb ze er ook nooit gezien en als je dat zoekt en ook keuze wil dan ben je op de Wallen zeker aan het goede adres, altijd de mogelijkheden bekijken niet de moeilijke weg en of de onmogelijkheden😉

Valt er tegenwoordig nog iets te zoeken in het centrum overdag? Zijn er nog ergens lange mooie dames tot 25 met modellen figuurtjes?

Op Ruysdaelkade staan nu meestal 30/40++ van verschillende maten en vormen. Valt nog iets te vissen, maar wel lastig en ook nog helemaal niet discreet op zo'n straatje.

Valt er tegenwoordig nog iets te zoeken in het centrum overdag? Zijn er nog ergens lange mooie dames tot 25 met modellen figuurtjes?
De type dames die overdag in het centrum en de Ruysdaelkade zoekt zijn diezelfde die ik al jaren vergeefs zoek. En als er eentje toevallig achter het raam staat wordt het nummertje trekken. Kortom, ik geloof er niet meer in en ik heb de handdoek in de ring gegooid. Zegt een professionel wandelaar.

Die jij overdag in het Centrum en de Ruysdaelkade zoekt.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan