Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand nog mooie nieuwe dames gezien ergens in de 3 gebieden?

Anders wordt het Amsterdam raam topic wel heel erg een discussie over het al dan niet te veel/weinig verdienen van de dvp's haha....
@knightrider
Katerina, Molensteeg 14, een heel mooi energiek meisje, het bezoeken meer dan waard. (P+N 100Euro/30min, bij mij.);):)
 
Dag mannen, ik ga binnekort voor de tweede keer naar een dvp. De eerste was er een die mega arrogant was en pijpte met condoom waar ik totaal niet van gediend was. Kan iemand mij een mooie dame aanbevelen die goed kap pijpen zonder condoom en dit wilt doen voor 50 euro
 
Ach.. als je eenmaal 50 euro geeft zullen er meerdere akkoord gaan. Op nr 4 staat een Roemeense met zwart haar, vrij kort en slank. Naam ben ik ff kwijt (het is niet Andra of Ruby). Tanja op nr 30 k3 doet opzeker pz voor 50. Nou, beroemde Claudia op nr 26, die pijpt echt helemaal uitvoerig en geniet ervan. Ze werken allemaal overdag.
 
Daar zit toch wel een leeftijdsverschil in. In mijn hele actieve periode 20 jaar geleden zat ze er al.
Volgens mij is ze al in de 60. Hoeft geen probleem te zijn. Las alleen maar louter goeie berichten over haar. In ieder geval afgelopen donderdag zat ze er niet.
Voor de liefhebbers van Leida, ik liep gisterenmiddag door de Molensteeg en toen was ze er wel. Bij nummer 7. Ik ben niet bij haar geweest maar bij Kati waar ik al eerder een recensie over had geschreven in juli.
 
Terug
Bovenaan Onderaan