Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op Ruysdaelkade 131 k1 een nl dame die een instaptarief van 100E hanteerde, ik was al binnen maar ging meteen weer weg, zij geen klandizie (half uur bleef het raam vrij) maar waarschijnlijk een desillusie voor mij voorkomen.
En op Ruysdaelkade 133 of 135 een roemeense dame die een vlekje op mijn p zag en niet wilde P/N met condoom. Handjob met handschoenen kon net nog. Had eigenlijk meteen moeten opstappen en geld terug vragen.
 
Net een rondje gewandeld.

De 3 dames die ik wel eens bezoek waren er alledrie niet.

Goed om me heen gekeken, maar er was echt niet 1 dame die ik zelfs ook maar in overweging zou nemen.

Nagenoeg geen grote natuurlijke boezems of knappe petite dames.

Echt een soort b-garnituur van boos of ongeïnteresseerd kijkende zesjes. 🤷🏻
Ze zijn juist boos omdat ze nauwelijks geen aandacht krijgen
 
Vroeg vandaag aan een dame op de Ruysdaelkade naar de prijs. Honderd euro zegt ze. Na doorvragen blijkt dat alleen pijpen en neuken te zijn. Beffen zit er al niet bij. Ongelofelijk hoe de prijzen en de service van verschillende dames kunnen verschillen

Ze was in de tijd dat ik daar liep niet bezet terwijl ze er best goed uitzag. Niet verwonderlijk
 
Liep vanavond door de Spuistraat en op 24 rechtboven zat een vrij lange slanke blonde dame.. iemand die haar kent? Had niet zoveel tijd en geen zin om alleen even aan de deur kennis te maken.
 
Tjonge wat een drama op zowel de wallen zelf als ook op de ruysdealkade.
Misschien ben ik te vroeg op dit tijdstip zo rond achten....
Merendeel ramen op beide locaties brand niet eens meer verlichting.
Waar wel enkele ramen zijn verlicht, geen tot weinig dames te zien, vaak ligt er wel een handdoek of iets anders van de meiden zelf nu noppa
 
8 uur is wel zo'n beetje de shiftwissel dus niet echt gunstig om je rondjes te lopen. Heel veel leegstand, vanaf een uur of 9 begint het weer een beetje te lopen met dames.
 
ik was vanmiddag op de kade. Ik kwam voor alexandra/nicole uiteraard weer niet gezien kamer 131 rechts was ze er niet gordijn was open en donker. Verder anna gezien gina gezien kitty gezien. Ik ben toen naar maria geweest staat op kamer 2 richting de coffeeshop dame komt uit albanie. Wat een lekker wijf lekker met tattoes diamant decoratie bij der kont. En tepelpiercing ze kon alleen niet zo goed pijpen 1 tonig en voelde haar tanden neuken was wel fijn en lekker .ben voor standaard gegaan
 
dus ik verveelde mij vandaag en ging even in de avond op de wallen wandelen.
veel mooie dames gezien, en aangesproken aan de deur. iedereen vraagt zowat 200 voor p+n
100 eu voor pijpen alleen
bij 1 dame had zelfs de deur dichtgegooid toen ze door had dat ik local was.
die ging ik letterlijk uitlachen.
sommige kunnen echt heel arrogant zijn.

2 dames na ter bevestiging expliciet P+N voor 100 euro gehoord.
echter ik vertrouw het niet helemaal of dit een lokkertje is.
al met al leuke wandel avondje , maar echt ook alleen maar gewandeld en gekeken

1 dame die zeker niet met me wou neuken, vroeg zelfs 400 toen ik vertelde local te zijn. dus grapte ik youre serious hahahah
 
dus ik verveelde mij vandaag en ging even in de avond op de wallen wandelen.
veel mooie dames gezien, en aangesproken aan de deur. iedereen vraagt zowat 200 voor p+n
100 eu voor pijpen alleen
bij 1 dame had zelfs de deur dichtgegooid toen ze door had dat ik local was.
die ging ik letterlijk uitlachen.
sommige kunnen echt heel arrogant zijn.

2 dames na ter bevestiging expliciet P+N voor 100 euro gehoord.
echter ik vertrouw het niet helemaal of dit een lokkertje is.
al met al leuke wandel avondje , maar echt ook alleen maar gewandeld en gekeken

1 dame die zeker niet met me wou neuken, vroeg zelfs 400 toen ik vertelde local te zijn. dus grapte ik youre serious hahahah

Kortom, dergelijke dames willen alleen maar toeristen binnen hebben die ze kunnen uitkleden
 
Terug
Bovenaan Onderaan