Algemeen Amsterdam algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die hoek zit vol met rijpere dames.
Bedoel je de dame die als je langs loopt altijd ijverig op het raam tikt en wenkt of je bij de deur wil komen? Die staat er inmiddels al best wel een tijd op dat adres.
Als je onder nr 7 geen recensie kan vinden dan denk ik niet dat je ervaringen zult vinden.


Wenken doet ze inderdaad, tikken volgens mij niet, maar weet ik niet zeker. Ik zag in ieder geval laatst op een zaterdag dat er iemand anders zat.

En dat er geen recensies zijn betekent natuurlijk niet dat er geen ervaringen zijn 😉 Het WHEM subforum staat vol met reacties van leden die ervaring hebben met een bepaalde dame, maar er geen review over hebben geschreven.
 
Ik bezocht vorig jaar een Roemeense, klein, bruin krulhaar, grote borsten met tattoos van blaadjes boven haar borsten. Naam niet gevraagd en geen idee meer waar ze zat. Weet iemand toevallig wie dit was, waar ze zat en of ze nog in Amsterdam werkt?
 
Overdekte ramen,

Toen ik wat jonger was en we met vrienden op de wallen wat gingen koekeloeren voor de spanning had je altijd overdekte ramen. Ik vroeg me af of die er nog zijn of niet?

Edit:
Volgens mij waren het de kamers van roos kamerverhuur.
 
Laatst bewerkt:
Overdekte ramen,

Toen ik wat jonger was en we met vrienden op de wallen wat gingen koekeloeren voor de spanning had je altijd overdekte ramen. Ik vroeg me af of die er nog zijn of niet?

Edit:
Volgens mij waren het de kamers van roos kamerverhuur.
Dat waren de ramen aan het eind van de Betlemsteeg, deze zijn gesloten.
 
Na vandaag wederom een rondje Singelgebied te hebben gedaan moet ik weer aan de goede tijden denken toen er in de Bergstraat en in de Korsrjespoortsteeg nog ramen waren. Ik heb dit inderdaad al eerder gemeld.
Maar vandaag viel het weer op.
In de goede tijden liep ik vaak een extra rondje omdat ik niet kon kiezen bij welke dame ik mijn vertier zou gaan zoeken.
Miriam-Nel-Ria-Linda- Marianne-Ramona-Minnie-Monique-Laura-Eva-Lek-en nog meer.
Daar is het aanbod nu écht niet mee te vergelijken.
Jammer
 
Na vandaag wederom een rondje Singelgebied te hebben gedaan moet ik weer aan de goede tijden denken toen er in de Bergstraat en in de Korsrjespoortsteeg nog ramen waren. Ik heb dit inderdaad al eerder gemeld.
Maar vandaag viel het weer op.
In de goede tijden liep ik vaak een extra rondje omdat ik niet kon kiezen bij welke dame ik mijn vertier zou gaan zoeken.
Miriam-Nel-Ria-Linda- Marianne-Ramona-Minnie-Monique-Laura-Eva-Lek-en nog meer.
Daar is het aanbod nu écht niet mee te vergelijken.
Jammer
Toevallig liep ik rond een uur of twee vanmiddag ook in de Singelgebied . Eigenlijk onderweg naar de Nieuwmarkt maar ik deed toch even een slingertje, hoewel ik daar ook de hoop al lang heb opgegeven. Bezettingsgraad : op 10 kamers 8 onbezet.
De gouden tijd waarover je het hebt heb ik ook meegemaakt.
 
Na vandaag wederom een rondje Singelgebied te hebben gedaan moet ik weer aan de goede tijden denken toen er in de Bergstraat en in de Korsrjespoortsteeg nog ramen waren. Ik heb dit inderdaad al eerder gemeld.
Maar vandaag viel het weer op.
In de goede tijden liep ik vaak een extra rondje omdat ik niet kon kiezen bij welke dame ik mijn vertier zou gaan zoeken.
Miriam-Nel-Ria-Linda- Marianne-Ramona-Minnie-Monique-Laura-Eva-Lek-en nog meer.
Daar is het aanbod nu écht niet mee te vergelijken.
Jammer
Lek kan ik me nog wel herinneren, maar voor de rest allemaal Nederlandse namen waar ik nooit kwam.
Ik kwam altijd bij de exotische exemplaren (thai en latina) waarbij de Teerkelsteeg (boven), Singel en de Bergstraat favoriet waren.
 
Lek kan ik me nog wel herinneren, maar voor de rest allemaal Nederlandse namen waar ik nooit kwam.
Ik kwam altijd bij de exotische exemplaren (thai en latina) waarbij de Teerkelsteeg (boven), Singel en de Bergstraat favoriet waren.
Thai en Latina bezocht ik ook maar niet zoveel. Wel Gloria, die nu nog wel steeds in de ONS staat. En Roxanna in de Spuistraat niet te vergeten, verder geen namen blijven hangen bij mij van Thai en Latina´s
 
Na vandaag wederom een rondje Singelgebied te hebben gedaan moet ik weer aan de goede tijden denken toen er in de Bergstraat en in de Korsrjespoortsteeg nog ramen waren. Ik heb dit inderdaad al eerder gemeld.
Maar vandaag viel het weer op.
In de goede tijden liep ik vaak een extra rondje omdat ik niet kon kiezen bij welke dame ik mijn vertier zou gaan zoeken.
Miriam-Nel-Ria-Linda- Marianne-Ramona-Minnie-Monique-Laura-Eva-Lek-en nog meer.
Daar is het aanbod nu écht niet mee te vergelijken.
Jammer
Prachtig dat je die namen allemaal nog weet! Ik kende ze ook allemaal en overal naar binnen geweest! Jij bent de eerste hier die de ouwe garde nog kent! Die twee straten, Bergstraat en Korsjespoortsteeg, zijn voor velen hier onbekend! Tja, en Ria en Nel en Minnie waren toch wel top dames! Echte temeiers! Goeie herinneringen aan! Linda was ook een hele lieve geile dame! Alleen voor haar is het slecht afgelopen! En het aanbod is nu waardeloos! Die tijd komt nooit meer terug! Zeker jammer!
 
Over welke tijd hebben we het? Heb daar in de buurt van de Singel ook nog wel eens rondgestruind, maar dat is zo lang geleden. Kan me daar nog een Ghanese dame herinneren waar ik naar binnen stapte. Mijn radar stond net als nu afgesteld op exotisch.
 
Ik ken die tijd ook nog. Tot 2008 waren de Bergstraat en Korsjespoortsteeg open.

Ik herinner mij ook nog Marjan en blonde volle Eva. Wat kon die laatste geil en navenant nat worden. Lag echt te glibberen tussen die forse dijen van haar.

Minnie was ook echt een topper!

Iig is Tsjechische Eva nog over van die oude garde.
 
Ik ken die tijd ook nog. Tot 2008 waren de Bergstraat en Korsjespoortsteeg open.

Ik herinner mij ook nog Marjan en blonde volle Eva. Wat kon die laatste geil en navenant nat worden. Lag echt te glibberen tussen die forse dijen van haar.

Minnie was ook echt een topper!

Iig is Tsjechische Eva nog over van die oude garde.
Inderdaad volle Eva, die was ik vergeten!
En als je met Marja de Haagse bedoelt in de Korsjespoortsteeg dan is dat dezelfde als welke ik Marianne noem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan