Recensie Amsterdam, Ruysdaelkade 135, Ruby 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phil

Newbie
10
12/10/21
11
2
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Maandagavond twee keer wezen kijken, niet echt een dame gevonden van mijn type, die de wandelaars interessanter vond dan haar telefoon.
Dinsdagavond dan maar, ik was geil en dan ben ik minder kieskeurig :)
En ja, op 135 een jonge slanke blonde dame en ik kreeg zowaar een glimlach...
Naar binnen en daar kwamen de alarmsignalen al! €300 voor een uur. €100,- voor 10 minuten, pijpen en een positie. Ik had weg moeten gaan. Maar zoals gezegd ik was geil. Ja gezegd, want die 100 knaken zaten in mijn broekzak. Ruby zei nog: Je kunt wel pinnen... Maar dat wilde ik niet

Uitkleden en het bed op. Ik hoefde me niet te wassen (had thuis al gedoucht maar dat wist zij niet). Tijdens het pijpen werd mijn jongeheer niet zo hard als anders (raar bij zo een mooie dame) en ik probeerde me te concentreren. Stopt ze ff met pijpen en Zegt ze: standje 69 is €100 extra . Weg concentratie!

Intiem in missiona dan maar. Handje MET KKNOKKELS er tussen en ik moest zelfs nog wat lager om niet te diep te stoten en ik ben slechts gemiddeld geschapen. Jongeheer werd er slap van.

Met de hand geprobeerd af te maken maar haar wekkertje ging, tien minuten voorbij. Ik wilde graag weg en heb het thuis maar af gemaakt.

Herhalingsgevaar? NOOIT

Terug
Bovenaan Onderaan