Recensie Amsterdam, Ruysdaelkade 135, Ruby 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Phil

Newbie
10
12/10/21
11
2
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Maandagavond twee keer wezen kijken, niet echt een dame gevonden van mijn type, die de wandelaars interessanter vond dan haar telefoon.
Dinsdagavond dan maar, ik was geil en dan ben ik minder kieskeurig :)
En ja, op 135 een jonge slanke blonde dame en ik kreeg zowaar een glimlach...
Naar binnen en daar kwamen de alarmsignalen al! €300 voor een uur. €100,- voor 10 minuten, pijpen en een positie. Ik had weg moeten gaan. Maar zoals gezegd ik was geil. Ja gezegd, want die 100 knaken zaten in mijn broekzak. Ruby zei nog: Je kunt wel pinnen... Maar dat wilde ik niet

Uitkleden en het bed op. Ik hoefde me niet te wassen (had thuis al gedoucht maar dat wist zij niet). Tijdens het pijpen werd mijn jongeheer niet zo hard als anders (raar bij zo een mooie dame) en ik probeerde me te concentreren. Stopt ze ff met pijpen en Zegt ze: standje 69 is €100 extra . Weg concentratie!

Intiem in missiona dan maar. Handje MET KKNOKKELS er tussen en ik moest zelfs nog wat lager om niet te diep te stoten en ik ben slechts gemiddeld geschapen. Jongeheer werd er slap van.

Met de hand geprobeerd af te maken maar haar wekkertje ging, tien minuten voorbij. Ik wilde graag weg en heb het thuis maar af gemaakt.

Herhalingsgevaar? NOOIT

Maandagavond twee keer wezen kijken, niet echt een dame gevonden van mijn type, die de wandelaars interessanter vond dan haar telefoon.
Dinsdagavond dan maar, ik was geil en dan ben ik minder kieskeurig :)
En ja, op 135 een jonge slanke blonde dame en ik kreeg zowaar een glimlach...
Naar binnen en daar kwamen de alarmsignalen al! €300 voor een uur. €100,- voor 10 minuten, pijpen en een positie. Ik had weg moeten gaan. Maar zoals gezegd ik was geil. Ja gezegd, want die 100 knaken zaten in mijn broekzak. Ruby zei nog: Je kunt wel pinnen... Maar dat wilde ik niet

Uitkleden en het bed op. Ik hoefde me niet te wassen (had thuis al gedoucht maar dat wist zij niet). Tijdens het pijpen werd mijn jongeheer niet zo hard als anders (raar bij zo een mooie dame) en ik probeerde me te concentreren. Stopt ze ff met pijpen en Zegt ze: standje 69 is €100 extra . Weg concentratie!

Intiem in missiona dan maar. Handje MET KKNOKKELS er tussen en ik moest zelfs nog wat lager om niet te diep te stoten en ik ben slechts gemiddeld geschapen. Jongeheer werd er slap van.

Met de hand geprobeerd af te maken maar haar wekkertje ging, tien minuten voorbij. Ik wilde graag weg en heb het thuis maar af gemaakt.

Herhalingsgevaar? NOOIT
Wat een kreng.

Ik loop toch al heel wat jaartjes langs de ramen, maar deze dame is werkelijk verschrikkelijk en zeer te mijden. Erg onvriendelijk, klokkijkster met een wekker. Dat geloof je toch niet. Ze vroeg zelfs €50 extra om haar BH uit te trekken. No way! Borsten en kutje niet aanraken zonder bijbetalen. Pijpen heel beroerd. Onverrichter zake weer vertrokken. Wat doet deze vrouw hier??

Ik loop toch al heel wat jaartjes langs de ramen, maar deze dame is werkelijk verschrikkelijk en zeer te mijden. Erg onvriendelijk, klokkijkster met een wekker. Dat geloof je toch niet. Ze vroeg zelfs €50 extra om haar BH uit te trekken. No way! Borsten en kutje niet aanraken zonder bijbetalen. Pijpen heel beroerd. Onverrichter zake weer vertrokken. Wat doet deze vrouw hier??
Zit deze dame er ook in de middag? Kamer 141 rechts?

Next to Polina is one hell of a beauty, I don't know her name, but she always wears provocative lingerie with bright colors, I think black hair! Oh my LORD! Does someone know who she is what when is working?

Sorry voor deze beginnersvraag, maar als je per ongeluk bij een dame als deze terechtkomt kan je dan nog weg zonder iets te betalen? Onderhandel je voor een voet binnen te zetten of hoe doe je dat? In elk geval probeer ik via de reviews hier zo'n teleurstelling te vermijden, maar je weet maar nooit...

Sorry voor deze beginnersvraag, maar als je per ongeluk bij een dame als deze terechtkomt kan je dan nog weg zonder iets te betalen? Onderhandel je voor een voet binnen te zetten of hoe doe je dat? In elk geval probeer ik via de reviews hier zo'n teleurstelling te vermijden, maar je weet maar nooit...

Sowieso kan het zeker geen kwaad om (bij een eerste bezoek) aan de deur over en weer de verwachtingen af te stemmen. Dat voorkomt discussie en teleurstelling achteraf maar m.i. wordt het detail van de afspraken mede bepaald door een zekere vertrouwensbasis.

Dat de dame volledig naakt gaat en je aan haar borsten mag zitten tijdens het bezoek lijkt me vrijwel logisch. Als de dame daarvoor bij binnenkomst extra geld vraagt dan is dat voor mij direct een 'red flag'.

Wanneer je verwacht dat vingeren en beffen (evt. ook tongzoenen) in het af te nemen pakket horen te zitten dan dit van tevoren aan de deur duidelijk vragen en overeenkomen. Zelf beschouw ik deze als sterk hygiëne gerelateerd. Voor sommige dames onbespreekbaar (bijv. vingeren agv risico op het infectie), bij andere dames weer is zoiets standaard of bespreek-, lees afkoopbaar, door bij te betalen.

Bij twijfel binnen voor het uitkleden en eventueel overhandigen van het overeengekomen bedrag nogmaals om bevestiging van het pakket vragen. Ontstaat er twijfel/'misverstand' dan is dat het moment om de deal af te breken en de kamer te verlaten. Dat zal niet iedere dame kunnen waarderen maar so be it.

Heb je eenmaal je geld overhandigd, ben je uitgekleed en kloppen de afspraken alsnog niet dan weet je dat je in klauwen van een gewiekste T.M.M. (te mijden meid) gevallen bent. Vrijwel onvermijdelijk dat het bezoek allesbehalve zal gaan verlopen zoals je gehoopt had en ook vrijwel zeker dat je je geld kwijt bent (maar een praktijk ervaring rijker)

Hier op Girls Reviews zijn leden die in hun nakie en met halfharde leuter de discussie met de DVP aangaan en zo hun inleg terug eisen.

Mijn advies echter in een dergelijk geval is: maak gebruik van de situatie ook al is deze waardeloos. Je bent al naakt en nog een beetje geil: trek jezelf snel klaar en vertrek. Zo voorkom je dat je nog steeds geil op straat komt te staan en meteen weer op zoek moet.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan