Iemand die weet hoe de dame op oudekerksplein 28R heet? Heeft een mooie tattoo op haar linker dijbeen.
En wat zouden de dames daar kosten?
Iemand? Ze staat zelfs duidelijk in beeld op google streetview
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIemand die weet hoe de dame op oudekerksplein 28R heet? Heeft een mooie tattoo op haar linker dijbeen.
En wat zouden de dames daar kosten?
Prijzen op de Wallen is uitpees werk lees maar eens goed rond wat ze durven te vragen voor shit serviceIemand? Ze staat zelfs duidelijk in beeld op google streetview
Ook overdag op oudekerksplein?Prijzen op de Wallen is uitpees werk lees maar eens goed rond wat ze durven te vragen voor shit service
Vraag en aanbod?Waarom zouden prijzen en services op een ander dagdeel opeens anders zijn
Een aantal dames die ik overdag bezoek bieden goede service voor een "normale" prijs.Waarom zouden prijzen en services op een ander dagdeel opeens anders zijn
De dames die voor mij normaal zijn zitten in de stoofsteeg in de middag. Veronica - Adriana - Karina.Misschien eens goed de normaal goed werkende uitzonderingen eens hier te benoemen?
Is Angela ook een zuid Amerikaanse dame? En waar zit ze? Isabel en Leida ken ik wel. Beste klik heb ik met Leida. Lekker zoenen, fris kutje en heerlijke bosten. Bovendien een goede serviceMolensteeg: Angela, Isabel en Leida
Omdat de kamerhuur goedkoper is dan avond/nachtWaarom zouden prijzen en services op een ander dagdeel opeens anders zijn
Wat mij verteld is, door overdag en avonddames is het verschil wel groter hoor. En anders probeer je het zelf eens, overdag echt wel dames 40 of 50 euro en geen slechte service.Verschil van ca 20 euro huur op een dagdeel zal weinig effect hebben op de klantenprijs
Maar de mentaliteit en bezoekers zijn overdag anders. Veel dagdames willen niet avond/nacht werken. Overdag minder (dronken) toeristen. Dagdames hebben echt wel last van de dingen die de avonddames doen.Verschil van ca 20 euro huur op een dagdeel zal weinig effect hebben op de klantenprijs