WHEM Amy, Brussel, Asia china hot Amy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een paar keer bezocht. Het is inderdaad de vrouw van de foto's. Opgegeven leeftijd klopt wel niet, tel er maar heel wat bij... Deed wel alles wat ze beloofde, d.w.z. alle normale handelingen (tz, pzc, beffen, nmc,...). Absoluut niet slecht, zeker niet vergeleken mat wat er uit die regio constant op rondreis is in onze streken. De laatste keren was ze toch wat minder gemotiveerd, dus voor mij voorlopig niet voor herhaling vatbaar.
 
Amy adverteert opnieuw:


Maar er is nu ook een Mili, die adverteert met foto's van Amy:


Ik heb geen idee of Amy nu 2 profielen gebruikt in de hoop van meer klanten te lokken, zoals destijds Jeese en Jenny, dat was ook één en dezelfde...

Wat maken die dametjes (of de persoon achter te schermen???) het toch ingewikkeld en verwarrend!
 
Amy adverteert opnieuw:


Maar er is nu ook een Mili, die adverteert met foto's van Amy:


Ik heb geen idee of Amy nu 2 profielen gebruikt in de hoop van meer klanten te lokken, zoals destijds Jeese en Jenny, dat was ook één en dezelfde...

Wat maken die dametjes (of de persoon achter te schermen???) het toch ingewikkeld en verwarrend!

Ja, ze maken het ons inderdaad moeilijk. Sowieso zitten al die Chinese dames in BXL in 1 gebouw bijeen en blijkt het ook dat die nummers vaak (tijdelijk?) worden doorgegeven aan andere dames.
(zie ook mijn review van "Amy" destijds)

En van die Amy zie ik op WhatsApp via "status" vaak ook foto's van andere dames passeren.
 
Laatst bewerkt:
Ja, ze maken het ons inderdaad moeilijk. Sowieso zitten al die Chinese dames in BXL in 1 gebouw bijeen en blijkt het ook dat die nummers vaak (tijdelijk?) worden doorgegeven aan andere dames.
(zie ook mijn review van "Amy" destijds)

En van die Amy zie ik op WhatsApp via "status" vaak ook foto's van andere dames passeren.
Of ze nog allemaal in één gebouw zitten, weet ik niet. Amy zat vroeger boven de welgekende supermarkt, nu ontvangt ze in het hotel boven het Chinese restaurant achter de hoek. Sinds ze daarzit, is haar service heel wat minder gemotiveerd en duurt een uur ook geen uur meer. Ik laat haar nu links liggen.
 
Om het allemaal nog wat onoverzichtelijker te maken staan er op Redlights nu 3 verschillende profielen met foto's van Amy:

Hier als Amy:

Hier als Angela:

Hier als Mili:

Alle 3 geverifiëerd door Redlights, dus dan weet je meteen hoeveel dat label waard is!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan