WHEM Amy, Lanaken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Worst90

Wandelaar
44
10/02/22
11
1
Hey,
Iemand ervaring met Amy in Lanaken?


Kan je eventueel wat meer info geven over blowjobskills?

Alvast bedankt
 
Ik snap dat ze in de advertentie haar gezicht niet laat zien 😂 wel een redelijk relaxte massage, pijpen focus met name op de eikel, de rest met de hand. Wel lekker en in lijn met verwachting voor de prijs. Ontvangst is ook netjes, dame is erg hygiënisch, groot pluspunt. En goede billen! Jammer dat ze geen intiem aanbied, want ik zou die graag eens zien bouncen.
 
Ik snap dat ze in de advertentie haar gezicht niet laat zien 😂 wel een redelijk relaxte massage, pijpen focus met name op de eikel, de rest met de hand. Wel lekker en in lijn met verwachting voor de prijs. Ontvangst is ook netjes, dame is erg hygiënisch, groot pluspunt. En goede billen! Jammer dat ze geen intiem aanbied, want ik zou die graag eens zien bouncen.
Oei, is ze dan zo 'lelijk?
Hygiëne groot pluspunt, leuk om te horen.

Focus ligt vooral op de eikel maar doet ze ook 'deepthroat'? Heb je genoten van de blowjob?


Ik zou haar billen ook wel eens willen zien bouncen op mijn....
 
Oei, is ze dan zo 'lelijk?
Hygiëne groot pluspunt, leuk om te horen.

Focus ligt vooral op de eikel maar doet ze ook 'deepthroat'? Heb je genoten van de blowjob?


Ik zou haar billen ook wel eens willen zien bouncen op mijn....
Nee ze is niet heel lelijk hoor, maar in verhouding tot haar lichaam klopt het niet zo haha. Ze heeft een heel strak lichaam, waanzinnige billen en best wel mooie borstjes. Of het een C is, dat betwijfel ik. Ik heb zeker genoten van de BJ. Geen DT, althans deed ze niet bij mij, heb er ook niet naar gevraagd. Maar ze is wel actief met haar tong. En ik kan me herinneren dat het een heel heftig orgasme was, ook al ingeleid door de massage natuurlijk.
 
Heb gisteren en vandaag gebeld voor een afspraak te boeken maar geen antwoord.
Advertentie blijkt ondertussen ook offline te zijn😪

Hopelijk gwn met vakantie
 
De enige negatieve reactie op hookers toendertijd kwam van iemand die niet meer bij Amy mocht komen. Deze persoon heeft haar toen gestalkt (lees gebeld met verschillende telefoonnummers en onaangekondigd aan haar deur verschenen).
De man in kwestie was niet blij met de afwijzing en is haar beginnen zwart maken.
 
Amy, bedankt voor de achtergrondinformatie.

Ik ben 2x daar geweest. Ze werkte eerst onder een andere naam, vandaar de 2e keer per ongeluk.
Ik herkende de lokatie wel, maar dacht aan een collega omdat ook aanbod veranderd was.
Geen aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Hoe neem je contact met haar? Geen sms, heb haar 2x in verschillende maanden gebeld, nam wel op en wilde een afspraak maken maar de eerste keer hing ze zomaar op, 2de keer kreeg ik een tijd en mogelijkheden maar ze wilde niet laten weten wat het adres was. Kon hierdoor ook niet langskomen, ze geeft volgens haar af privé ontvangst.
 
Amy is al jaren actief en ik ben er een paar jaar geleden eens geweest.
Ze ontvangt in een flat waar ze woont in Lanaken.
Ik vond het een hele lieve vrouw waar ik een fijn uurtje mee heb gehad.
Ze verwacht vooral dat je haar met respect behandeld en dat vind ik ook niet meer als normaal.
Ik heb geen massage gehad maar lekker met Amy geneukt.
Ze heeft vooral een heerlijke kont waar je lekker van kunt genieten als je haar vanachter neemt.
Pijpen doet ze enkel met condoom en dat vind ik wel minder, maar verder heb ik een lekker geil uurtje met haar gehad.
Ze heeft lekkere stevige borsten waar je ook mee mag spelen.
Ik ga Amy binnenkort toch weer eens bezoeken.
 
Ben 1 of 2 jaar geleden een keer of vier bij haar geweest. Eigenlijk meer bij gebrek aan voldoende opties in de regio. Eerst het goede nieuws: ze heeft een fabelachtig lichaam waar ze overduidelijk veel werk in steekt. Schitterende borsten en haar kont is echt episch. Echt super knap is ze niet maar ze heeft wel iets… beetje girl next door type. Dan het slechte nieuws: echt genieten van al dat moois zit er niet in. Haar broekje blijft tijdens het masseren aan en zelfs bij de body to body is er relatief weinig contact. Haar massages zijn weinig erotisch en eerder afstandelijk. Ik vraag altijd om veel aandacht te besteden aan mijn ballen maar dat deed ze telkens alleen op het einde. Wat ook minder was: aanvankelijk masseerde ze op een bed, later switchte ze naar een massagetafel op een andere kamer. Dat ligt gewoon minder comfortabel. Pijpen is inderdaad alleen met condoom en neuken kun je vergeten, dat doet ze allang niet meer. Haar prijs is schappelijk maar dan betaal ik liever iets meer bij Massagewereld, dan krijg je meer waar voor je geld en de vaste bezoekers weten dat sommige dames daar meer toelaten. Als Amy beffen aanbood, was ik waarschijnlijk vaste klant, maar helaas…
 
Laatst bewerkt:
Dit was ook mijn ervaring. Ik weet niet hoelang geleden GeileRoelie daar geweest is, maar intiem was onder haar vorige naam. Dat is x jaar geleden bij mijn weten.
 
Ja dat klopt Wallie64 ik heb haar enkele jaren geleden bezocht en toen had ze ook al vaker verschillende namen. Maar toen neukte ze wel nog.
 
Weten jullie....ik ben ug weken ter terug eens bij Amy geweest.
Amy idd een beetje stille dame waarschijnlijk is ze gewoon een beetje introvert.ze heeft een prachtige lichaam. Een leuke kop met een brede lach.
De massage was zalig viel bijna in slaap. En de bj met een condoom. Zeer goede ervaring met haar.
 
Mooi moment voor een recensie @Nicky90

 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan