Recensie Amy, Lanaken 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pielemans

Vaste klant
185
05/01/23
153
21
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-wil-jou-lekker-laten-genieten-xxx.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij Amy geweest, stond al lang op het menu. Vlug afgesproken via de app, ik was te laat wegens wegenwerken maar dit was geen probleem. Financiële verplichtingen afgehandeld, gedoucht en naar de kamer gegaan. Ze ziet er erg goed uit, vriendelijke lachende dame. Ze is rustig maar niet kil. Haar lichaam is prachtig, heerlijke borsten en echt een strakke kont.

Ik heb me direct laten klaarpijpen, met condoom, hierna begon de massage en deze was goed, niet te hard niet te zacht. Omgedraaid waarna ze snel mijn zaakje meenam en ook de ballen niet vergat, tijdje flink geteased. Ook mag je haar aanraken, dat is geen probleem. Ze houdt wel haar broekje aan. Uiteindelijk heeft ze me nog eens klaar getrokken waarna ik weer in de douche kon springen. Opgefrist en vertrokken.
Ze is stil maar vriendelijk en heeft een leuke glimlach, op een of andere manier interesseert ze me, dus ik ga vast nog wel eens terug.
 
Vandaag de eerste keer bij Amy gepasseerd.
Zeer vriendelijke, knappe dame. Prachtig en zeer goed verzorgd lichaam.
De doucheruimte is proper onderhouden, frisse handdoeken.
Amy heeft me laten genieten van een zalige massage. Pijpen was met condoom, wel lekker met aandacht voor de balletjes, doch geen deepthroat.
Amy lijkt nogal timide, hetgeen haar vriendelijkheid absoluut niet in de weg staat.
Een meid met heerlijke stevige billen, mooi gevormde borsten en tepels, strakke buik, knap gezichtje.
Ik ga zeker nog eens langsaandelen ;-)
 
Aub ook het waardering gedeelte invullen @Silentwalker

 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-wil-jou-lekker-laten-genieten-xxx.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recent Amy bezocht. Ik had geen idee wat ik moest verwachten maar toch de stoute schoenen aangetrokken. Allereerst kun je alleen een afspraak maken door te bellen, whatsapp of sms is niet mogelijk. Via een kort, zakelijk gesprekje een afspraak vastgelegd voor de volgende dag.
De ontvangst is ook weer zakelijk met weinig smalltalk, wel gewoon professioneel-vriendelijk. Ik heb daar geen moeite mee, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen de erotische voorpret de kop indrukt. Amy is een fraaie dame zonder veel opsmuk maar met een mooie natuurlijke schoonheid, zoals eerder al omschreven het leuke sportieve girl-nextdoor type..

Na een verplichte douche mocht ik op de massagetafel plaats nemen. Haar massage was lekker krachtig en erg goed, beter dan vele professionele 'gewone' massages die ik gehad heb. Wel vooral op de rug gericht en zonder enige vorm van erotiek. Het teasen begint (voorzichtig) als ze met haar vingers je huid speels betast. Het contrast tussen de stevige massage en het kroelende dansen van haar vingers is erg fijn, vooral als ze in de buurt van je erogene zones komt ;).
Na het speelse getease mocht ik me omdraaien en deed ze vakkundig een condoom om mijn lul en begon me te pijpen. Ik was enigszins verrast dat dit het 'standaard' happy end was maar haar techniek was zo verschrikkelijk lekker dat het geen moment in me op kwam om iets anders voor te stellen. Ik liet me heerlijk meevoeren door haar excellente pijpkunsten naar een geweldig orgasme. Na afloop kon ik me nog even douchen/wassen en na 45 minuten stond ik weer heerlijk ontspannen buiten.
Al met al ben ik erg onder de indruk van Amy's professionele aanpak in combinatie met haar uitstekende massage- en pijpkunsten. Ik kom zeker terug!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan