Recensie Amy (roe), Antwerpen, Villa Tinto k48 (dag) 4,77 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze jongedame ook bezocht en was heel goed meegevallen.
Ze was helemaal niet stil, gesprek verliep vlot, was een leuke klik.
Na een wasje samen het bed op voor de opwarming.
Geen rubber om de slappe pik dus, maar (zoals het eigenlijk hoort) pas als die op volle sterkte was.
Dan een zeer lekkere pijpbeurt gekregen. Na een vijftal minuten ze in 69 gelegd en zo hebben we toch ook weer een aantal minuten genoten.
Dan heb ik ze on top laten komen en dat deed ze ook niet onaardig.
Overgeschakeld op doggy, waar ik stevig mocht doorstoten en zo ook klaarkwam.
Na nog een wasje, enkele knuffels en kusjes de straat weer op.
Zeer leuk bezoekje en hoge kans op herhaling :p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Toen ik dit jong poppetje in een sexy schooluniformpje zag, ben ik zonder aarzelen binnengegaan.
Enkele trappen op en eens op haar kamer, had ik pas door hoe een knap en ondeugend gezichtje dit studentje wel had.
Toch heerlijk om tijdens deze tropische temperaturen zo'n fris en vochtig poesje te kunnen beffen en neuken.
Ze vertelde mij dat ze binnen een tiental dagen haar rijbewijsexamen ging afleggen.
Maar voor mij krijgt dit sexy studentje, voor pijpen, neuken , gezelligheid en berijden alvast een grote onderscheiding!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze knappe Moldavische gisterenochtend een bezoekje gebracht rond 9u. Haar pijpskills waren zeer goed. Ze ging lekker diep en was er niet vies van om ondertussen gevingerd en gebeft te worden. Na een minuutje of 10 zijn we overgestapt naar doggy en ik mocht heel hard doorstoten. Ze leek er echt van te genieten. Toen ik na een 10 tal minuutjes heel hard klaarkwam zei ze meteen "thank you, a really good start of the day". Zeker herhalingsgevaar!
 
Amy heeft haar vaste kamer op VT 48 en zou vandaag haar laatste werkdag hebben voor haar welverdiende verlof.
Amy haar vaste kamer is 48, het lijkt me sus sterk dat ze ineens op een andere kamer zou staan, en dan ook nog één van de slechtste van VT qua ligging. Terwijl 48 bij de beste behoort. Jammer om te lezen dat zij nu ook op verlof gaat. Zij stond hoog op mijn lijstje met alternatieven om nog eens te bezoeken nu de meeste van mijn favorieten met verlof zijn of gaan. Tijd om nieuwe dames te ontdekken dus.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Moest voor werk weer eens in Antwerpen zijn, had gehoopt dat Dora nog eens aanwezig was, weeral pech.
Dan voor Amy gekozen, waar ik ook al langer eens wenste bij te gaan.
Lief, beetje verlegen meisje.
Eens boven heeft ze me super goed gepijpt met condoom, pijpen kan ze wel, afwisselend, stevig, zacht en soms ook even deeptroat.
Dan overgegaan op beffen, mooi poesje dat zich lekker lang laat beffen, daarna missionaris , geen gel meer nodig, stond blijkbaar nat genoeg.
Nog effe doggy, maar kutje voelde serieus nauw aan en kruit was snel verschoten.
Al bij al een goede ervaring met misschien wel herhalingsgevaar, maar dan moeten er zoals vandaag anderen niet aanwezig zijn.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij Amy geweest, daar Dora nog altijd niet te vinden is.
Was weer goed, maar mis toch mijn toppertje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb haar enkele weken geleden bezocht. Ik was al bij haar geweest voor de corona, toen was er geen communicatie, waarschijnlijk omdat zij toen niet zo goed engels sprak.
Door de berichten hier dat zij enkel kinky ging doen had ik haar links laten liggen. Spijtig want de sex was geweldig, vooral doggy, heerlijk volle kont die je kan vastpakken, voor toch een slanke meid.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat mijn favorietjes afwezig waren... gisteren bij deze dame binnen gestapt. Prima service en zeer correct, zoals het moet zijn. Maar mijn favoriet zal ze niet worden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze jongedame al vaker gepasseerd, en altijd kijkt me altijd vriendelijk aan met een glimlachje. Een paar rondjes gelopen in de verzengende hitte, en geconstateerd dat mijn overdag toppers blijkbaar op vakantie zijn of op het strand liggen, toch maar eens bij deze dame aan de deur geklopt.

Vriendelijk aan de deur, en met haar mee naar de kamer (boven) Haar kamer hing behoorlijk vol met allerlei SM tuig, en ze gaf aan dat dit van haar medehuurder is, soms wil ze wel eens wat ervan gebruiken, aangezien dit niet mijn ding is gelaten voor wat het is.

Na de financiele plichtpleging was ze al rap uit de kleren en ging even wassen, zelf ook gedaan aan de wasbak.

Voortvarend en best erg lekker zoog ze aan de kleine pielemuis, ondertussen kon ik haar mooie kont en poesje bewonderen. Goed afwisselend in tempo en intensiteit ging ze door met pijpen. Afgemaakt in doggy style, terwijl ik haar mooie ronde kont stevig vasthield.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amy ,deze topper in de middag nog eens bezocht en ze had het heel druk tijdens de feestdagen en je moest toch afwachten wanneer je beurt was .
Begonnen met een lekker pijpbeurt en ze ging lekker op haar knietjes voor mij zitten zodanig ik haar mooi naturel borstjes kon vastnemen en lekker kneden .
Ze pijpt afwisseld traag en weer snel en geeft tenvolle aandacht aan mijn eikel waar ze lustig aan zoog en af en toe beweegt ze met haar tong over de volle lengte van uw penis ,met haar ene hand houd ze uw ballen stevig vast ,man wat een pijpskils heeft deze jonge dame .
daarna gevraagd on top en lekker in haar strak gleufje ,zalig was dat ,gefinisht in missio want ze was wel een beetje moe wegens drukte ,bij ieder stoot kreunde ze wel heel lekker ,ik had het gedacht dat ze er ook van genoot .Voldaan en tevreden de komende feestdagen tegemoet ,ze werkt tot na de Kerst
 
Amy ,deze topper in de middag nog eens bezocht en ze had het heel druk tijdens de feestdagen en je moest toch afwachten wanneer je beurt was .
Begonnen met een lekker pijpbeurt en ze ging lekker op haar knietjes voor mij zitten zodanig ik haar mooi naturel borstjes kon vastnemen en lekker kneden .
Ze pijpt afwisseld traag en weer snel en geeft tenvolle aandacht aan mijn eikel waar ze lustig aan zoog en af en toe beweegt ze met haar tong over de volle lengte van uw penis ,met haar ene hand houd ze uw ballen stevig vast ,man wat een pijpskils heeft deze jonge dame .
daarna gevraagd on top en lekker in haar strak gleufje ,zalig was dat ,gefinisht in missio want ze was wel een beetje moe wegens drukte ,bij ieder stoot kreunde ze wel heel lekker ,ik had het gedacht dat ze er ook van genoot .Voldaan en tevreden de komende feestdagen tegemoet ,ze werkt tot na de Kerst

Ik ken Amy toch wel al een beetje, maar 50€ voor pijpen zonder, al was je de Kerstman, dan nog zal Amy dit niet doen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan