Recensie Amy/Sheila, Nijlen (voorheen Ewijk) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-angel-478287890.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame vorige week bezocht. De afpraken via de app verlopen via een ander die wel goed Nederlands en Engels spreekt. Communicatie en afspraak maken verliepen soepel.

Dame spreekt een klein beetje engels. Wij hebben gecommuniceerd door af en toe gebruik te maken van een vertaal app. Wat voor mij geen probleem was, had ook wel zo zijn charmes.

Dame ziet er jong uit voor haar leeftijd (41). Maar als je het mij gevraagd had, had ik haar eerder begin 30 geschat. Zeer mooi en strak figuurtje met 2 kleine maar stevige borstjes erop. Het was dan ook aangenaam te zien dat de foto's kloppen en recent zijn.

Mijn ervaring is ook dat ze absoluut geen klokkijkster is. En je oprecht een leuke tijd wil bezorgen. Eerst krijgt je gereedschap een uitgebreide poetsbeurt met de welbekende natte doekjes. Waarna ze me heerlijk begon te zoenen. Langzaam daalde ze met haar gezichtje af, terwijl ze onderweg naar beneden overal aan likte en kusjes gaf. Beneden aangekomen heeft ze me vervolgens heerlijk gepijpt (ZC), al had dit van mij wat langer mogen duren en wat dieper gemogen. Maar wat ze doet doet ze goed.

Vervolgens heb ik haar heerlijke schone en strakke kutje gelikt, waar ze overduidelijk zelf erg van genoot. Tot ze het niet langer uit kon houden en me gewoon smeekte om haar te neuken (MC). Wat een genot is dat kleine strakke kutje van haar zeg. Bij de gedachte alleen al, begint er bij mij al weer iets te groeien. Ze doet ook heerlijk mee tijdens het neuken. En neemt ook zelf initiatief om van standje te wisselen.

Al met al een zeer bijzondere verschijning. Met een uitstekende service en een uitstekend GFE gehalte. Mij gaat ze zeker terug zien. En durf haar rustig aan te bevelen als je door de taal barrière heen kunt kijken, of niet erg vindt hier hulpmiddelen voor te gebruiken. Voor mij (al had ik wel degelijk het gevoel dat we een klik hadden) een dikke 9 van 10 voor deze dame!

P.S. volgens mij wisselt ze van locatie. Gezien haar advertentie op SJ momenteel offline staat. Ik zie haar nu hier staan:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
@skinny lover toen ik haar ontmoet heb, had ze een mooi geschoren volle driehoek, en was het onder de driehoek heerlijk glad geschoren. Full bush ben ik zelf geen lief hebber van. Ik had haar liever volledig geschoren gezien. Maar voor mij was onze ontmoeting er niet minder door
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben er vorige week geweest moest daar zijn voor het werk 😉 voor mij een keer voldoende is wel de dame van de foto's naar is denk ik vooraan in de veertig jaar , vroeg bij het binnen komen op de kamer condoom of niet 🤓met natuurlijk pijpen is zonder , kleine stevige borstjes en kutje is behaard vingeren heeft ze niet graag en tongen met puntje van de tong ,voor de rest voor mij eenmaal geen echte gfe gevoel
 
Dame adverteert momenteel weer in Antwerpen!


Helaas had ik dit maal een slechte ervaring! Bij aankomst was het een andere dame die open deed en niet de dame die ik destijds in Ewijk ontmoet heb! Dame is namelijk duidelijk herkenbaar aan haar tattoo die ook op de foto's zichtbaar is! Ik had van te voren nog duidelijk gevraagd of ik echt de dame op de foto zou ontmoeten en anders om zou draaien! Tot 2x toe werd dit bevestigd! 1,5 uur voor niks naar Antwerpen gereden! En aan de deur uitgescholden omdat ik niet wilden kameren met de andere dame!

Erg jammer ik had Sheila / Amy graag weer een keer bezocht! Hoor graag of andere leden hier haar onlangs nog gezien hebben!
 
Dame adverteert momenteel weer in Antwerpen!


Helaas had ik dit maal een slechte ervaring! Bij aankomst was het een andere dame die open deed en niet de dame die ik destijds in Ewijk ontmoet heb! Dame is namelijk duidelijk herkenbaar aan haar tattoo die ook op de foto's zichtbaar is! Ik had van te voren nog duidelijk gevraagd of ik echt de dame op de foto zou ontmoeten en anders om zou draaien! Tot 2x toe werd dit bevestigd! 1,5 uur voor niks naar Antwerpen gereden! En aan de deur uitgescholden omdat ik niet wilden kameren met de andere dame!

Erg jammer ik had Sheila / Amy graag weer een keer bezocht! Hoor graag of andere leden hier haar onlangs nog gezien hebben!
dan moet je er melding van maken bij redlights !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan