Recensie Amy, Genk. 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pielemans

Vaste klant
184
05/01/23
150
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-geniet-van-seks-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Recent eens bij Amy geweest.
Stond al tijdje op de radar maar kwam er maar niet van. Verbaasde mij ook dat er eigenlijk geen reviews over haar zijn. Ontvangt in Cupido (Genk), dame stond bij binnenkomst aan de bar te wachten op haar koffie (het was nog vroeg) dus een koffie mee besteld, leuk moment.

Kamer op gegaan met de nodige plichtplegingen. Leuke vriendelijke dame, met toch een lekker figuurtje. Spreekt goed Engels. Tongzoenen is mogelijk hetzij beperkt, Pzc dik in orde met aandacht voor de balletjes. Dame uitvoerig gelikt wat ze kon waarderen, kronkelde als een slang over het bed… haar vervolgens diep laten pijpen tot een hoogtepunt.
Cim mocht niet, hier kwam ik wat laat achter dus maar op haar voorgevel klaar gekomen. Rubbertje erom, (note: ik had de indruk dat het zonder kon voor de liefhebbers) diverse standjes doorlopen, dame wordt trouwens ontzettend nat. En uiteindelijk nog eens klaargekomen in missio.

Met nog een kwartier over was ze helaas niet te porren voor een derde keer… waarop ze ging douchen.

Nog even nagepraat en geknuffeld, kunt prima gesprek met haar voeren, spreekt redelijk Engels en heeft wat te melden.

Was prima maar geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan