Recensie Amy, Diane's Secret, Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VinMe

Vaste klant
110
28/09/21
129
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=AMY
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden zag ik een slanke blonde jongedame de woonkamer binnen lopen. Het voorstelrondje was al geweest dus op basis van de dagagenda moest dit Amy zijn geweest. Een nieuwe knappe dame waar ik nog geen recensies over kon vinden. Met de gok dat het Amy was en dat ze een prima service levert, heb ik pas geleden een afspraak gemaakt. En inderdaad het was Amy. Ze kwam enigszins verbaasd over dat ik voor haar een afspraak had gemaakt, maar op basis van uiterlijk is een prachtige jeugdige dame: slank, blond, volle lippen.

Na opfrissen zat ze op bed in haar lingerie te wachten met een condoom in de hand. Opwarmen zat er niet in en dus wat onhandig bezig om een condoom om mijn half slappe te krijgen. Positief was dat ze me doordringend aankeek tijdens het pijpen. Toch erg aangenaam, zo knap jong blondje zuigend aan je pik. Tongzoenen was niet mogelijk en kusjes op de mond liet ze toe maar niet van harte en zeker geen initiatief. Pas toen ik voorstelde om haar te verwennen ging haar setje uit. Hierna verschillende standjes waar het niet lang is uit te houden met zo'n lichaam tegen je aan. De pret was daarna ook gelijk over en ik stond binnen 20 minuten weer buiten.

Het is een mooi meisje om te zien, maar ze komt jong en onzeker over. Dat ze lang wacht met haar lingerie uittrekken heeft hier waarschijnlijk ook al mee te maken. Verder een gehaaste afspraak zonder opwarmen, zoenen en inhoudelijke gesprekken. Het voelde meer als een raambezoek. Zooo jammer want het is echt een knappe dame.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=AMY
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Min of meer zelfde ervaring als hierboven.
Echt knape dame, barbiepopje type, blond, met (leuk) makeup, lange wimpers, opgespoten lippen.
Opzich niet arrogant maar ook niet echt meewerken.
Kusje op lip mag maar niet verder dan dat.
Beffen liet ze ook toe maar ook niet te veel.
Seks zelf was wel lekker maar dan meer optiek-seks.
Ze is jong maar heeft al kindje dus daar beneden minder strak en heeft wat striemen.
Voor af-en-toe prima als je geil vind om seks te hebben met een mooi meisje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=AMY
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdagmiddag langsgeweest bij de mooie en onwijs lieve Amy.
Heb haar inmiddels meerdere keren bezocht en vond het nu wel tijd voor een recensie ☺️
Ze is echt geweldig en de tijd met haar vliegt gewoon voorbij.
Ook genieten we allebei van elkaar en alles aan haar is gewoon geweldig.
De klik die we hebben opgebouwd wil ik ook niet meer kwijt.
Lieve Amy als je dit leest je bent de beste (je weet vast wel wie ik ben 😘😘😘😘)
Tot snel, want ik kom snel weer langs :love::love::love:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=AMIE
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Amy (of nu Amie op de site van DS) was even weg uit Den Haag, maar nu weer terug.
Direct een afspraakje bij haar gemaakt (al een aantal keren geweest, maar nog niet eerder een recensie achter gelaten).

Met Amy was het zoals altijd genieten. Onwijs lieve en knappe dame. prachtige vrouw om naar te kijken. En ze weet heel goed hoe ze je kan verwennen. Heerlijke opbouw met genoeg voorspel en 2 heerlijke hoogtepunten bereikt. Tussendoor is het ook nog eens een gezellige en slimme dame om leuk mee te kletsen.

De tijd vliegt voorbij met Amy.
 
Is er nog iemand recent geweest, na twee matige reviews van ervaren forumleden en twee goede reviews die net zijn ingeschreven en alleen hier hebben gereageerd? Ik wil laatste reviews wel voordeel van twijfel geven, ik zie dat beide heren nog wel zonder andere berichten te posten online komen om te lezen, maar voordat ik bezoek hoop ik op nog wat meer bevestiging dat Amy wat is ontdooit sinds de zomer. Is meer zoenen mogelijk bijvoorbeeld, zie dat ze 5 sterren krijgt?
 
Is er nog iemand recent geweest, na twee matige reviews van ervaren forumleden en twee goede reviews die net zijn ingeschreven en alleen hier hebben gereageerd? Ik wil laatste reviews wel voordeel van twijfel geven, ik zie dat beide heren nog wel zonder andere berichten te posten online komen om te lezen, maar voordat ik bezoek hoop ik op nog wat meer bevestiging dat Amy wat is ontdooit sinds de zomer. Is meer zoenen mogelijk bijvoorbeeld, zie dat ze 5 sterren krijgt?
Begin februari ben ik geweest. Ze is er nu weer vaker.
Ben meerdere keren bij Amy geweest en voor mij is het echt een topper. Ze is mijn smaak van dame. Maar voor mij is wel het hele plaatje van belang en niet alleen zoenen of erop en klaar.
Het plaatje moet kloppen, voorspel, gezellig praatje, knuffelen, teasen en uiteindelijk komt dan de rest wel.
Je kan het beste een afspraak maken en zelf met haar bespreken wat ze wel of niet doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan