Recensie Monica, Diane's Secret, Den Haag 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CUNN1L1NGUS

Newbie
18
28/08/23
39
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Monica
Totale kosten (in euro)
370
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi,
Vanmiddag 2 uurtjes met Monica gerollebold. Monica is een knappe en lieve dame die er veel jonger uitziet dan ze in werkelijkheid is.
Ze heeft een zeer mooi en petit lichaam. Het is een knuffelaar eerste klas en speelde lekker met mijn lichaam. Lekker in de nieuwe jaccuzi in de Jungleroom gezeten totdat onze handen helemaal gerimpeld waren.
Tussen de leuke gesprekjes door heeft ze me heerlijk gepijpt en intiem gemasseerd.

Het enige probleem met deze date was dat de tijd veel te snel ging, voordat we het wisten werden we van boven gebeld dat het tijd was. Er komt zeker een vervolg.

Groetjes Sil,

P.S. Schatje je bent een prachtig mens , zowel van binnen als van buiten;););):love:
 
Laatst bewerkt:
Zij is de jongere zusje van Fabienne die vroeger ook bij ds-girls heeft gewerkt.
Weet jij toevallig of buitenlandse jongens/mannen met haar een afspraak kunnen maken.
Want een deel van die meiden bij ds-girls doet dat niet.
 
Soms ga ik voor een tweede keer bij een meisje langs en dan komt het helemaal niet overeen met de herinnering die ik dan heb van de eerste keer en valt het tegen. Deze keer niet, het waren weer 2 heerlijke uren met Monica. Het blijft een heerlijke knuffelaar, voelt goed aan wat ik lekker vind en heeft nog steeds een geweldig kontje. Voor iemand die dit werk nog maar zo kort doet is het echt een natuurtalentje.

Groetjes Sil

P.s i love Mark Rockwell movies
 
Ben een man van weinig woorden......begint lekker he Monica;).
Nee maar mannen even goed luisteren want je gaat me dankbaar zijn en hoop niet dat de andere dames boos zullen zijn na deze review maar het is wat het is, Monica verdiend deze review!

Maar 1 blik in haar ogen en je weet genoeg, klein en onschuldig maar als je een beetje mensenkennis hebt zie je direct in haar ogen......shiiiiiiit dit word wat.

punt 1: boek een uur, 30 min is niet genoeg geloof me!
punt 2: Vraag om wat de extra's zijn, het is het zo waard, ik ben wat ouder en genoeg ervaring door de jaren heen maar dit...en wat ik eerder zei die ogen.....ik zou zelfs het dubbele ervoor over hebben.
punt 3 gezelligheid, deze vrouw is zo relax en chill, slim en ellegant maar ondertussen...
punt 4 waarom heb je nog geen afspraak gemaakt bro, bedank me later maar

nee serieus mannen, ga voor deze ervaring want geloof me je verlaat het huis met een herinnering en je voelt je echt een man als je bij Monica bent geweest, want zo behandel ze jou.

En nog 1 ding mannen, behandel deze vrouw met respect en wees goed voor haar, net als haar collega's.

Monica tot snel en dank je jij snapt mij;) dikke kus moppie
 
Ik was wat vroeg, dus nog ff gezellig op de bank bij Olivia. Kon ik gelijk mijn ogen de kost geven en naar het andere schoons kijken die er die dag waren.

Na 10 min kwam ze binnen, wat zag ze er weer sexy uit, plofte bij me op de bank en gaf me een zoen en de sfeer was alweer gezet. Heerlijk hoe ze me zo makkelijk een goed gevoel geeft.

Lekker op de kamer anderhalf uur een heerlijke GFE gehad, waarbij we elkaar steeds beter leren kennnen en van elkaar weten wat we lekker vinden.

Tot later Schatje,

Sil
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Monica
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor het eerst bij Stout. Op de bonnefooi naar binnen gelopen. Er waren veel dames en veel ook beschikbaar.
Monika vond ik meteen een leuke verschijning en bovendien Nederlands. Het is gewoon een spontane Hollandse girl next door, maar wel lekker sexy.
We hebben gepijpt en geneukt, lekker geknuffeld en gevingerd in de jacuzi en vervolgens een lekkere tweede ronde weer op bed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Monica
Totale kosten (in euro)
150+ 50 (CIM) + 50 (PZC)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Very sweet girl. It was my fourth time in DS and except my visit to Marina, all other visits have turned out to be pretty good.

Monica does almost everything except anal and letting her butt hole fingered. She does allow rimming for an extra price. Fucked hard both in missionary and doggy, licked her pussy and also 69'd her. She has a beautiful tight pussy. Finally came in her mouth. She also rode beautifully while kissing my neck and lips. She blows really well and has a unique way of prepping you before blowing. You'll have to visit her to know more about that.

I'll visit her for 2 hours soon.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan