Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenFemke is al terug verdwenen van de site, hoe was NINA?Ik volg ook Drongen valt nog wel te overbruggen en Femke die vanaf 24/03 beschikbaar is ziet er ongelooflijk lekker uit.
Oei Femke inderdaad al terug verdwenen las op haar profiel nog voor dat ze begonnen was dat je op tijd een afspraak moest maken want ze was al druk geboekt.Femke is al terug verdwenen van de site, hoe was NINA?
Hoe is het geweest met Nina ?Femke is nooit begonnen zegt Amy
Ondertussen is er al een nieuwe gestart: Noa
Jammer van Femke maar volgende week een afspraak bij Nina![]()
Hoezo weinig interactie?Enkele weken geleden langs geweest bij Nina, inderdaad heel mooi meisje, leuke date, iets te weinig interactie, dus niet 100% top. Maar ik probeer een tweede keer ...
Bijzonder dat ze bijna allemaal NZC aanbieden. Dat is toch superlink? Of gebruiken zij prep pillen? Anders kan ik me toch niet voorstellen dat ze de kans op HIV riskeren? wie heeft er ervaring met dit huis?![]()
Amy's Secret Garden
www.amy-secret-garden.be
Misschien een aparte topic om deze nieuwe plaats in Drongen (Gent) te bespreken. Wat me opvalt: vele dames die nzc aanbieden. Dat weerhoudt me toch wat om er een kijkje te gaan nemen. De dames op zich zien er dan weer wel wel knap uit. Wat zijn jullie bevindingen van de plaats in het algemeen?
Hey Peifer,Iemand al ervaringen inmiddels met Nino en/of Alicia?
@steven1207 , ervaringen met Alicia?
Want zij ziet er bijzonder geil uit.
Bedankt alvast
Nog niemand ervaring?Iemand ervaring met Angel?
![]()
NIEUW MEISJE KINKY ANGEL :: Amy's Secret Garden
VOORSTELLING NIEUW MEISJE ANGEL !www.amy-secret-garden.be
Onlangs met Angel afgesproken. Ze is lief en aardig, maar geen strenge meesteres. Voor mij was het de 1e keer dat ik voor een meesteres ging (nieuwschierigheid), maar het beviel mij niet.Nog niemand ervaring?