Algemeen Amy's Secret Garden, Drongen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand een idee of je daar met een voorliefde voor voetjes strelen, likken, tussen de tenen je weet wel wat..... ook terecht kan? Kelly lijkt me leuk :love:..... Mail reeds gestuurd (paar weken terug) maar geen antwoord.
 
Ja! Maar veel ouder dan op de foto's… doet wel haar best maar was totaal mijn type niet en kon niet veel Nederlands. Natuurlijke grote borsten met een tattoo op. Heeft wel wat ervaring
Heb die ooit bezocht in Erpe Mere, denk ik, want ze gebruikt nog dezelfde foto's. Hongaarse, spreekt goed Engels, mooie ogen en gezicht, ferme borsten natuur ( 3 jaar geleden toch, al wat hangend), moet al een eindje in de 40 zijn ondertussen. Was mijn allereerste dvp en ik mocht niet klagen. Spontaan type. Ik vond dat ze toen erg goed aanvoelde wat ik verlangde. Als haar leeftijd niet afschrikt het proberen waard.
 
Op redlights plaatsen ze posts dat neuken zonder condoom ook kan. Is dit effectief zo?

Voor alle duidelijkheid, ik ben er absoluut geen fan van.

Ik ben er ook geen fan als de wandelaar voor mij ....
 
iemand een idee of je daar met een voorliefde voor voetjes strelen, likken, tussen de tenen je weet wel wat..... ook terecht kan? Kelly lijkt me leuk :love:..... Mail reeds gestuurd (paar weken terug) maar geen antwoord.
Kelly dus niet :( "voetjesspelen". Na poging 4 via whatsapp eindelijk een antwoord gekregen.....
Layla zou het volgens de site wel doen, maar zij had hier niet zo goede comments.... moeilijk.....
 
Hey Steven,
Heb je deze meid zc mogen neuken? Zo ja mocht je ook in haar spuiten? Wil dan ook wel eens een kans wagen 😄

Hey Peifer,

Date met Alicia was zeker niet slecht. Ze ziet er goed uit, strak figuurtje.
Aangekomen in Drongen, beetje rare situatie omdat je op de oprit moet parkeren maar daar stond al iemand ... dan blokkeer ik hem?? Ben dan maar om de hoek gaan staan.
Eerst een douche dan hup de kamer in met Alicia, open en lief.
Goed tongzoenen en pijpen en dan kwam ze op me zitten, daar na nog 2 standjes en een eerste keer klaargekomen. Beetje kletsen en dan 2de beurt waarbij ze constant zei: kom maar klaar baby, kom je, kom nu maar ... dan lukt het niet natuurlijk ...
Algemeen zeker niet slecht maar ik had geen klik met haar.
 
Hey Steven,
Heb je deze meid zc mogen neuken? Zo ja mocht je ook in haar spuiten? Wil dan ook wel eens een kans wagen 😄
Hey Maarten,

Je mag ze idd zonder condoom neuken maar spuiten wil ze niet in haar kutje ... wat zonde is natuurlijk ....
Veel plezier alvast.

Denk dat ik volgende keer eens voor Julie ga.
Iemand ervaring mee?
 
Hey Maarten,

Je mag ze idd zonder condoom neuken maar spuiten wil ze niet in haar kutje ... wat zonde is natuurlijk ....
Veel plezier alvast.

Denk dat ik volgende keer eens voor Julie ga.
Iemand ervaring mee?
Maar....waarom zou je zonder condoom willen neuken/ Voor de geilheid begrijp ik dat, maar het risico op HIV is toch levensgroot. Dat is toch een soort van russische roulette? Neem je gewoon dat risico? Of doen jullie iets om je te beschermen ? pillen of zo? Niet om te oordelen (want ik zou willen dat we dat allemaal konden doen), maar om ervan te leren
 
Maar....waarom zou je zonder condoom willen neuken/ Voor de geilheid begrijp ik dat, maar het risico op HIV is toch levensgroot. Dat is toch een soort van russische roulette? Neem je gewoon dat risico? Of doen jullie iets om je te beschermen ? pillen of zo? Niet om te oordelen (want ik zou willen dat we dat allemaal konden doen), maar om ervan te leren
hey risico op HIV is niet zo groot hoor .... denk dat zéér weinig mannen die naar DVP gaan dit hebben, zit eerder bij de homo gemeenschap.
 
Recensies over dames die bare neuken zouden moeten verboden worden, net zoals op het voormalige hookers-forum.
HIV circuleert wel degelijk ook bij vrouwen! HIV wordt namelijk voornamelijk doorgegeven via sperma en bloed. Hierdoor is het voor de dame dus wel degelijk gevaarlijk om een man te neuken die HIV-besmet is...
Een vrouw die dagelijks verschillende mannen neukt zonder... dat is toch vragen om problemen? Ik vraag mij echt af of de meerwaarde van "een leuker gevoel" dat risico waard is. Ik vraag mij tevens af waar die dvp mee bezig is. Zo'n enorm risico voor de rest van je leven.
En dan heb ik het enkel nog maar over HIV.
Chlamydia en gonorroe zijn alomtegenwoordig. Heel veel wandelaars hebben thuis een vrouw. Miserie als je daar mee thuis komt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan