Algemeen Amy's Secret Garden, Drongen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Recensies over dames die bare neuken zouden moeten verboden worden, net zoals op het voormalige hookers-forum.
HIV circuleert wel degelijk ook bij vrouwen! HIV wordt namelijk voornamelijk doorgegeven via sperma en bloed. Hierdoor is het voor de dame dus wel degelijk gevaarlijk om een man te neuken die HIV-besmet is...
Een vrouw die dagelijks verschillende mannen neukt zonder... dat is toch vragen om problemen? Ik vraag mij echt af of de meerwaarde van "een leuker gevoel" dat risico waard is. Ik vraag mij tevens af waar die dvp mee bezig is. Zo'n enorm risico voor de rest van je leven.
En dan heb ik het enkel nog maar over HIV.
Chlamydia en gonorroe zijn alomtegenwoordig. Heel veel wandelaars hebben thuis een vrouw. Miserie als je daar mee thuis komt...
Van pijpen zonder condoom, bestaat er ook een risico op keelkanker.
We kunnen her zover drijven als we willen.
Als je een dame zoent, kan je ook corona krijgen of griep, en dat kan zelfs dodelijk zijn, maar daar geen kat bij stil.
Het leven bestaat vol risico's.
 
Griep, corona, keelkanker... zijn allemaal zaken die je ook zonder te gaan neuken met dvp's kan oplopen... HIV, Chlamydia, gonnoroe, herpes, syfilis, ... niet!
Je brengt met nzc niet alleen jezelf in gevaar, maar ook de DVP én alle andere wandelaars!

Het gaat gewoon mijn petje te boven waarom je dat in godsnaam zou doen!
 
Heb die ooit bezocht in Erpe Mere, denk ik, want ze gebruikt nog dezelfde foto's. Hongaarse, spreekt goed Engels, mooie ogen en gezicht, ferme borsten natuur ( 3 jaar geleden toch, al wat hangend), moet al een eindje in de 40 zijn ondertussen. Was mijn allereerste dvp en ik mocht niet klagen. Spontaan type. Ik vond dat ze toen erg goed aanvoelde wat ik verlangde. Als haar leeftijd niet afschrikt het proberen waard.
Heb je het over die Hongaarse met mooie tekening op haar been? Ben 4x bij haar geweest en genoten. Spijt dat ze weg is, waar zit die nu?
 
Iemand info over Fleur ? ik ben volgende week in de streek en wil langs gaan. Op hun site moet je u registreren om de foto's te zien. Ik deed dit maar kreeg geen reactie. "Moet nog goedgekeurd worden" blijft er staan.
Zouden ze nu mijn volledig privéleven aan het uitpluizen zijn 🤓
 
Terug
Bovenaan Onderaan