Recensie Anaïs (Ita), Antwerpen, Villa Tinto 35 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.115
6
Anaïs zaterdagnacht rond 1u bezocht. Ze beweert "Italiaanse" te zijn afkomstig uit Milaan. We zullen ze maar geloven zeker.

Anaïs viel mij al een paar keer op doordat ze in een lange stretch broek achter haar raam staat te wiebelen met haar mooi gevormde kont. Aitor kickt wel op dames in sexy kledij dus toch maar eens van naderbij kennis gemaakt.

Uitzonderlijk 100 euro betaald voor de standaardformule inclusief PZC. Ze bood ook anal aan voor 150 euro.

Tijdens het voorspel gevraagd om die strakke broek aan te houden en dat deed ze zonder probleem. Ze waste braaf mijne Johnson terwijl Aitorreke naar die prachtige kont greep. Pijpen was goed maar mocht iets langer zijn. Ze liet zich vervolgens lekker in doggie neuken. Er kwam geen handje of gel aan te pas en haar kutje voelde best wel strak aan. Uiteindelijk in missio klaargekomen.

Kortom: lekker geneukt en correcte service. Anaïs is een vriendelijke en spontane meid met mooie vrouwelijke rondingen en naturelle borstjes. Klein minpuntje is dat het wel iets te snel ging. Misschien lag het aan de Red Bull die ze dronk...
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
30-35
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eergisteren bij deze mooie dame geweest. Zij werkt al een tijdje in VT ergens tussen VT30 en VT34. Ze draagt meestal een witte/beige lange broek. Ze is Italiaans en rond de 35 schat ik. Had haar al veel langer op het oog maar nooit bij haar binnen gegaan. Ik was bang dat de lange broek en topje gebruikt werd om lichaamsdelen te verbergen. Dit is zeker niet het geval!

Lekker lichaam met mooie naturel borsten. Eerst elkaars lichaam ontdekt waarna ze overging op pijpen dit was lekker maar te kort. Zij on top wat ze ook lekker en gevarieerd doet. Haar daarna stevig doggy genomen.

Kamer is wel te donker om alles mooi te zien.

Mijn ervaring was positief. Wie zoekt naar een GFE kan hier aan zijn trekken komen
 
Eergisteren bij deze mooie dame geweest. Zij werkt al een tijdje in VT ergens tussen VT30 en VT34. Ze draagt meestal een witte/beige lange broek. Ze is Italiaans en rond de 35 schat ik. Had haar al veel langer op het oog maar nooit bij haar binnen gegaan. Ik was bang dat de lange broek en topje gebruikt werd om lichaamsdelen te verbergen. Dit is zeker niet het geval!

Lekker lichaam met mooie naturel borsten. Eerst elkaars lichaam ontdekt waarna ze overging op pijpen dit was lekker maar te kort. Zij on top wat ze ook lekker en gevarieerd doet. Haar daarna stevig doggy genomen.

Kamer is wel te donker om alles mooi te zien.

Mijn ervaring was positief. Wie zoekt naar een GFE kan hier aan zijn trekken komen
Als ik je omschrijving lees: is het de dame thv VT 35 (1ste pand Villa Tinto)?
Indien blijkt dat ik het mis voorheb, verwijder ik dit bericht wel.
Deze (mysterieuze ogen) mooie dame komt overeen met je beschrijving en spreekt me zeker aan.
 
Ik dacht het ;) Hoe je dit kan wijzigen, weet ik niet. Ze werkt reeds langere tijd thv VT 35.
Dat ze Italiaans zou zijn, geloof ik niet. Ze blijkt goed bevriend met Laura (VT11), het taaltje dat ze onderling spraken leek me echt niet Italiaans. Naar mijn gevoel is ze gewoon Roemeens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan