Recensie Erika (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 41/3

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.110
6
Aitor boy was donderdagavond in een geile partybui dus meneer hier 100 euro gepind om vervolgens zijn wel verdiende centjes te gaan verbratsen in het SKW. Wat moet een mens anders met zijn geld?

Zo gezegd zo gedaan. Na hypergefocust elke meisje grondig bekeken te hebben tijdens de talloze studieronden besloot Aitorreke zijn kans te wagen bij de goedlachse in het zwart gehulde Erika. Ze is zeker niet het mooiste meisje van de klas maar misschien daarom niet minder geil. En het moet gezegd zijn, het is een heet opdondertje. Al bij binnenkomst begon ons madam mij te betasten alsof ze van haar leven geen volwassen man van dichtbij heeft gezien. Kusjes in de hals, haar handen in mijn broek grijpend naar mijn kont... Toch wel straf want het was mijn eerste keer bij haar en bibi had nog niet eens betaald.

Ik was aan het twijfelen voor welk pakketje ik zou kiezen. Standaard gefriemel voor wat meer tijd, of kussen want dat kon voor 50 floezekes extra. Uiteindelijk toch voor een langere speeltijd gekozen, want sorry, maar ik vond haar adem niet zo lekker ruiken. Dat laatste was toch wel een afknapper want bij elke toenadering rook ik het. Goed, pijpen deed ze uitstekend en uitgebreid, waarbij ze beide testikels stevig vastpakte en met haar andere hand een vinger in mijn reet stak (op haar eigen initiatief). Dan opende ze haar benen en instrueerde mijn hand naar haar vochtig poesje.

Vervolgens overgeschakeld naar het neukwerk. Ze begon on top maar bood me eerst nog haar mooie jeugdige borsten aan en liet me die overvloedig zuigen. Het is een deugenietje want ze wist mijne snoeiharde Johnson zo te berijden dat ik het niet lang volhield en uiteindelijk mijn meerdere moest herkennen. De manier waarop ze je teast met haar ondeugende blik is best geil boys.

Na afloop kwam ze op mijn schoot zitten en hebben we nog wat zitten filosoferen over de belangrijke dingen des leven. Door haar minder frisse adem voelde ik mij wat geremd om volledig mee in het verleidingsspel te gaan. Ook viel me op dat ze ondanks haar jonge leeftijd (21 lentes) toch best wat vetrolletjes had rond haar buik heeft. Als laatste opmerking: Erika vertelde me dat ze niet gevaccineerd is omdat ze niet gelooft in het bestaan van corona.

Sjaloom!
 
Laatst bewerkt:
Deze dame bezocht ik ook nog. ik ben toch wat minder onder de indruk dan voormalig lid Aitor. Dame is idd voirtvarend en helpt je kleren snel uitdoen. Ze is ook lief en pijpen doet ze diep. Neuken was niet mogelijk mijn penis was te groot. sterk verhaal.
Ook rook ze niet erg fris uit de mond, dus na kwartier vertrokken nog niet gekomen maar voordeel dat je nog een volgende kan doen.In dit geval Anna
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan