Recensie Vanessa (Mol), Antwerpen, Schippersstraat 32/1 (dag) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand een idee wie er dan nu in 32/1 zit? Gisteren zit er een zeer slanke dame, met zwart lang haar, een skinny jeans en een zwart open topje waar haar (siliconen) borsten mooi zichtbaar in waren.
 
Ik zag haar ook, maar ken haar niet. Ik vond het wel een beetje verwonderlijk eigenlijk dat er nu wel een andere dame op die kamer werkt, nu vanaf morgen Vanessa terug aan het werk gaat. Het was de eerste keer dat ik een andere dame daar zien werken heb tijdens Vanessa haar afwezigheid.
 
Ik zag haar ook, maar ken haar niet. Ik vond het wel een beetje verwonderlijk eigenlijk dat er nu wel een andere dame op die kamer werkt, nu vanaf morgen Vanessa terug aan het werk gaat. Het was de eerste keer dat ik een andere dame daar zien werken heb tijdens Vanessa haar afwezigheid.
Misschien zat of stond zij enkel in het raam op de 'plaats van Vanessa en gebruikt zij een andere kamer dan die waar Vanessa ontvangt.
 
Misschien zat of stond zij enkel in het raam op de 'plaats van Vanessa en gebruikt zij een andere kamer dan die waar Vanessa ontvangt.
Dat denk ik niet, want het is het enige raam in dat pand met de kamer direct achter het raam. Het is dus onlogisch om dan via die kamer naar boven naar een andere kamer te gaan
 
Ik heb gisteren weer een uurtje doorgebracht bij deze geweldige meesteres. Vanessa heeft zich flink uit kunnen/mogen leven met en op mij. en ze heeft me weer enorm geweldig laten genieten.

Vanessa is voor mij de beste meesteres die momenteel actief is in het skw. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik met veel andere meesteressen geen ervaring heb. Vooral omdat ze me qua uiterlijk en attitude totaal niets doen. Vanessa hoeft ook geen lessen te volgen en een certificaat te halen om een rol aan te leren. Zij zou op zo een school wel les kunnen geven. Dat dominante zit bij Vanessa in haar natuur. Zij hoeft dit niet aan te leren. Vanessa is heel vriendelijk als ze in haar raam zit, maar kan heel streng en dominant zijn als je eenmaal achter het gordijn verdwenen bent, en het spel gaat beginnen.

Vanessa heeft ook haar arsenaal aan toys weer uitgebreid, en er is nog meer in bestelling. Zo heeft Vanessa nu ook een paddle, en van die dikkere lange latex handschoenen die tot haar elleboog reiken. Ook haar verzameling dildo's en vibrators heeft ze weer verder uitgebreid. Dildo's heeft ze in vrijwel elk denkbaar formaat. Van nauwelijks dikker dan een vinger en slechts een centimeter of 12 lang tot zo dik als haar pols, en wel 30 of 40 centimeter lang. Vanessa heeft dus voor ieder wat wils, en passend. Zowel voor de nieuweling zonder enige ervaring tot de meest ervarenen.
 
Laatst bewerkt:
Vanessa is voor mij de beste meesteres die momenteel actief is in het skw. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik met veel andere meesteressen geen ervaring heb. Vooral omdat ze me qua uiterlijk en attitude totaal niets doen.
Smaken verschillen, gelukkig maar. Ik vind Vanessa helemaal niet de beste meesteres in het SKW.
En ik moet er eerlijk bij zeggen, ik heb ervaring met veel andere meesteressen.
 
Smaken verschillen, gelukkig maar. Ik vind Vanessa helemaal niet de beste meesteres in het SKW.
En ik moet er eerlijk bij zeggen, ik heb ervaring met veel andere meesteressen.
Je bent de laatste tijd zo een beetje negatief ingesteld, swtdisposition? Af en toe eens iets leuk of positief lezen is goed "voor de moral" ;).

Of we zetten dit misschien gewoon verder in het Stamcafé...
 
Laatst bewerkt:
Ik was gisteren na lange tijd nog eens bij Vanessa en ik moet zeggen dat ik me het niet beklaagd heb. Ons weerzien was tof en zij was helemaal verwonderd dat ik na vijf maand weer eens bij haar langs kwam. Lekkere sessie waarbij ze het gebruik van accessoires niet schuwt. Ze heeft echt heel veel inspiratie en ze heeft me toch een stel fantastische natuurlijke tieten. Ze klaagt wel dat de straat er vaak verlaten bij ligt de laatste tijd. Maar met zo'n inzet zal zij haar klantjes toch wel behouden. Top Vanessa!!!
 
Vanessa heeft altijd wel inspiratie voor iets nieuws, en weet ook altijd aardig wat variatie in het spel aan te brengen. Ik verheug me dan ook nu al op mijn date met haar komende zaterdag. ;)
:ROFLMAO:
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een week of 2 geleden (ik ben vergeten wanneer exact) ben ik voor het eerst sinds vrij lang nog eens bij Vanessa langs geweest. Ik komt niet zo vaak bij haar (2 à 3 keer per jaar) maar heb het mij nog nooit beklaagd.

Ten eerste heeft Vanessa natuurlijk een prachtig lijf. En daar staat dan nog eens een mooi hoofd op ook. Alles natuurlijk (behalve haar haarkleur), zoals ik vrouwen het liefst heb. En ze is dan ook nog eens zeer joviaal en vlot in de omgang. Eigenlijk ongelofelijk hoe spontaan ze overkomt en hoe ze ook echt blij lijkt te zijn elke keer ik binnenkom. Ik maak mij geen illusies dat ik meer ben dan een klant maar ze verkoopt het op zijn minst zeer goed.

Vanessa is ook de enige waarmee ik wat verder ga dan de ietwat brave standaardseks. Normaal ben ik geen al te grote liefhebber van alles wat te veel op SM lijkt, maar af en toe wil ik daar toch eens een klein beetje mee experimenteren en dan is Vanessa echt wel ideaal. Zij weet intussen al goed waar voor mij de grenzen liggen en houdt daar zeer goed rekening mee, wat volgens mij ook wel een kunst is. Ook dit bezoek heeft ze dat weer aangetoond.

Volgende keer ga ik wel nog eens een keer voor het standaardgebeuren, aangezien ook dat wel mogelijk is. Maar die occasionele keer dat ik eens wat afwisseling wil kom ik graag bij Vanessa.
 
Mijn bezoek is al van een paar maanden geleden.Ik had gevraagd voor normal sex en dat was ok .Tijdens het pijpen dacht ik de ze wou stoppen maar nee ze vroeg of ze het goed aan t doen was .Voor mijn eerste standje vroeg ik on top maar dat ging niet hij te groot. Dan ging ze op de rand van het bed liggen en ik stond recht maar mijn erectie was al weg .ze heeft me klaar getrokken.Ze gaf wel aan om een 2 de keer nog is langs te komen omdat er volgens haar wel sm in zat maar ik weet niet .Ze was wel de eerste die mij herkende door alleen maar voorbij te wandelen?
 
@Daal Ik heb een erg gelijkaardige ervaring met haar enkele jaren terug.. Lichamelijk vond ik haar zeer aantrekkelijk, vooral haar knappe naturel boezem. Helaas viel de service tegen en was het bijna "traumatisch" te noemen als beginnend wandelaar (destijds). Ook ik vroeg eerst on top, maar direct vond ze het problematisch wegens het formaat. Dan net zoals jij haar op de rand van het bed proberen nemen, maar ook dat ging niet. Mijn erectie verdween ook heel snel omdat de sfeer beneden alle pijl was en ik absoluut niet het condoom mocht aanraken en ze haar hand ertussen hield.

Uiteindelijk heeft ze me op een ongemakkelijke manier klaargetrokken. Destijds mijn review op een zusterforum geplaatsts, maar toen kon ik op weinig begrip rekenen, dus geen zin om die discussie aan te wakkeren. Ik wil alleen bevestigen dat ik bijna exact dezelfde ervaring heb met Vanessa.
 
Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Vanessa. Gewoon TOP, Borsten waren nog ietsje groter. (100% naturel)
Een vriendelijke, spontane meid, die alles uit de kast haalt om haar klant te verwennen.
Bij haar altijd GOED!!!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Leuke verschijning, maar na 3 pogingen geen herhalingsgevaar meer wat mij betreft.
Vriendelijk meisje maar service kon zeker beter. Smaken verschillen natuurlijk.

Geen frisse adem (afknapper), pijpen vond ik maar middelmatig, en tijdens de "gewone" sex is geen enkel standje voor haar blijkbaar leuk genoeg (handje ertussen enzo). Spelen met de borsten mocht...even, met poesje en kontje...even, beffen....even. Het lijkt wel dat van zodra ze merkt dat je iets leuk vindt, je meteen de menukaart met extra's onder je neus geschoven krijgt.

Anyway, ik voel me niet bestolen ofzo maar bij mij was de klik er gewoon niet. Op naar beter! :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kan me bij het bovenstaande wel aansluiten. Ze ziet er zalig uit! Dat vind ik wel.
Ik ging er binnen met de vraag of normale seks ok was. Ze zegt ja. Maar toch probeert ze je steeds in de richting van kinky te sturen. Dat is gewoon mijn ding niet.
Pijpen kan ze wel goed vind ik en haar poesje is lekker strakjes. Dat vond ik zeker een pluspunt.
Gaat ze me nog terug zien? Misschien, maar niet direct.
 
Terug
Bovenaan Onderaan