Ik heb gisteren weer een uurtje doorgebracht bij deze geweldige meesteres. Vanessa heeft zich flink uit kunnen/mogen leven met en op mij. en ze heeft me weer enorm geweldig laten genieten.
Vanessa is voor mij de beste meesteres die momenteel actief is in het skw. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik met veel andere meesteressen geen ervaring heb. Vooral omdat ze me qua uiterlijk en attitude totaal niets doen. Vanessa hoeft ook geen lessen te volgen en een certificaat te halen om een rol aan te leren. Zij zou op zo een school wel les kunnen geven. Dat dominante zit bij Vanessa in haar natuur. Zij hoeft dit niet aan te leren. Vanessa is heel vriendelijk als ze in haar raam zit, maar kan heel streng en dominant zijn als je eenmaal achter het gordijn verdwenen bent, en het spel gaat beginnen.
Vanessa heeft ook haar arsenaal aan toys weer uitgebreid, en er is nog meer in bestelling. Zo heeft Vanessa nu ook een paddle, en van die dikkere lange latex handschoenen die tot haar elleboog reiken. Ook haar verzameling dildo's en vibrators heeft ze weer verder uitgebreid. Dildo's heeft ze in vrijwel elk denkbaar formaat. Van nauwelijks dikker dan een vinger en slechts een centimeter of 12 lang tot zo dik als haar pols, en wel 30 of 40 centimeter lang. Vanessa heeft dus voor ieder wat wils, en passend. Zowel voor de nieuweling zonder enige ervaring tot de meest ervarenen.