Recensie Anaïs, Puurs 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 504

Meubelstuk
Forumpionier
1.618
04/07/21
2.392
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anais-49-50.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Anais ontvangt in een mooi herenhuis, makkelijk bereikbaar vanaf de A12 en discreet gelegen.
Ze is een mollige verzorgde vrouw en kan zeer goed pijpen. Ze zuigt je pik leeg en laat geen druppel verloren gaan.

Fysiek gezien is ze niet helemaal mijn ding, maar als ik eens zin heb in een goede pijpbeurt ga ik bij haar langs. Voordeel is dat je ze alle dagen kan bezoeken.
 
ben er ooit eens geweest en op vriendelijkheid ontbreekt het niet maar fysiek was het een ramp .... er is een reden waarom ze op elke foto met een "voile" gedrapeerd staat ... bekijk de foto met de rode voile eens goed. Haar onderbenen en boven benen geven al een indicatie van hoe de rest van haar lichaam eruit ziet .... haar buik is nog vele malen erger ... heb het nooit zo moeilijk gehad om klaar te komen bij haar ondanks haar inspanningen ... lief is ze wel ...
 
Zwijg mij van deze dame afgesproken op een avond en ze zei dat ik haar moest bellen als ik in haar straat was voor het huisnr zo gezegd zo gedaan. Eerst geen reactie na 2 keer bellen nam ze op en zei dat ze niet thuis was en dat ze vergeetachtig begon te worden dat ze beter haar afspraken zou opschrijven.
Wat een uitleg dus ik kon terug huiswaarts rijden .
Met deze dame spreek ik dus nooit meer af.
 
Smaken verschillen, ik vind haar wel een knappe madam. Zeker voor haar leeftijd. Maar de reden waarom ik er niet meer naar toe ga, is dat ze je kostbare tijd volledig verkwanselt aan babbelen, babbelen en nog eens babbelen. Er is geen speld tussen te krijgen en als je niet oppast heeft ze je 5 minuutjes gepijpt en 55 minuten alleen maar over koetjes en kalfjes gebabbeld.
 
mijn ervaring was gematigd
ze is lief mar praat te veel ze is enkel stil als ze pijpt
wat ze goed kan 1 van de betere op dat gebied
intiem is veel minder maar 2 standjes mogelijk missonaris
en doggy
 
Hoe smaken toch kunnen verschillen. Op haar uiterlijk vond ik niets aan te merken. Ok, ze is geen fotomodel meer, maar wie is dat als 50-plusser wel nog? Zoals anderen ook reeds opmerkten, is het enige wat stoort dat ze onophoudelijk tatert over vanalles en nog wat. En probeer er geen speld tussen te krijgen, ze luistert niet eens naar wat je antwoordt. Dus inderdaad, laat haar zo veel en zo lang mogelijk pijpen, dan zwijgt ze tenminste even :ROFLMAO:
 
Op bezoek geweest bij Anais.

Makkelijk contact gelegd, afspraak gemaakt en alles nagekomen (uiteraard ook van mijn kant: Klanten moeten zich ook realiseren dat dames dikwijls neppers krijgen en klanten die, helemaal niet OF uren later op komen dagen)

Ontvangst was discreet, ik kon uit het zicht parkeren op de oprit indien gewenst, in een proper huis met een fris bed.
Wassen vooraf.

De D cup tieten van Anais zijn vrij om mee te spelen.

Ja, ze babbelde er lustig op los, maar ik vond dat geen probleem, eerder ontspannend.

Mijn wens : pijpen met slikken werd serieus genomen en ik ging dan ook voldaan en tevreden naar huis.
Ik ga zeker nog eens terug.
 
Prijs lijkt mij toch ok , ik zou er niet naartoe gaan voor te neuken , maar om me uitgebreid te laten pijpen en in haar mondje klaar te komen , is 60 euro toch niet duur. Misschien maar eens proberen als ik er in de buurt ben
 
Mijn ervaring met haar.

Zoals hier wordt aangehaald ze babbelt inderdaad gans de tijd.
Moedersmooiste is ze niet dat klopt ook, maar haar pijpen is zalig en je mag in het mondje klaarkomen en ze slikt.

Herhalingsgevaar enkel voor een pijpbeurt : Groot.
 
Mijn ervaring met haar.

Zoals hier wordt aangehaald ze babbelt inderdaad gans de tijd.
Moedersmooiste is ze niet dat klopt ook, maar haar pijpen is zalig en je mag in het mondje klaarkomen en ze slikt.

Herhalingsgevaar enkel voor een pijpbeurt : Groot.
Ben je enkel geweest voor te laten pijpen? Doet ze dit uitgebreid en langdurend?

Thx
 
Je zal het voelen ja.

En de meeste dvp omschrijven mij als moeilijk overkomen in sms dat deed zij ook, maar in werkelijkheid ben ik ver van een moeilijk iemand!
 
Ze heeft mij eens 2 u doen wachten aan haar deur ze was de afspraak vergeten en ze was niet thuis . Ze ging dan afkomen maar na 2 uur nog niemand gezien mij gaat ze dat geen 2x Lappen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan