Recensie Ana, Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
399
29/10/21
341
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hi-guys-105.html
Totale kosten (in euro)
80
Deze morgen botergeil opgestaan en wat er ook van was, de druk moest eraf
Even rondgekeken en uitgekomen bij deze nieuwe Ana
Contact gelegd en ik ernaartoe; ze ontvangt in de Lange weetjewelstraat aan het CS; niet mijn favo adres maar de druk was hoog
Aangekomen is het volgens mij niet de vrouw van de fotos, alhoewel de tattoos kloppen; een grote vooraan linkerzij en eentje in nek aan achterkant : my life
Ze is in het echt veel knapper dan de foto laat vermoeden; lekkere naturelle peervormige borsten grote A kleine B denk ik super mooi en een lekkere kut
Ik ben begonnen haar te likken en ze kwam binnen een dikke minuut al klaar… goed gespeeld maar het was lekker
Dan pmc, zijdelings zodanig gepositioneerd dat ze me geil aankeek en ik overal aankon, mocht alleen niet penetreren met vingers, verder no limits
Daarna mijn favo standjes, missionaris en doggy; ze is moist van haarzelf , brengt wat speeksel aan en floep erin (geen glijmiddel)
Hierdoor voelt ze wel erg strak; vrij snel gekomen, de druk moest eraf weetjewel
Daarna nog even naast mekaar gelegen voor een mini massage die niet veel voorstelde maar toch voldoende om kleine papel terug te laten steigeren
Ze stelde voor me af te trekken voor de rest van de tijd, we zien wel wat ervan komt; en dat doet ze met een strak tempo en met haar andere hand klemde ze mijn ballen erg strak, bijna op het onaangename maar ik mocht aan haar poesje zitten en tieten en kwam ik toch nog een keer hard klaar, dus lekkere techniek met de geknelde ballen.
Herhaling? Vermoedelijk wel op basis van looks en gewilligheid; erg leuke meid, goed verstaanbaar in Engels
Haar prijzen zijn laag maar beginner dus ik denk dat binnen een paar dagen deze wel marktconform zullen worden; naar mijn mening meer dan terecht maar wat een leuke ontdekking

 
Opnieuw langs gegaan en afgesproken voor vluggertje ditmaal
Binnengekomen en betaald; uit de kleren en op bed
Wat strelen en ze duwde haar lekkere tieten in mijn gezicht en tepels 1 voor 1 in mijn mond die alzo stijf werden net als kleine papel; meer had ze niet nodig om me warm te krijgen; cd aan om te pijpen en even gediscussieerd om te pzc maar doet ze niet; even aangedrongen en ze beloofde het de volgende keer te doen; desondanks pijpt ze ook lekker mc
Dan zij even on top zonder glijmiddel, enkel wat moedertjeszalf en ik gleed naar binnen; dit is echt 1 van de strakste kutjes ooit gehad (en dat zijn er al wel enkele)
Position switch naar missionaris en bij elke stoot zag ik haar tietjes wiebelen op het ritme; zijzelf vond het ook best aangenaam getuige haar realistisch gekreun
Best lang kunnen volhouden maar uiteindelijk toch hard gekomen.
Nu stop ik met haar te recenseren maar ga haar zolang ze hier is nog meermaals pakken, zeker weten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan