Recensie Ana, HOP Kinrooi 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.449
30/06/21
1.668
124
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4656267-ana
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren een afspraak gemaakt bij HOP voor Micha......, helaas hadden ze de planning niet op orde blijkbaar want ze was net bezet bij aankomst. :mad:

Op voordracht van Raymond dus nu voor deze Ana (die zelf zei dat ze Elan heet) gekozen.
Best mooie, naar zeggen Braziliaanse, jongedame met Latin bilpartij, niet geheel mijn ding.



Op de kamer blijkt ze wel een lekker geil showtje op te voeren, echt zoenen doet ze helaas niet, minpunten dus.
Pijpen kan ze wel, gelukkig pzc zonder gezeur en een befbeurt weet ze ook te waarderen, sterretje meenemen vond ze ook prettig waarna de vraag kwam of ik anaal wilde tegen bijbetaling. Hiervoor vriendelijk bedankt. 🙈
In meerdere standjes geneukt, doggy is veruit favoriet bij haar blijkbaar, de ruime "passing" voorkwam helaas een finish voor mij dus met haar hulp op haar lijf klaargekomen, toch klein succesje dus. 😈

Nog tijd over dus nog een massage gekregen van haar, deze was redelijk maar ben verwend wat dat betreft, uurtje wel ruim volgemaakt.

Leuke meid wel, voor mij geen herhalingsgevaar. Haar Engels is minimaal, mijn Portugees/Spaans nog minder, begrepen elkaar wel.
Bij weggaan nog de belofte gekregen voor iets "extra's" bij Micha de volgende keer. Ben benieuwd. 🤞
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan