Recensie Ana Maria, HOP 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.449
30/06/21
1.668
124
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8154125-ana-maria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

Gisteren toch in de buurt dus ff vrijblijvend gaan kijken.
Mooie dame in de line-up dus gokje gewaagd voor 3 kwartiertjes. 🤞


Komt uit Colombia zegt ze, ziet er verder goed uit, iets voller dan slank maar dat is wel vaker bij Latina's.
Gebrekkig Engels, heeft Google translate nodig om te begrijpen wat ik bedoelde. 🫣
Ja, ze deed zoenen....., not dus. Paar magere zoentjes moest ik het mee doen, uitgebreid voorspel was er ook niet bij.
Beffen mocht maar echt alleen maar puntje tong op haar klit, niks meer. Overdreven reactie daarop moet het geil maken? 🤨
Pijpen ging dan iig nog zonder condoom, wél meermaals vochtig (koud!) babydoekje erover want voorvocht moet ze niet hebben. 🥴

Niet bepaald een GFE dus, na paar minuten wilde ze neuken want dat was haar ding zei ze. Rubbertje aangebracht, klodder glijmiddel in haar poes en over de condoom, daarna on top.
Ging zo zitten dat er net 1/3 naar binnen kon (best strak trouwens), ze hield van easy/slowly. Oké, dan mag ze ook het tempo bepalen.
Na minuutje of 10 kreeg ze pijn in haar bovenbenen, you finish now?
Nope, zo "no finish for me" , gonna take hours this way. 😋
Gewisseld naar missio, kon ik iets dieper stoten en meer tempo maken, geacteerde genietgeluidjes hadden niet gehoeven dus dit werd hem ook niet dus naar doggy....., oeps... 😵‍💫
Geurtje wat me tegenmoet kwam was lang geleden dat me dat overkomen is, dus gestopt, rubber er af en mezelf maar geholpen, zelf verbaasd dat ik überhaut nog klaarkwam, dat ze zichzelf vingerde hielp zeker wel mee. 👍

Best mooie meid wel maar herhalingsgevaar is 0, op 1 na meest slechte ervaring bij HOP maar nieuwe dame proberen loopt niet altijd goed af.
Tijd dat er weer een van de toppertjes terugkomt. 🤞🤞🤞
 

Gisteren toch in de buurt dus ff vrijblijvend gaan kijken.
Mooie dame in de line-up dus gokje gewaagd voor 3 kwartiertjes. 🤞


Komt uit Colombia zegt ze, ziet er verder goed uit, iets voller dan slank maar dat is wel vaker bij Latina's.
Gebrekkig Engels, heeft Google translate nodig om te begrijpen wat ik bedoelde. 🫣
Ja, ze deed zoenen....., not dus. Paar magere zoentjes moest ik het mee doen, uitgebreid voorspel was er ook niet bij.
Beffen mocht maar echt alleen maar puntje tong op haar klit, niks meer. Overdreven reactie daarop moet het geil maken? 🤨
Pijpen ging dan iig nog zonder condoom, wél meermaals vochtig (koud!) babydoekje erover want voorvocht moet ze niet hebben. 🥴

Niet bepaald een GFE dus, na paar minuten wilde ze neuken want dat was haar ding zei ze. Rubbertje aangebracht, klodder glijmiddel in haar poes en over de condoom, daarna on top.
Ging zo zitten dat er net 1/3 naar binnen kon (best strak trouwens), ze hield van easy/slowly. Oké, dan mag ze ook het tempo bepalen.
Na minuutje of 10 kreeg ze pijn in haar bovenbenen, you finish now?
Nope, zo "no finish for me" , gonna take hours this way. 😋
Gewisseld naar missio, kon ik iets dieper stoten en meer tempo maken, geacteerde genietgeluidjes hadden niet gehoeven dus dit werd hem ook niet dus naar doggy....., oeps... 😵‍💫
Geurtje wat me tegenmoet kwam was lang geleden dat me dat overkomen is, dus gestopt, rubber er af en mezelf maar geholpen, zelf verbaasd dat ik überhaut nog klaarkwam, dat ze zichzelf vingerde hielp zeker wel mee. 👍

Best mooie meid wel maar herhalingsgevaar is 0, op 1 na meest slechte ervaring bij HOP maar nieuwe dame proberen loopt niet altijd goed af.
Tijd dat er weer een van de toppertjes terugkomt. 🤞🤞🤞
Met beffen ruik je niks en met doggy ruik je een vieze geur
 
Terug
Bovenaan Onderaan