Recensie Ana Schepenenvijverstraat 2 middelste raam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Viking

Newbie
9
30/11/21
17
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdag late namiddag Ana bezocht.
Middelste raam, schepenenvijver 2
Ze viel me op door heel lang zwart haar en een super lieve glimlach. Ze droeg een zwarte body waardoor ik haar lichaam niet volledig kon zien, maar dat was wat later ook wel dé ontdekking!
Binnen, de smalle trap daar omhoog in het kleine kamertje. Ik wou de tijd nemen en ze stelde zelf voor om eerst massage te doen.
Rug, benen, nek … best goeie massage, afwisselend en met gevoel.
"You are here to relax baby" … mmm, al geslaagd.
Omgedraaid en regenjasje erover.
Goeie pijpbeurt, met gevoel en zachte kreun geluidjes. Ik kon haar poesje vingeren en dat beloofde goeie dingen
T was eigenlijk pas toen ik me omdraaide na de massage en ze begon te pijpen dat ik zag dat ze geweldig mooie borsten heeft!
Die waren goed verstopt in die zwarte body!
Zachte, peervormig, paste precies in de hand, helemaal natuur … perfect! Top 3 die ik ooit gezien heb.
En … ik mocht er volop van genieten … likjes, zuigen, me er in duwen toen ze op mij zat… zalig!
Ze heeft een lieflijke uitstraling, is op haar gemak en draagt dat over. Ik heb een heel fijn half uurtje met haar gekregen.
En van die borstjes … daar ga ik nog van na-dromen …
Of ik kan natuurlijk nog eens terug gaan 😁
 
Volgens mij bestaan er reeds twee draadjes van deze dame:

 
Zou kunnen Shakir.
K twijfel een beetje want de Ana die ik zag was nog redelijk jong.
Die andere recensies waren niet zo positief.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik een leuke tijd had en dat de service bij de Ana die ik zag, erg goed was 😁
 
Zou kunnen Shakir.
K twijfel een beetje want de Ana die ik zag was nog redelijk jong.
Die andere recensies waren niet zo positief.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik een leuke tijd had en dat de service bij de Ana die ik zag, erg goed was 😁
Ik twijfel Viking dat het de Anna is die wij (Shakir en ik) bedoelen. De Anna die wij bedoelen werkt immers - voor zover ik weet - altijd in de dagshift. Ze controleert na de daad blijkbaar bij iedereen het condoom op mogelijke lekkaga's na de daad (als de dame bij jou dat niet deed lijkt me de kans groot dat het om een andere Ana gaat (die dus in de dagshift werkt). Ik denkt dat de Anna die wij bedoelen pas start rond 17u of zoiets (?)
 
Toch zou het kunnen:
- Zelfde naam, zelfde adres (en middelste raam).
- Vriendelijke uitstraling, mooi meisje, mooie borsten.
- Zwart haar (geverfd weliswaar).
- Anna toont inderdaad wat jonger, en ziet er een pak minder afgeleefd uit dan sommigen van haar leeftijdsgenoten (eind twintig-begin 30). Dat komt voor een stuk omdat ze niet rookt.

De nieuwe shifturen ken ik niet, maar de avondshift zal wel in de late namiddag beginnen.

De BJs kan ik me nog herinneren van 6 jaar geleden, en die waren maar flauwtje. Service is uiteraard subjectief en verschilt per klant naargelang een klik. Ikzelf ben heel kritisch en veeleisend, maar een ander kan best tevreden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Als het dezelfde Ana was - en zo lijkt het er toch naar als ik alles lees over die zwarte body en wat er onder zit: vond het toch wel een prachtige verschijning en dan gaat de rest vanzelf ...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan