Anaal Hard! PAINAL

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
mooi, maar niet elke pik is gelijk he
Het was een gangbang met Mirthe, waarbij vele mannen haar in het kontje geneukt hebben. Ik was dus niet de enigste. Heb ook haar kutje geneukt terwijl de lul van een ander de achteringang vulde. En niet om op te scheppen, maar ik ben behoorlijk geschapen kwa lengte en omvang, ze nam het allemaal met een soort van speels gemak.
 
Ik was laatst in een erotische massagesalon in het Haagse bij een mooie Thaise DVP die anaal op haar lijstje had staan. Ik zag ernaar uit, joh! Komt puntje bij paaltje (of gaatje :ROFLMAO: ) mocht het niet: te groot. Het gold alleen maar voor Aziatische heren... Wat een domper!:cry:

Zelf heb ik het gevoel dat je voor anaal echt in de Marokkaanse Arabische hoek moet zoeken. Die adverteren wel op kinky maar voor bakken met geld. Je zit dan zo op 250 per uur of meer. Dat vind ik gewoon te gek.

Heeft iemand nog een tip voor me, heel graag. Desnoods in PM.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens bij het Freudenhaus in Dortmund mijn zinnen gezet op het kontsterretje van Anelia. Beneden mijn badjas geopend en een half harde lovemachine getoond. Die kon ze wel hebben. Maar toen hij in vol ornaat was op de kamer, werd het haar toch wat te heet. Het werd geen anaal.
 
Misschien ff een dikke dildo kopen en die keihard in je eigen kont pompen dan weet je hoe het voelt om als een hoertje gebruikt te worden...en hoe lekker dat voelt... Tip van het huis zonder glijmiddel en lekker diep tot het randje dan pas ben je een echte die hard cock sucker uber bitch..
Ze worden rijkelijk beloond en adverteren er zelf mee dus dan kunnen ze het krijgen ook. Zo gauw het geld overgedragen is dan is dat hoerige kontje van mij.
 
Vroeger was er roxy in de doublet die kon je keihard in haar kontje neuken en gaf geen krimp. Dat steldr niet veel voor tot ik een keer haar optilde en op mijn pik liet stuiteren, schreeuwde ze de hele boel bij elkaar en ik maar raggen in dat kleine poepgaatje. Werd ze helemaal gek van en moest ze naderhand flink van bijkomen. Op een gegeven moment weigerde ze mij omdat ze wist dat ze bij mij aan de bak moest voor haar centjes.
Dit klinkt meer als pijn en dat je daarom geweigerd werd.
 
Ik blijf het wel jammer vinden dat een heleboel mannen hun vaste dame niet willen delen met anderen en dan steeds met een excuus komen dat de desbetreffende dame dat niet wil.Terwijl de dame gewoon adverteert op sites als kinky en sexjobs en juist opzoek is naar nieuwe klanten. Een forum als deze is juist bedoeld om je ervaringen te delen met anderen en ze te helpen een geschikte dame te vinden en niet de dame alleen voor jezelf te houden.
Precies dit
 
Het was een gangbang met Mirthe, waarbij vele mannen haar in het kontje geneukt hebben. Ik was dus niet de enigste. Heb ook haar kutje geneukt terwijl de lul van een ander de achteringang vulde. En niet om op te scheppen, maar ik ben behoorlijk geschapen kwa lengte en omvang, ze nam het allemaal met een soort van speels gemak.
Dat is goed te horen.. ik was er een keer en toe ging t (met die van mij althans) wat minder soepel :). Misschien was dat eerder en is ze ondertussen meer gewend.... en natuurlijk hebben ze de ene keer meer hun dag dan de andere keer. Denk dat men de verwachtingen voor anaal bij Mirthe niet te hoog moet hebben, ze heeft t notabene in haar tekst staan geloof ik (size does matter oid). Maar hey... nog maar een keer langs dan;-)
 
Laatst bewerkt:
Vroeger was er roxy in de doublet die kon je keihard in haar kontje neuken en gaf geen krimp. Dat steldr niet veel voor tot ik een keer haar optilde en op mijn pik liet stuiteren, schreeuwde ze de hele boel bij elkaar en ik maar raggen in dat kleine poepgaatje. Werd ze helemaal gek van en moest ze naderhand flink van bijkomen. Op een gegeven moment weigerde ze mij omdat ze wist dat ze bij mij aan de bak moest voor haar centjes.
ja leuk man.. 'raggen' als iemand de boel bij elkaar schreeuwt. Serieus.. je kan soms ook gewoon te ver gaan he, en dat dat een keer gebeurt is tot daar aan toe maar dat je er hier zo vol lof over schreeuwt zegt meer over jou dan over haar. Er zijn zat dames die als t even kon ander werk zouden willen doen hoor, en die niet zo mondig zijn om jou in het moment weg te sturen. Je bent eigenlijk gewoon een schande voor de wandelaars.
 
En daarbij.... áls je t dan niet wil delen is nog tot daar aan toe maar wat heeft t dan uberhaupt voor nut om te reageren in dit topic waar iemand om namen vraagt
Ik wil daar wel op reageren.
De topic opener vraagt twee dingen. 1 ken je die ervaring en 2 met wie.
Op 1 geef ik antwoord, had natuurlijk ook simpel Ja kunnen schrijven en 2 geef ik geen antwoord. Ik probeer wel duidelijk te maken waarom niet maar daar ben jij niet blij mee.
Er zijn op dit forum veel cynische co-wandelaars die niets geloven van een klik tussen dame en wandelaar, de het is alleen voor het geld reactie. Ik geloof dat niet, ik denk dat als je beide naakt naast elkaar ligt de liefde te bedrijven dat er soms iets kan komen van 'wtf laat dat condoom maar' en soms ook van 'wat zit die tong lekker in mijn kont.' En soms gebeurt er dan meer dan er in de kinky advertentie staat.
Ik wandel al 25 jaar en ken deze dame nu een tijdje, ze is vaak in haar thuisland.
Als ik zeg dit heb ik meegemaakt hierbij de link en iedere lezer ook die cynicus stapt bij haar naar binnen zo van hatseflats rammen met die handel, hier het geld een klik bestaat toch niet. Je begrijpt toch dat dat niet kan in dit geval?
Iedereen leest deze items, je weet nooit van te voren wie ermee aan de haal gaat.
Dan zijn recensies inderdaad duidelijker
 
Ik kwam net van de tandarts vandaan, geen gaatjes, dus heb ik -onderweg naar mijn werk - mezelf op gaatjes getrakteerd. Rondje prijsinformatie gedaan, er zat niet veel naar mijn gading, op die regenachtige morgen. Helaas staat ze niet meer op de Wallen, maar de Groningse Brenda of Bianca, is het uiteindelijk geworden. Helaas nooit meer teruggezien. €100 voor anaal, dan loop ik nog even verder schatje. Ik liep al terug naar mijn fiets, toen ze me terugriep. Hoeveel heb je dan? €50 zei ik, nou kom maar snel binnen, dat is ook goed. Ik heb geen idee hoelang we hebben liggen, beffen, pijpen, rimmen en vingeren, alvorens ik haar in meerdere standjes in haar kontje heb geneukt. Zachtjes, hard, nog harder en weer terug. - Haar achterdeurtje stond inmiddels zo wagenwijd open, dat ik haar met gemak anaal had kunnen fisten - Op een gegeven moment was ze er zo geil van geworden, dat ze een dildo in haar kutje perste. Ze vond het eerder jammer, dat ze geen vibrator bij de hand had. Toen ik klaargekomen terugtrok, kleefden er wat korreltjes poep aan het condoom. Sorry hoor,... geeft niet, soms gebeurt dat toch. Tijdens het aankleden nog wat nagepraat en ik ben voldaan naar kantoor vertrokken.

Later die avond, vond ik op hookers, een aantal bar slechte recensies over haar, waar ik me totaal niet in kon vinden. Mijn tegengas, ontaarde in welles-nietes en vuilspuiterij.
 
Ik blijf het wel jammer vinden dat een heleboel mannen hun vaste dame niet willen delen met anderen en dan steeds met een excuus komen dat de desbetreffende dame dat niet wil.Terwijl de dame gewoon adverteert op sites als kinky en sexjobs en juist opzoek is naar nieuwe klanten. Een forum als deze is juist bedoeld om je ervaringen te delen met anderen en ze te helpen een geschikte dame te vinden en niet de dame alleen voor jezelf te houden.
Ik heb een paar vaste dames die ik bezoek en vraag het altijd of dat ze het op prijs stelt om mijn verhaal te delen.
De een vind het prima, de ander heeft het liever niet of alleen een korte recensie.
Met mijn vaste DVP respecteer ik hun wens daarin. Ik deel nog steeds m'n ervaringen, maar gewoon niet alle details.

@Rimon : Heeft niks te maken dat ik het niet wil delen, maar niet elke dame zit erop te wachten dat alle details zomaar op internet verschijnen, vooral als je een vaste dame hebt waar je net even wat meer mee deelt dan met een uit een reizend circus. Dus ik snap @Gefikst wel…
 
Toen ik klaargekomen terugtrok, kleefden er wat korreltjes poep aan het condoom. Sorry hoor,... geeft niet, soms gebeurt dat toch.
Het kan altijd nog erger en dat heb ik ook meegemaakt. Jaren geleden een tenger Hongaars hoertje, op zijn hondjes, hard in haar kont geneukt. Zo'n beetje halverwege het neuken, prikt ze achterom in mijn buik, ik trek terug en er komt me daar een golf spetterpoep uit haar aars... ECHT NIET NORMAAL MEER.

Maar goed, wie met vuur speelt, moet ook wel eens op de blaren zitten.

Alsof ik een persoonlijke glazen bol heb, had ik gelukkig mijn kleding aan de andere kant van de peeskamer weggelegd. Mezelf en haar even opgefrist en haar nog harder dan eerst geneukt. De keren dat ik haar later weer tegenkwam, heeft ze steeds geweigerd om mij te ontvangen. De angsthaas.?
 
Ik heb een paar vaste dames die ik bezoek en vraag het altijd of dat ze het op prijs stelt om mijn
@Rimon : Heeft niks te maken dat ik het niet wil delen, maar niet elke dame zit erop te wachten dat alle details zomaar op internet verschijnen, vooral als je een vaste dame hebt waar je net even wat meer mee deelt dan met een uit een reizend circus. Dus ik snap @Gefikst wel…
Maar ik heb toch sterk het vermoeden dat Gefikst verliefd op haar is. Vandaar het niet delen.?
 
Laatst bewerkt:
Misschien ff een dikke dildo kopen en die keihard in je eigen kont pompen dan weet je hoe het voelt om als een hoertje gebruikt te worden...en hoe lekker dat voelt... Tip van het huis zonder glijmiddel en lekker diep tot het randje dan pas ben je een echte die hard cock sucker uber bitch..
Moet ik hier uit opmaken dat jij vindt dat er niet meer gesproken mag worden over anale sex met een DVP? Dat anale sex met een DVP niet mag? Dat het een vorm van misbruiken van een DVP is? En wat is jouw volgende reactie? PZC mag niet meer? CIM / CIF niet? NMC ook niet? Of denk je dat een DVP daar wel van geniet met een klant? Dat ze het wel lekker vindt om jouw lul zonder condoom te pijpen? Dat het dan geen zakelijke transactie is, maar dat ze daar van geniet?

Mocht je het nog niet weten: je bevindt je hier op een forum waar gesproken wordt over DVP`s en hun sexuele dienstverleningen. Daar hoort anale sex ook bij. Als je daar niet tegen kunt, kun je mogelijk beter het forum niet meer bezoeken of bepaalde rubrieken overslaan. Een reactie zoals je nu hebt gegeven, brengt naar mijn mening weinig. Hier een beetje schelden met "die hard cock sucker uber bitch" vind ik een weinig volwassen. En het is overigens "über", met een trema.

Volgens mij heb ik niemand ooit tegen haar zin geneukt. Niet in haar kutje, niet in haar kontje en niet in haar mondje. Alles was vooraf allemaal heel helder afgesproken, er is voor betaald en nee, dat betekent niet dat ik dan als een beest tekeer ga en me niets van de DVP meer aantrek. Ook dan hou ik rekening met haar. Als een DVP anaal aanbiedt en het kan hebben, lijkt me niks mis met anaal neuken. Als ze me dan zelfs aanmoedigt om flink te neuken, moet ik me dan inhouden? Bij Mirthe mochten we flink te keer gaan, ze moedigde ons aan en kon het makkelijk aan. Anelia kon de lovemachine niet hebben dus dat was direct van de baan en we hadden samen een geil uurtje zonder anale sex.

Anaal neuken zonder glijmiddel is nooit een optie, niet bij een DVP en niet bij jezelf, en lijkt eerder aan te tonen dat je niet goed weet waar je over praat.
 
Ik blijf het wel jammer vinden dat een heleboel mannen hun vaste dame niet willen delen met anderen en dan steeds met een excuus komen dat de desbetreffende dame dat niet wil.Terwijl de dame gewoon adverteert op sites als kinky en sexjobs en juist opzoek is naar nieuwe klanten. Een forum als deze is juist bedoeld om je ervaringen te delen met anderen en ze te helpen een geschikte dame te vinden en niet de dame alleen voor jezelf te houden.
Deel je verhaal dan niet inderdaad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan