anaal zonder condoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Snap ik, is ook meer iets voor de zomer.
Het was zomer. Maar liggen was er niet bij, alles moest staande gebeuren, kleren moesten aanblijven.
Ik weet niet of het nog zo is, maar ik mocht ook in haar mond plassen. Dat lukte me niet, kreeg ik later netjes mijn geld terug.
Overigens heb ik het intieme gedeelte, vaginaal en anaal, wel met condoom gedaan. Ik wil geen soa oplopen.
 
Eergisteren had ik voor vandaag woe om 16:00 uur met Sofie afgesproken. Zij vroeg mij vroeg in de middag om haar via WhatsApp te contacteren. Zij zou mij e.e.a. uitleggen. Ik kreeg haar niet te pakken en besloot naar Amsterdam CS te gaan om de trein van 13:24 naar Doetinchem te nemen. Op het station nog verscheidene keren geprobeerd om contact met haar te maken ook via bellen en SMS. Bij aankomst van de trein stapte ik in maar ik had geen goed gevoel. Het hele zaakje stonk dus ben ik weer uitgestapt en naar huis gegaan. Na elven zag ik dat haar advertentie ook van Kinky.nl was verwijderd. Ik had in eerste instantie contact met haar opgenomen vanwege haar redelijk positive recenties, maar dit had ik dus nooit verwacht. En volgens mij komt het omdat ik haar gevraagd had of zij zich regelmatig test op SOA's. Misschien beter zo weer € 300 uitgespaart.

Overigens heeft Sofie ook een X-account onder de naam Sofiecumwife. Kinky is ze zeker. Ze heeft in verschillende Duitse barebang films meegedaan.

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Eergisteren had ik voor vandaag woe om 16:00 uur met Sofie afgesproken. Zij vroeg mij vroeg in de middag om haar via WhatsApp te contacteren. Zij zou mij e.e.a. uitleggen. Ik kreeg haar niet te pakken en besloot naar Amsterdam CS te gaan om de trein van 13:24 naar Doetinchem te nemen. Op het station nog verscheidene keren geprobeerd om contact met haar te maken ook via bellen en SMS. Bij aankomst van de trein stapte ik in maar ik had geen goed gevoel. Het hele zaakje stonk dus ben ik weer uitgestapt en naar huis gegaan. Na elven zag ik dat haar advertentie ook van Kinky.nl was verwijderd. Ik had in eerste instantie contact met haar opgenomen vanwege haar redelijk positive recenties, maar dit had ik dus nooit verwacht. En volgens mij komt het omdat ik haar gevraagd had of zij zich regelmatig test op SOA's. Misschien beter zo weer € 300 uitgespaart.

Overigens heeft Sofie ook een X-account onder de naam Sofiecumwife. Kinky is ze zeker. Ze heeft in verschillende Duitse barebang films meegedaan.

Gr.
Ik ken deze vrouw uit het privé leven en ze staat hierom bekend, het is d'r wel écht!
 
Misschien geef ik haar nog een kans. Volgens de recensies schijnt het een aardige vrouw te zijn, dat vindt ik het allerbelangrijkste. Bitches zijn er dertien in een dozijn. Knap ik op af, kan mij niet schelen of het bloedmooie vrouwen zijn.

Gr.
 
Laatst bewerkt:
Ze (sofiecumwife) reageert nu helemaal nergens meer op. Is zij wel helemaal in orde? Is dit normaal? Gebruikt zij soms hard drugs of iets dergelijks? Daar moet ik niets van hebben.

Mijn voorlopige conclusie is dat haar reviews in kinky.nl waarschijnlijk niet kloppen. De meeste zijn overigens ook 2 jaar oud. En nu doe ze alles zonder. Ik vindt dit op z'n zachtst gezegd vrij vreemd gedrag. Het is niet anders, ik heb haar via WhatsApp het beste gewenst en haar nummer inmiddels uit mijn contactenlijst verwijdert.

Gr.

P.S. S'ochtends opgemerkt dat toevallig vandaag een nieuwe recensie is geplaatst door Gelnnnn. Ze komt als een vriendelijke vrouw over, maar houdt je aan het lijntje. Vermoedelijk maakt ze geen nieuwe afspraken behalve met klanten die eerder zijn geweest. Een catch 22 dus. Wat mij betreft geen aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan