Anabell, Breda 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Stamgast
297
30/09/21
205
21
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5142677-anabell
Totale kosten (in euro)
280
Deze dame heb ik een tijdje geleden bezocht. Ik heb er destijds geen recensie over geschreven omdat haar advertentie volgende dag al niet meer online was. Nu weer terug dus ze krijgt waar ze recht op heeft.

Ontvangst was in een hotel van een welbekende 3 sterren keten. Haar foto's zijn correct, maar ze viel toch een klein beetje tegen qua curves. In elk geval geen reden om af te haken naar mijn smaak. Helaas was de sex totaal niks. Ik had een uur met anaal besteld a raison van 280 euro. Tongzoenen zat al in het standaard pakket. Ze maakt de afspraken zelf zonder tussenpersoon, dus misverstanden op het gebied van wat wel of niet kan hoeven er niet te zijn. Echter, tongzoenen was absoluut uitgesloten kreeg ik te horen toen mevrouw bovenop mij had plaatsgenomen. Alleen zoenen zonder tong maar dan wel zoenen van pakweg 1,5 seconde per keer en in zeer beperkte mate. Als klap op de vuurpijl bleek de anale sex ook niet te kunnen, ondanks dat madame de 80 euro extra daarvoor nog vrolijk had geincasseerd. Ze melde dat ze allergisch was voor glijmiddel. Wel vreemd om dan anaal op je servicepakket te zetten.

Al met al ben ik na 20 minuten vertrokken, maar kreeg de 80 euro van de anale sex wel terug. Grote afrader tenzij je graag belazerd en snel afgewerkt wil worden.

Terug
Bovenaan Onderaan