Recensie Analua, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Classygoesslutty

Wandelaar
Forumpionier
93
29/07/21
98
8
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2797117-analua
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nou, dat was me wel weer een "ouderwets slechte" afspraak.
Waar te beginnen te beschrijven van deze droevenis ?

Parkeren is een ramp (maar als het een geile date was geweest is dat natuurlijk verwaarloosbaar).
Sleazy appartementje in slechte buurt. De douche in ons studentenhuis vroeger was 5* in vergelijking met deze beschimmelde ranzigheid. Ik douche en scheer me altijd al thuis, maar ga standaard toch altijd even opfrissen ter plaatse. Dat vond Analua kennlijk heel raar. Toen ik voorstelde of ze ook even onder de douche kwam, al was het maar om even haar kutje en kontje te spoelen, werd ik aangekeken alsof ik gek was en vanaf dat moment was ze alleen maar in het brasiliaans aan het mompelen en vloeken.
Spreekt vrijwel geen woord engels en neemt niet de moeite om even google translate te gebruiken.

Ik vind haar pics op kinky heerlijk. Glamour babe met goddelijk lichaam. Dat laatste is enige positieve dat ik over haar kan melden. Niet normaal lekker figuurtje, mooi zongebruind. Maar het leek ook haast wel alsof er een ander hoofd op dat lichaam was gefoto shopt, want niets van die glamour/ make-up. Doodmoe gezicht met puistjes, nul make-up (wat in dit geval iets anders is dan " lekker naturel"), tepel haar heeft ze geschoren maar zijn dikke stoppels, maar de afknapper van de eeuw was wel de bouvier tussen haar benen. Horror wat mij betreft, want prachtig kontje en als je vervolgens dan een weelderige bos schaamhaar op haar kutje ziet maar ook ver daarbuiten en vooral ook veel bij haar kontje, bbrrrrrr bah

Op whatsapp had ik al duidelijk gevraagd in zowel het engels als portugees of 250 inclusief alle benoemde opties was of dat eea (cif/cim, anaal, rimmen bij man etc) extra kost. Tot 2 keer toe bevestigd.
Dar bleek dus niet zo te zijn, pijpen zonder was 50 extra en toen ik begon over anaal ging het echt mis; alsof ik het meest perverse zieke denkbaar is begon ze nog bozer te doen dan ze vanaf begin al was.
Want WAT een sjagrijn .... dat had niets met wel of geen klik te maken, dit meisje was kennelijk doodmoe en haat dit werk. Alleen maar met telefoon bezig, me niet aankijkend, provocerend -wanna be dominant- tegen me aanduwend, continue zuchtend en vloekend.

Ik wil graag beginnen met staand me laten pijpen, maar kreeg een reactie alsof ik voorstelde haar in haar mond te poepen. Dan maar liggen, maar hoe geil ik initieel ook was, doordat alles zo tegen viel had ik nog een half slappe pik. Daar begon ze vervolgens vanuit het niets als een bezetene aan te sjorren. Mijn commentaar om het eerst even rustiger aan te doen negerend. Vervolgens heeft ze me 2 minuten gepijpt. Mechanisch, geen deepthroat, geen gevoel, niksig.
Toen ik voorzichtig haar haar beetpakte kreeg ik een keiharde tik richting mijn gezicht (die ik met mn arm kon afweren).
Dat was voor mij de druppel. Ik ben opgestaan en ben vertrokken.
Een illusie armer.
 
Zo te zien heeft ze wat op haar lichaam zitten wat ik liever niet zie en daarnaast blijft dus de vraag of ze niet te veel werkt, gezien haar gedragingen hierboven omschreven.
Lily krijgt de vraag of ze wil verschijnen voor een stel ambtenaren, deze dame zou daarvoor nog meer in aanmerking komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan