Recensie Anamaria TS, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HendrickLamar

Vaste klant
119
05/01/22
144
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18cm
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/3836663-anamaria-ts
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste mede wandelaars,

Ik weet niet of zij al eerder is gerecenseerd onder een andere naam maar.. wauw!!
Deze prachtige dame geeft echt alles. De ultimate GFE!

Ze is knap, super vrouwelijk, lief en een fan-tastisch lichaam! Mooi gezicht, mooie tieten en een heerlijke pik!

Details zal ik besparen want dat moet je lekker zelf ondergaan. Maar ik kan zeggen dat we allebei 1x zijn gekomen per half uur ik er was..

Wauw. Wauw. Wauw!
 
Ik heb haar een keer via Grindr ontmoet. Ziet er idd erg mooi uit (ik herinner me nog dat er iets geks was met dr mond) maar ik vond de seks dan weer mwah. Pijpen kan ze wel lekker maar niet spectaculair. Het klopt wel dat ze vrij makkelijk klaarkomt, vooral als je haar op je laat zitten.

Ik meen dat ik allang iets over dr geschreven had hier maar ik kan het niet vinden…
 
Overigens heb ik dr een tijdje geleden weer bezocht in Almere. Ze was volledig naar de klote. Heb dr goed aangepakt maar ik vond t allemaal wel weer meevallen hoe geil ze was. Ze heeft een beetje een aparte vibe over zich heen.
 
Terug in Nederland & ik kan bijna niet blijer zijn! Heerlijk om haar weer te hebben gezien!! De vonken sprongen er weer ouderwets vanaf met haar & we hebben elkaar heel vaak laten komen. Totaal niet naar de tijd gekeken (ze had ook heel de avond voor mij vrij gehouden, na onze eerste dates die zo goed bevielen voor ons beide) maar ben lang bij haar geweest. Heer-lijk!! ♡
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan