Recensie Anastasia, Den Haag, Geleenstraat 86 k3 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

geleenstraat

Vaste klant
Forumpionier
119
01/07/21
228
48
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Anastasia is een Roemeense die al langere tijd aan de Geleenstraat werkt op diverse adressen, waarbij dit nu nr 86 is. Anastasia is blond, heeft een herkenbare tatoeage van vleugels op haar rug en sinds kort ook een tattoo op haar rechterbovenarm.
Bij Anastasia kan je voor veel terecht, het standaard werk maar ook uitgebreidere SM-zaken doet zij tegenwoordig.
Zelf zie ik d'r graag, ze pijpt prima zc en doggy is het prachtig. Ze bouwt rustig op en wast zich achteraf. Het is een keuke en vriendelijke vertoning.

Herhalingsgevaar is voor mij groot.
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Op grond van goede berichten Anastasia ook maar eens bezocht.
Het is zeker een leuke en vriendelijke meid die er lekker uitziet. Alleen die typisch Roemeense siliconenlippen had ze niet moeten doen. Zonde van haar mooie gezicht.
Aanvangsbedrag voor "normal sex" = 50, met 50 erbij is pzc mogelijk. Hiervoor gekozen. Aanvangsbedrag voor kinky/SM, wat ze ook doet, is 100.

Ze pijpt op zich niet slecht, maar een beetje jammer is dat ze steeds haar mond afveegt met een kleenex, geeft toch te veel de indruk dat ze een beetje vies van me is. Ook spijtig was dat ze 'm niet meer in haar mond nam toen de erectie tot volle wasdom gekomen was, alleen nog likte, misschien bang voor voorvocht?

Ze vroeg nog "do you want to stay longer" (poging tot upselling), hier niet op ingegaan.

Ze heeft het met trekken geprobeerd af te maken, maar klaarkomen lukte me niet, misschien ook doordat ze er steeds overbodig bij zat te kreunen.

Ik ben niet zelf gaan trekken, maar besloot ergens anders heen te gaan om klaar te komen.

Misschien dat ik nog een keer terugga voor wat kinky spelen, ik heb nog even gevraagd of haar rimmen mogelijk was, en dat was zo. Voor pzc zal ik haar denk ik niet meer bezoeken.

Nog even door de Doublet gewandeld, en uiteindelijk bij mijn zekerheidje Olga terechtgekomen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ben in bij deze dame langs gegaan. Ze heeft inderdaad een tatoeage op haar rug met 2 grote vleugels.
Ze komt indedaad uit Roemenie en is 28 jaar jong.
Ze bied veel opties een ervan is een girl girl show voor 100 euro per dame. Ik vind dit wat aan de hoge kant en heb hier niet voor gekozen ook al zagen haar vriendinnen er best leuke uit.
De ontmoeting zelf ging goed ze pijpt lekker. Dit was met condoom en ze hield het best lang vol. Neuke was normaal niks speciaals. 3 standjes was de max er werd duidelijk aangegeven dat dit het laatste standje moest zijn.
Ervaring was ok maar niks speciaals geen herhalings gevaar.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Anastasia zal ik mij altijd blijven herinneren in mijn wandelloopbaan, aangezien zij de eerste raamdame waaraan ik een bezoekje heb gebracht. Dit was in 2019.

Over smaak valt te twisten, maar ik vind haar een van de leukere dames in de Geleenstraat. Ik vind haar een bepaalde rust uitstralen, waardoor ik bij haar op mijn gemak voel. Ik hoef niet een uitgebreid gesprek met haar te voeren, om te zeggen wat ik precies wil, omdat zij mij behoorlijk goed aanvoelt.

In de loop van de jaren heb ik haar nog een paar keer bezocht en heb ik haar qua houding richting mij zien veranderen. De eerste keer lonkte zij subtiel naar mij door te glimlachen en te knipogen. De andere keren was ze wat minder subtiel en meer assertiever en schoot ze meteen in actie om mij naar binnen te halen door met handgebaren mij binnen te halen. Omdat ik wel een zwak voor haar heb, had ze meestal snel beet bij mij.

Qua dienstverlening kom ik bij haar, omdat zij een van de weinige vrouwen is die zonder dat ik aanwijzingen hoef te geven weet hoe ik gepijpt wil worden. Dat is met een langzame opbouw en zacht. Ik zag op haar bordje bij het raam dat zij ook andere diensten verleent, maar dat is not my cup of tea. Vaak vraagt ze of je langer wil blijven. Dit is in deze thread ook al naar voren gebracht.

Wat ik nog een beetje bij haar mis is een soort van passie. Je merkt wel dat ze een soort van programma afdraait in plaats van met de flow mee te gaan. Dit is eigenlijk het verschil tussen goede dienstverlening en uitstekende dienstverlening.
 
Toen Anastasia nog in de Doublet werkte heb ik haar vaak bezocht.
Helaas door een akkefietje is dat ten einde gekomen.
Ze had me haar nummer gegeven zodat ik haar kon Appen of bellen als ik langs wilde komen.
Op een dag liep ik in de Doublet.. ik zag haar niet achter het raam dus stuurde haar een berichtje of ze er was.. Ik zag dat ze het bericht gelezen had maar geen reactie..
Ik denk die is even druk, komt zo wel. Na een half uurtje wandelen nogmaals een berichtje.. zelfde verhaal, wel lezen geen antwoord. 🙄

Geprobeerd haar te bellen, maar ze nam niet op. Inmiddels waren we een uurtje verder.. dus begin nu toch wat ongeduldig te worden.
Ik bel haar nogmaals en ze neemt op. Ik vraag haar of ze nog tijd heeft vanavond, nee zegt ze.. ik ben bij m'n familie in Duitsland 😣

Prima natuurlijk, maar laat mij dan niet een uur in het ongewisse!!
Hoeveel moeite is het om mijn eerste berichtje even te beantwoorden dat je er niet bent?

Ik vroeg dit aan haar, werd ze nog boos ook. en dat ze nooit berichten beantwoord als ze thuis is en bla bla bla..
Zet dan je werk telefoon uit trut!!

Wat zijn sommige dvp's toch enorm dom.. Uiteraard ben ik nooit meer bij haar langs geweest.
 
Nou ik snap haar wel hoor. Jij steeds berichten en bellen terwijl zij in het thuisland zit. Verplaats je is in haar zou der ook gek van worden je lijkt wel een stalker.Kan haar maar al te goed begrijpen.
 
Ik dus niet. Hoe kan ik weten dat ze niet aan het werk is dan?
Volgens mij wissel je daar juist telefoonnummers voor uit.. om te voorkomen dat je voor Jan Lul staat te wachten tot ze beschikbaar is.

En nogmaals, hoeveel moeite is het om 10 seconden aan een vaste klant te besteden en hem een berichtje te sturen dat je er niet bent? 10 seconden.. is dat teveel gevraagd..
 
Wat weet ik als ze wel leest maar niet antwoord?
Dat ze even druk is? dat ze over 10 min gaat antwoorden? Dat ze even vergeten was terug te appen?

Als iemand wel leest maar niet antwoord weet je niks. als ze terug appen weet je wel wat.

Maar goed, wat je zegt, gedane zaken....
Ik vind het gewoon niet slim van haar.
Als ik niet meer reageer op mijn klanten gaan ze ook naar een ander, zo simpel is het.

Blijkbaar heeft ze zoveel klanten dat 1 niet de moeite is om helemaal een berichtje van 3 woorden voor te gaan typen.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Heren ik heb een kut ervaring bij Anastasia gehad had 50 euro betaald ff pijpen en maar 2 standjes wtf. Toen ik de 3e wou doen haalde ze hem eruit en ging ze zeggen this is my normal service dikke vinger hoor. En wou ze alleen maar me af trekken en niet meer sex hebben? Ik ga al jaren en bij zeker 80% van de dames is het pijpen en neuken 3 standjes en meer is extra. Het gaat om die blondine Anastasia naambordje Geleenstraat pfff 50 euro en niet klaar gekomen 😢.
Ze was vriendelijk maar toen ze hem eruit haalde was ik gelijk van slag en voelde het niet meer deze dame zei nog yeah i work for 5 years plus I know my job well i don't give a f*ck girl wow... Nu een nieuwe dame zoeken over paar uurtjes mannen!?
 
Heren ik heb een kut ervaring bij Anastasia gehad had 50 euro betaald ff pijpen en maar 2 standjes wtf. Toen ik de 3e wou doen haalde ze hem eruit en ging ze zeggen this is my normal service dikke vinger hoor. En wou ze alleen maar me af trekken en niet meer sex hebben? Ik ga al jaren en bij zeker 80% van de dames is het pijpen en neuken 3 standjes en meer is extra. Het gaat om die blondine Anastasia naambordje Geleenstraat pfff 50 euro en niet klaar gekomen 😢.
Ze was vriendelijk maar toen ze hem eruit haalde was ik gelijk van slag en voelde het niet meer deze dame zei nog yeah i work for 5 years plus I know my job well i don't give a f*ck girl wow... Nu een nieuwe dame zoeken over paar uurtjes mannen!?
je algemene beoordeling vind ik voor een " kut " ervaring nog best wel hoog.
 
Er zijn wat berichten van mij verwijderd, nu is het verband eruit.

Met rare acties bedoelde ik dus dat ze niet erg zuinig is op haar (vaste) klanten. Als ze mij destijds een berichtje van 2 woorden terug had gestuurd (Holliday bby) was ik nu misschien nog wel klant bij haar geweest.
Maar misschien wilde ze dat juist wel helemaal niet 🙄
 
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Vorige week donderdag bij deze Roemeense dame geweest voor een korte kinky sessie van een half uur. Geil zwart rubber pakje en zwarte laklaarzen. Heeft lekker met mijn tepels gespeeld, spugen, rookfetisj en dirty talk. Onder genot van poppers lekker klaargekomen. Met blikje sinas weer naar buiten. Gaat binnenkort enkele weken voor vakantie naar haar thuisland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan