Recensie Anays, Antwerpen, Vingerlingstraat 6/3 2,92 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag even langs geweest bij Anays.
Prachtige jonge dame met kleine naturelle borsten. Haar Engels is inorde dus je kan een redelijke conversatie voeren met haar.

Ze nam eerst even haar tijd om me wat in de stemming te krijgen maar dat duurde niet lang ;). Pijpen kan ze wel! Ze nam zeker de tijd om mijn jongeheer wat te verwennen. Hierna ging ze bovenop zitten maar stak ze haar hand in de weg en had ze een blik die ergens in de verte verdwaalt was. Dit hield ze ook aan in het 2e standje (missionaris) wat het intieme gedeelte van de 20 min wel wat minder maakte. Jammer, want het is een mooie meid en alles voor het intieme gedeelte was zeer aangenaam.

Denk niet dat ik nog eens terug ga maar voor die ene keer was het ok
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals gisteren dus gezegd, Anays deze middag bezocht. De dame is zeker een knappe verschijning, vriendelijk en heeft een heel mooi lichaam, heerlijke mini-tietjes.

Haar engels was (enigzins) beter dan wat in dit topic al eerder werd aangegeven. De dame kan wel degelijk een hele conversatie voeren in het engels (zij het met wat haar op).

Ze werkt idd zoals hierboven al meermaals werd aangegeven.... dus begonnen met het condoom rond de slappe lul (te veel dames doen dit... afschuwelijk, toch?)

Nuja, verrassend genoeg wel een heerlijke blowjob gekregen van haar.

Na de lul zowat half-hard te hebben gekregen vroeg ze of ik haar in een doggy wou nemen, ik herinnerde haar dan aan het beffen. Ze liet me toe het te doen, maar idd, enkel alleen het bovenste deel van haar (anders wel) lekkere kale kutje.

Zo gezegd, zo gedaan, zelf de lul verder hard gekregen met het beffen en dan, zoals ze zelf vroeg, overgegaan tot de doggy.

Een heerlijke kont om naar te kijken met een piepklein poepholletje (oprecht de schattigste die ik al gezien heb). Ik vroeg of ik ze mocht 'spanken', dat mocht, maar niet te hard. Die wens dan ook maar gerespecteerd.

Met enkele stoten bij de doggy voelde ik idd al meteen dat dit niet al te lang zou duren met dit kleine en strakke lichaam van haar. Zo'n strak poesje dat ze heeft.

Enkele minuten later de condoom volgespoten, nog even nagepraat tijdens het na-wasje en het aankleden.

Vriendelijk bedankt voor de wederkerige beurt en hoppakee, verder met de dag.

Conclusie:

- goed voor een eenmalige neuk? Absoluut!
- voor herhaling vatbaar? Eeeeh, valt te zien of dit soort dames je smaak is.

Ik ben zelf eerder in twijfel of het eenmalig zal zijn... of dat ik ze toch nog eens een kans geef.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-misters-2.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij geweest ik was op zoek naar Ioana, maar niet gezien, mooie looks, lolita typetje begin twintig vermoed ik

Direct condoom over slappe snikkel (ergerlijk) pmc was eentonig & saai
Geen vingeren mogelijk enkel zachtjes aanraken
Nmc, mocht wel goed doorstoten, doggy tot hoogtepunt gekomen

Enige plus punt lekker kontje & mooi kontgaatje om naar te kijken tijdens doggy

Looks: 8/10
Attitude: 2/10 (heel koel & afstandelijk)

Niet voor herhaling vatbaar dus, jammer
 
Toen ik eind oktober bij haar was wist ze me te vertellen dat ze vanaf half november voor enkele weken naar Roemenië ging op vakantie.

Wellicht vandaar dat ze niet te zien is?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan